Komunikaty PR

Koronawirus wciąż w natarciu. Zmniejsz ryzyko zakażenia

2021-01-26  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.05 MB )

W dobie pandemii, która jeszcze przez długi czas będzie towarzyszyła nam wszystkim, zasady bezpieczeństwa i higieny są podstawą funkcjonowania w każdej przestrzeni. Dlatego też na polskim rynku pojawiło się wiele rozwiązań technologicznych, które umożliwiają łatwiejsze życie ze świadomością obecności Covid – 19. Jednym z nich jest terminal do pomiaru temperatury.

Niezawodne, precyzyjne i bezdotykowe – to urządzenie do pomiaru temperatury, które doskonale sprawdzi się w wielu firmach, obiektach handlowych i placówkach medycznych. Pierwszym objawem zakażeń Covid – 19 jest podwyższona temperatura. Jej weryfikacja przy użyciu termometru ręcznego wymaga obecności pracownika. Terminal zrobi to bezobsługowo.

– Posiadamy takie urządzenie w naszej ofercie. Jego dodatkowym atutem jest funkcja weryfikacji maseczki i nikogo nie trzeba przekonywać do tego, że to skuteczny sposób na zminimalizowanie ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa wśród osób przebywających w jednym pomieszczeniu – klientów, pracowników oraz personelu – mówi Marek Nowakowski z białostockiego Stekopu.

Jak to działa? Urządzenia ustawiane są przed głównymi wejściami do obiektów. Każda osoba wchodząca jest zobligowana do tego, aby podejść i zmierzyć temperaturę.

– Jeżeli ta będzie podwyższona albo badana osoba nie będzie miała maseczki lub będzie ona założona w niewłaściwy sposób, terminal wyda alarmujący komunikat. Co ważne przeciętna szybkość pomiaru temperatury wynosi ok. 1 sekundy, maksymalny graniczny czas pomiaru nie przekracza 2 sekund – dodaje Marek Nowakowski. – To stosunkowa niewielka inwestycja, a będzie ona gwarancją bezpieczeństwa zarówno klientów, jak i pracowników, które dziś jest ważne bardziej niż kiedykolwiek.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.