Komunikaty PR

Lodziarnie WLP “u Lodziarzy” już działają!

2020-06-08  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.08 MB )

Franczyzobiorcy Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy”już otworzyli swoje lokale. Zniesienie nakazu noszenia maseczek na ulicach, oferta na wynos oraz ogródki ze stolikami pozwoliły im rozpocząć sprzedaż równolegle z luzowaniem obostrzeń związanych z epidemią.

Lodziarnie Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” na dobre zainicjowały letni sezon. Rzemieślniczych lodów spróbujemy w ponad stu lokalach w całym kraju. Na początku czerwca sieć świętowała huczne otwarcie kolejnej lodziarni w Białymstoku, niebawem do tego grona dołączy także nowy punkt w Kętrzynie.

– Złagodzenie większości restrykcji, a także praktycznie całkowite uruchomienie branży gastronomicznej otworzyło właścicielom drogę do startu sprzedaży. Dodatkowo wysokie temperatury sprawiły, że Polacy chętniej spacerują, a przy okazji wpadają na zimne desery  – mówi Paulina Daniłowicz, manager rozwoju sieci Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” i dodaje: – Wszyscy mamy nadzieję na szybki powrót do względnej normalności. Tym bardziej że obsługa naszych klientów odbywa się z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa i jak pokazują pierwsze doświadczenia właścicieli, nie sprawia większego kłopotu.

W przypadku Wytwórni Lodów Polskich zadbanie o bezpieczeństwo jest tym łatwiejsze, że duża część lodziarni sieci to lokale stacjonarne z okienkiem sprzedażowym lub formaty mobilne – riksze, ice-trucki i wózki. Oznacza to, że klienci cały czas przebywają na świeżym powietrzu, co pozwala zachować dystans między innymi osobami. Pracownicy wykonują swoje obowiązki w maseczkach ochronnych, a także jednorazowych rękawiczkach. Zachęcają ponadto klientów do płatności kartą, aby ograniczyć wymianę gotówki.

Obecne przedstawiciele sieci pokładają spore nadzieje w wakacjach. Jeśli sytuacja epidemiczna ustabilizuje się, letnie obroty mają szansę zrekompensować powolny start sezonu.

– Już teraz przewiduje się, że większość Polaków spędzi tegoroczny urlop w kraju. To dla branży lodowej bardzo dobra prognoza, ponieważ bezpośrednio przełoży się na liczbę klientów. Myślimy także, że konsumenci chętniej będą wybierać spacer z lodami, ewentualnie letnie ogródki, niż wizytę w tradycyjnych lokalach – podkreśla przedstawicielka WLP “u Lodziarzy”.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.