Komunikaty PR

Krzysztof Mitrowski dyrektorem nowego Pionu Sprzedaży i Marketingu w Etisoft

2022-10-24  |  01:00
Biuro prasowe

Sprzedaż i marketing Etisoft razem. Krzysztof Mitrowski dyrektorem nowego pionu

 

W niełatwy dla biznesu czas Etisoft wchodzi mocniejszy. Z końcem września Zarząd firmy zdecydował o połączeniu Pionów Marketingu oraz Handlowego. Dyrektorem nowo utworzonego Pionu Sprzedaży i Marketingu został Krzysztof Mitrowski, który wnosi do firmy swoje wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu oraz rozwoju sprzedaży i marketingu, rozwoju nowych rynków i skutecznych działań w zakresie realizacji strategii, jakie zdobył w międzynarodowej korporacji, firmie 3M.

 

Z 3M do Etisoft

 

Krzysztof Mitrowski od prawie 30 lat związany jest z przemysłem, głównie na rynku B2B. Zaczynał w branży paliwowej (Amoco), po czym przez kolejne 19 lat pracował w koncernie 3M. Był odpowiedzialny za sprzedaż taśm i klejów przemysłowych, obsługę rynków flexo, automotive i packaging. Zarządzał Działem Filtracji Cieczy, gdzie odpowiadał za rozwój portfolio oraz zarządzanie i sprzedaż do kluczowych klientów. Jako trener, lider projektów i coach rozwijał ponadto narzędzia sprzedażowe (w tym CRM-a).

 

–  Jestem z pokolenia, które nie boi się wyzwań. Każdą nową sytuację postrzegam w kategoriach szansy na rozwój, zwłaszcza w czasach, które trudno nazwać stabilnymi – podkreśla Krzysztof Mitrowski, nowy dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu Etisoft. – Etisoftowi przyglądałem się od lat, z racji wieloletniej, bliskiej współpracy Etisoft z 3M. Zawsze byłem pod wrażeniem rozwoju firmy, którą znałem przede wszystkim jako producenta etykiet, elementów funkcyjnych i dostawcę rozwiązań Auto ID. Do tego doszły w ostatnich latach rozwiązania z zakresu Przemysłu 4.0Jasno pokazują one, że Etisoft nie tylko słucha potrzeb swoich klientów, ale i o krok je wyprzedza. W przyszłym roku firma będzie obchodzić swoje 30-lecie. Dołączenie do zespołu wysokiej klasy specjalistów w tym właśnie czasie jest dla mnie szczególnym powodem do dumy i nowym doświadczeniem.

 

Od etykiet do Przemysłu 4.0

 

Przez ostatnich dziesięć miesięcy Krzysztof miał okazję poznawać Etisoft od środka. Na finiszu są właśnie koordynowane przez niego prace dotyczące wdrożenia bardziej zaawansowanej niż używana do tej pory w Etisofcie wersji narzędzia CRM wspierającego zarządzenie relacjami z klientem. Celem nowego dyrektora Pionu Sprzedaży i Marketingu jest realizowanie strategicznych celów firmy, umacnianie roli lidera na rynku krajowym i ekspansji międzynarodowej, rozwijanie partnerstwa z naszymi klientami (rozbudowa portfolio o nowe produkty i technologię), dalszy rozwój i podnoszenie kompetencji całego zespołu.

 

Prywatnie Krzysztof spełniał się jako maszer – przewodnik psiego zaprzęgu. Jak podkreśla testowanie własnej psychiki na długich dystansach nauczyło go cierpliwości, empatii, umiejętności dążenia do celu mimo przeciwności i tego, że warto jest słuchać, a nie tylko słyszeć.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE Biuro prasowe
2025-01-13 | 11:00

Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE

Magic Tape pozwala w krótkim czasie osiągnąć efekt długiej i gęstej fryzury nawet w przypadku rzadkich włosów. Specjalistką od tej metody jest Agnieszka
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.