Marka Cersanit z nagrodami w konkursie Perły Ceramiki UE 2020
Zakończył się konkurs „Perły Ceramiki UE 2020”, który organizowany jest od 2004 roku przez redakcję kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych”. Tegoroczna edycja odbywała się pod honorowym patronatem Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP), a od 2012 r. partnerem konkursu jest firma CAD Projekt K&A. Celem było wyłonienie płytek ceramicznych dostępnych na polskim rynku, wyróżniających się swoją formą i funkcjonalnością na tle innych. Wśród wyróżnionych już kolejny rok z rzędu znalazła się marka Cersanit.
Wręczenie statuetek w konkursie „Perły Ceramiki UE 2020” odbyło się 16 lutego w Warszawie. W tej edycji wyróżnione zostały dwie kolekcje marki Cersanit – ROCKWOOD oraz STORMY. Wyjątkowa kolekcja ROCKWOOD to niepowtarzalne gresy, które odwzorowują wygląd starych desek. Te pełne charakteru i wypełnione detalami płytki sprawdzają się we wszystkich wnętrzach dodając im niesamowitej głębi i równowagi. Oprócz walorów wizualnych dostarczają także wyjątkową trwałość i antypoślizgową powierzchnię. Z kolei doceniona kolekcja STORMY od Cersanit to przede wszystkim płytki gresowe imitujące surowy beton, który jest obecnie jednym z najmodniejszych materiałów używanych w aranżacji wnętrz. Pozostaje ulubieńcem architektów od wielu sezonów, a to za sprawą jego szczególnego charakteru i łatwości w wkomponowaniu w różne style architektoniczne.
Wszystkie kolekcje nominowane do konkursu oceniane były według następujących kryteriów: walory estetyczne, wpisywanie się w światowe trendy wzornicze, spójność stylu, oryginalność, funkcjonalność czy jakość techniczna.
Cersanit – to niekwestionowany lider na rynku wyposażenia łazienek. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu
i wykorzystaniu najnowszych technologii marka gwarantuje swoim Klientom gotowe, kompleksowe rozwiązania, łączące w sobie funkcjonalność, wygodę, wysoką jakość i dobry styl. W ofercie marki Cersanit znajdziemy szeroki asortyment wyposażenia łazienek, obejmujący najwyższej jakości ceramikę (m.in. umywalki, toalety, bidety), wanny, meble łazienkowe, armaturę oraz płytki ścienne i podłogowe, które pozwolą urządzić wnętrze od A do Z. Marka doradza, jak zaaranżować wnętrze w optymalny sposób, proponując rozwiązania przyjazne zarówno na etapie urządzania, jak i użytkowania.
www.cersanit.com.pl

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.