LodyBonano otwierają swoje lodziarnie
Sieć LodyBonano poinformowała, że większość punktów franczyzowych rozpoczęła już sprzedaż. Z każdym dniem właściciele lodziarni coraz chętniej decydują się na otwieranie lokali.
Polacy mogą już przemieszczać się po ulicach miast bez konieczności nakładania maseczek, dlatego do życia budzi się również branża lodowa. Klienci z dużym entuzjazmem przyjęli otwarcie lodziarni, tym bardziej że pogoda sprzyja aktywności na świeżym powietrzu. Na mapie kraju pojawiły się także dwa nowe lokale – w Orzechowie, w województwie wielkopolskim i w Lisewie, w kujawsko-pomorskim.
– Lody cieszą się sporym powodzeniem wśród osób w każdym wieku. Widać, że jako społeczeństwo jesteśmy głodni normalności i staramy się jak najszybciej do niej powrócić – mówi Sylwia Korpacz, przedstawicielka LodyBonano i dodaje: – Chcemy jednak, aby ten powrót dokonywał się w bezpieczny sposób, zarówno dla klientów, jak i pracowników. Wszyscy nasi franczyzobiorcy wprowadzili więc dodatkowe środki ostrożności: sprzedawcy są w maseczkach oraz rękawiczkach, dbają ponadto o regularną dezynfekcję dłoni, blatów i wszelkich sprzętów. Proszą także klientów o zachowanie nieco większej niż zwykle odległości w kolejce, chociaż z tym nie ma żadnego problemu. Polacy przyzwyczaili się do trzymania dystansu i robią to już niemal automatycznie.
Dodatkowym atutem zwiększającym bezpieczeństwo wizyty w lodziarni sieci jest fakt, że klienci nie muszą wchodzić do wnętrza lokalu. Wszystko odbywa się przy okienku, co pozwala kupić deser praktycznie “bezdotykowo”. To ważne, szczególnie w przypadku najmłodszych. Same lody zaś nakładane są na bieżąco przy użyciu maszyny, dlatego kontakt żywności z osobą sprzedającą nie trwa więcej niż kilkanaście – kilkadziesiąt sekund.
– Patrzymy na najbliższe miesiące ze sporym optymizmem. Głównymi odbiorcami naszej sieci są rodziny z dziećmi, które jak sądzimy, podczas wakacji jeszcze chętniej postawią na spacer z lodami niż np. wizytę na placu zabaw czy w innym tego typu miejscu. Mamy więc nadzieję, że już wkrótce wszyscy właściciele będą mogli ruszyć pełną parą i nadrobić wszystkie zaległości – podsumowuje Sylwia Korpacz.
Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata
Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.