Komunikaty PR

KOKU Sushi zamyka kwartał 3 nowymi otwarciami

2021-04-08  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.09 MB )

Ograniczenia w działalności gastronomii nie są przeszkodą dla przedsiębiorców, którzy chcą zainwestować w KOKU Sushi. Pomimo pandemii, w 2020 r. największa sieć sushi barów w Polsce zanotowała wzrost obrotów o ponad ⅓ rok do roku i podpisała 9 umów franczyzowych. W pierwszym kwartale 2021 r. na mapie kraju pojawiły się już 3 nowe restauracje.

KOKU Sushi otworzyło swoje lokale w Lublińcu, Komornikach koło Poznania oraz w Olsztynie. Wszystkie jak na razie realizują zamówienia w formule na wynos i w dostawie. Kiedy obostrzenia zostaną złagodzone, bary w Lublińcu i Olsztynie będą mogły przyjmować gości w salach restauracyjnych. Lokal w Komornikach działa natomiast w koncepcie Point – nowym modelu współpracy z siecią, całkowicie nastawionym na rynek delivery.

– KOKU Sushi Point to nasza odpowiedź na obecną sytuację na rynku gastronomicznym. Może to być zarówno samodzielny punkt, jak i “zaplecze” dla restauracji, przyjmujące na siebie ciężar zamówień na wynos i w dostawie. Niskie koszty inwestycji, mniejszy lokal, w mniej eksponowanym miejscu, brak obsługi kelnerskiej oraz działanie na prężnie rozwijającym się rynku delivery – to główne powody, dla których Pointy cieszą się dużym zainteresowaniem wśród obecnych i przyszłych franczyzobiorców – mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci.

 

W sumie pod szyldem KOKU Sushi funkcjonują 34 restauracje w całej Polsce. Zainteresowania inwestorów nie ostudził nawet lockdown gastronomii – do KOKU wciąż zgłaszają się osoby, które chcą rozwijać swój biznes w ramach sieci. Rok 2020 był pod tym względem rekordowy – podpisano aż 9 nowych umów franczyzowych. Przedstawiciele firmy szacują, że w 2021 będzie podobnie.

– Okazało się, że kuchnia japońska wyjątkowo dobrze radzi sobie w czasach pandemii. Polacy chętnie zamawiają sushi, co znajduje potwierdzenie w rosnących obrotach. Jednak wyniki naszej sieci nie są kwestią przypadku – mamy świetnie rozwinięte narzędzia do realizacji dowozów, posiadamy własną aplikację mobilną z programem lojalnościowym, prowadzimy intensywne działania w obszarze marketingu internetowego. Te wszystkie działania procentują, czyniąc KOKU inwestycją z dużymi perspektywami rozwoju. Nawet w tak trudnej sytuacji, jaką od dłuższego czasu obserwujemy na rynku – przekonuje Mariusz Olechno, współwłaściciel sieci KOKU Sushi.

Obecnie trwają prace adaptacyjne oraz szkolenia zespołów w kilku innych miastach, m.in. w  Lubaniu, Bydgoszczy, Wysogotowie, Szczawnie-Zdroju, Łodzi Retkinie oraz Ostrowie Wielkopolskim. Do końca tego półrocza można się więc spodziewać kolejnych nowych otwarć.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.