Komunikacja w czasie pandemii – Grupa Impel nagrodzona Złotym Spinaczem
Działania komunikacyjne Grupy Impel w pierwszym okresie pandemii zostały docenione przez jury konkursu Złote Spinacze, najbardziej prestiżowego konkursu branży Public Relations w Polsce.
Ponad 90-osobowe jury składające się z doświadczonych ekspertów branży Public relations wybrało projekty, które wyznaczają najwyższe standardy w komunikacji. W tym roku za interesowanie konkursem było rekordowe. Do konkursu w 36 kategoriach zgłoszono rekordowe 395 projekty. W finale o złote, srebrne i brązowe spinacze walczyły 93 nominowane projekty.
Zgłoszony przez Grupę Impel projekt: „Grupa Impel na pierwszej linii frontu walki z COVID-19" otrzymał Złotego Spinacza w kategorii „Przemysł i infrastruktura".
Największa w Polsce firma outsourcingowa została nagrodzona za kompleksowy zestaw działań komunikacyjnych mających na celu wsparcie utrzymania realizacji usług w czasie pandemii i przestawienia administracji w tryb pracy zdalnej. Dzięki szybko uruchomionej, profilowanej, szczerej i wielopoziomowej komunikacji, udało się zabezpieczyć informacyjnie i proceduralnie 45 tys. pracowników i współpracowników Grupy, zachowując płynność biznesu i ciągłość realizacji usług dla klientów w całej Polsce, m.in. na obiektach infrastrukturalnych: przemysłowych, biurowych, handlowych, ochrony zdrowia i administracyjnych.
- W tym trudny okresie postawiliśmy na szybką, szczerą i otwartą komunikację. Wdrożyliśmy komunikację umożliwiającą szybkie dotarcie z wiarygodną informacją o funkcjonowaniu naszej grupy i podejmowanych działaniach do naszych pracowników, jak i klientów. – mówi Katarzyna Marszałek, Dyrektor Biura Komunikacji Grupy Impel. - Wiedzieliśmy, że bez skupionych, zaangażowanych, ale i przede wszystkim pełnych poczucia bezpieczeństwa pracowników, realizacja codziennej pracy byłaby utrudniona lub niemożliwa. Praca salowych, sanitariuszy, opiekunów medycznych, służb sprzątających, pracowników ochrony, kuchni szpitalnych i dystrybucji posiłków odegrała i wciąż odgrywa bardzo ważną rolę w walce z pandemią. – podkreśla Katarzyna Marszałek.
Dodatkowe informacje o konkursie: https://www.zlotespinacze.pl

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.