Mąki specjalistyczne HoReCa w ofercie Podlaskich Zakładów Zbożowych
Polska branża HoReCa w niczym nie ustępuje światowym standardom i ma naprawdę wiele do zaoferowania. Obejmuje profesjonalne zaopatrzenie gastronomiczne, które najczęściej kojarzy się z wyposażeniem restauracji. Ale najważniejszym punktem każdego lokalu gastronomicznego jest oczywiście kuchnia. A kuchnia idealna to połączenie wysokiej jakości sprzętów i najlepszych produktów. I w ten nurt znakomicie wpisują się produkty PZZ.
- Mąki specjalistyczne dostarczamy do Klienta w poręcznych, papierowych i wytrzymałych workach o wadze 10 kg. To optymalny rozmiar, który ułatwia transport i odpowiednie przechowywanie. Tak przygotowany produkt jest idealny dla branży HoReCa – mówi Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych w Białymstoku.
W takich opakowaniach w ofercie PZZ jest między innymi mąka tortowa typ 450. To jedna z najdelikatniejszych, jasnych mąk. Idealnie sprawdzi się do wyrobów cukierniczych: tortów, biszkoptów, babek oraz lekkich ciast. Niezastąpiona w każdej piekarni, cukierni czy restauracji serwującej słodkie wypieki.
Podlaski producent mąki niedawno wprowadził także do swojej oferty jeszcze jeden, wysoko wyspecjalizowany produkt. To mąka na pizzę typu włoskiego, dzięki której każde ciasto będzie idealnie plastyczne.
Polacy kochają to włoskie danie i chętnie zamawiają je w restauracjach. Ale nie wystarczy już tylko zwykły placek z dodatkami – Klienci szukają propozycji, które zaskoczą ich nie tylko smakiem, ale i jakością ciasta. Mąka na pizzę PZZ pozwala przygotować ciasto, które jest idealnie rozciągliwe, elastyczne i podatne na wyrabianie. Zapewnia to odpowiednią sprężystość oraz konsystencję spodów, które są podstawą klasycznej pizzy.
Mąka uniwersalna typ 550 to mąka o niezwykle szerokim zastosowaniu. Można ją wykorzystywać do ciast, placków, naleśników, domowego pieczywa, pierogów, pączków czy babeczek. Sprawdzi się także w wielu innych daniach. Dedykowana jest restauracjom, piekarniom, pierogarniom czy cukierniom.
- Doświadczeni kucharze, piekarze i cukiernicy wiedzą, że jakość ciasta zależy w dużej mierze od rodzaju użytej mąki. Dlatego chcąc sprostać ich wymaganiom w PZZ dokładamy wszelkich starań, by dostarczyć im produkt o sprawdzonej, najwyższej jakości, a to procentuje zaufaniem Odbiorców – podkreśla Sylwia Majewicz.
Jednym słowem: sukces branż związanych z gastronomią w największej mierze zależy od produktu, a Podlaskie Zakłady Zbożowe, które na rynku istnieją od przeszło 70 lat, w swojej ofercie mają mąki pochodzące z serca Zielonych Płuc Polski. To najlepsza gwarancja smaku i jakości.
https://streamable.com/tt4ijw
Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm
![Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_657317725,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
![Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1095848486,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/john-schnobrich-flpc9-vocj4-unsplash,w_274,_small.jpg)
Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia
Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.
Ochrona środowiska
Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/chave-branza-kosmetyczna-foto,w_133,_small.jpg)
Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.
Handel
Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ijhars-sklepy-foto2-1,w_133,r_png,_small.png)
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.