Komunikaty PR

Komunikacja w czasie pandemii – Grupa Impel nagrodzona Złotym Spinaczem

2021-01-29  |  10:00
Biuro prasowe

Działania komunikacyjne Grupy Impel w pierwszym okresie pandemii zostały docenione przez jury konkursu Złote Spinacze, najbardziej prestiżowego konkursu branży Public Relations w Polsce.

Ponad 90-osobowe jury składające się z doświadczonych ekspertów branży Public relations wybrało projekty, które wyznaczają najwyższe standardy w komunikacji. W tym roku za interesowanie konkursem było rekordowe. Do konkursu w 36 kategoriach zgłoszono rekordowe 395 projekty. W finale o złote, srebrne i brązowe spinacze walczyły 93 nominowane projekty. 

Zgłoszony przez Grupę Impel projekt: „Grupa Impel na pierwszej linii frontu walki z COVID-19" otrzymał Złotego Spinacza w kategorii „Przemysł i infrastruktura".

Największa w Polsce firma outsourcingowa została nagrodzona za kompleksowy zestaw działań komunikacyjnych mających na celu wsparcie utrzymania realizacji usług w czasie pandemii i przestawienia administracji w tryb pracy zdalnej. Dzięki szybko uruchomionej, profilowanej, szczerej i wielopoziomowej komunikacji, udało się zabezpieczyć informacyjnie i proceduralnie 45 tys. pracowników i współpracowników Grupy, zachowując płynność biznesu i ciągłość realizacji usług dla klientów w całej Polsce, m.in. na obiektach infrastrukturalnych: przemysłowych, biurowych, handlowych, ochrony zdrowia i administracyjnych.

- W tym trudny okresie postawiliśmy na szybką, szczerą i otwartą komunikację. Wdrożyliśmy komunikację umożliwiającą szybkie dotarcie z wiarygodną informacją o funkcjonowaniu naszej grupy i podejmowanych działaniach do naszych pracowników, jak i klientów. – mówi Katarzyna Marszałek, Dyrektor Biura Komunikacji Grupy Impel. - Wiedzieliśmy, że bez skupionych, zaangażowanych, ale i przede wszystkim pełnych poczucia bezpieczeństwa pracowników, realizacja codziennej pracy byłaby utrudniona lub niemożliwa. Praca salowych, sanitariuszy, opiekunów medycznych, służb sprzątających, pracowników ochrony, kuchni szpitalnych i dystrybucji posiłków odegrała i wciąż odgrywa bardzo ważną rolę w walce z pandemią. – podkreśla Katarzyna Marszałek. 

Dodatkowe informacje o konkursie: https://www.zlotespinacze.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.