Komunikaty PR

Marka Oxfeld zaprezentowała swój pierwszy rower elektryczny

2022-11-15  |  08:48
Biuro prasowe
Kontakt
Patrycja Adamczyk
Dadelo S. A.

Podleśna 17
85-145 Bydgoszcz
pr|dadelo.pl| |pr|dadelo.pl
607 758 657
https://ir.dadelo.pl/

Nowość od Oxfelda model EX-7, to elektryczny rower trekkingowy. Zaprojektowany został dla miłośników wycieczek w urozmaiconym terenie, takim jak ubite ścieżki leśne czy polne drogi, a także osób szukających ekologicznego środka transportu do codziennego poruszania się po mieście. Ważną zaletą tego modelu jest zastosowany w nim napęd, który zapewnia płynną i bezobsługową pracę.

Oxfeld EX-7 – z myślą o użytkowniku  

Rower elektryczny Oxfeld EX-7, którego sercem jest centralny silnik Shimano e5000, stworzony został z myślą o komforcie i bezpieczeństwie. Amortyzowany wspornik podsiodłowy zmniejsza obciążenie kręgosłupa podczas jazdy, a ergonomiczne żelowe siodło Selle Royal poprawia komfort jazdy. Ergonomiczne chwyty wraz z dostosowaną do nich kierownicą i regulowanym mostkiem tworzą kokpit zapobiegający zmęczeniu rąk nawet na długich trasach. Warto podkreślić, że konstruktorzy zadbali o bardzo wyprostowaną i zrelaksowaną sylwetkę rowerzysty. Amortyzator o skoku do 63 mm ułatwia podjeżdżanie pod krawężniki. W rowerze został zamontowany czytelny komputer Shimano Steps SC-E6100, który pozwala na pełną kontrolę parametrów jazdy. Dodatkowo osprzęt obejmuje również hydrauliczne hamulce Shimano o podwyższonej mocy hamowania, dostosowanej do prędkości e-bików. Całość konstrukcji wieńczy łatwo wyjmowana bateria, która może być ładowana w domu, co jest dużą zaletą szczególnie gdy rower chcemy przechować np. w rowerowni lub innym tego rodzaju pomieszczeniu.

W rowerze tym znaleźć można również wiele przydatnych dodatków, które pozytywnie wpływają na codzienne użytkowanie. W fabrycznym wyposażeniu dostępny jest mocny zestaw oświetlenia niemieckiej firmy Bosch&Muller. Nad przednim i tylnym kołem zamontowano błotniki, zabezpieczające przed zachlapaniem odzieży podczas jazdy w mokrych warunkach, a w dolnej części zamocowano stopkę typu motocyklowego. Miłośnicy wycieczek rowerowych z pewnością docenią obecność bardzo eleganckiego bagażnika, dostosowanego do przewożenia sakw. Dzięki niemu spakowanie i transport ekwipunku będą łatwe i wygodne.

Oxfeld – szybko rozwijająca się rodzima marka rowerowa

Oxfeld to marka, która powstała w 2021 roku. Dostępna jest w sklepie centrumrowerowe.pl, gdzie w bardzo szybkim tempie stała się jednym z trzech najważniejszych brandów rowerów.  Swoje produkty tworzy przede wszystkim dla entuzjastów rekreacyjnej jazdy, którzy poszukują wysokiej jakości idącej w parze z korzystną ceną. Marka mocno rozwinęła się w sezonie wiosna/lato 2022 i zaprezentowała wiele rowerów dedykowanych miłośnikom różnych dyscyplin. W asortymencie Oxfelda pojawił się m.in. model XC-6 przeznaczony do lekkiego MTB, a także wersja trekkingowa TR-5 i crossowa – CR-3 – każdy z nich dostępny w opcji męskiej oraz damskiej. W portfolio pojawił się również BMX – Oxfeld PEG czy rower dirtowy – FLAG, który bardzo szybko stał się bestsellerem. Wszystkie zostały ciepło przyjęte na rynku i docenione przez klientów oraz specjalistów z różnych portali branżowych, którzy mieli możliwość testowania poszczególnych modeli.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Dadelo S. A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.