Komunikaty PR

Marvelstone i Wonderstone – nowe kolekcje Ceramiki Paradyż inspirowane pięknem m

2021-01-11  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/

Marvelstone i Wonderstone to nowe propozycje polskiego producenta wchodzące w skład setu Home of Stone. Obie kolekcje zachwycają designem, w których głębia barw i wzorów idealnie oddaje cechy charakterystyczne dla naturalnego, szlachetnego kamienia.

 

Elegancja zaklęta w kamieniu

Kolekcja Marvelstone to inspirowane pięknem marmuru połączenie wysublimowanych, przenikających się w nietuzinkowy sposób odcieni szarości oraz ekspresyjnych wzorów z białych, błyszczących żyłek mieniących się na powierzchni płytki. Minimalistyczne wzornictwo oraz kolorystyka kolekcji doskonale wpisują się w najgorętsze trendy wnętrzarskie i dają szereg możliwości aranżacyjnych. Dzięki połączeniu wyrazistości i szlachetności naturalnego kamienia domowa przestrzeń stanie się miejscem, w którym możemy nabierać sił. Użylona grafika zamknięta w płytce ceramicznej idealnie skomponuje się z naturalnym drewnem, tworząc wyrafinowany duet surowego piękna z ciepłymi detalami.

 

Prawdziwa siła natury

Kolekcja Wonderstone to wspaniała propozycja dla miłośników industrialnych, nowoczesnych przestrzeni. Inspirowane nieprzemijającą elegancją marmuru płytki sprawią, że wnętrze będzie zachwycać ponadczasowym stylem, nawiązującym do śródziemnomorskich pałaców. Stonowana kolorystyka i dominujące w niej subtelne odcienie szarości stwarzają pole do tworzenia nieograniczonej ilości aranżacji. Utrzymane w monochromatycznej estetyce elementy kolekcji będą wspaniale korespondować z mocnymi akcentami, np. armaturą w kolorze starego złota, połyskującym wykończeniem mebli, naturalnym drewnem oraz dodatkami w zdecydowanych, szlachetnych barwach.

 

Zarówno kolekcja Marvelstone jak i Wonderstone dostępna jest w formatach 59,8 x 119,8 cm oraz 59,8 x 59,8 cm. Dodatkowo w pierwszej z nich znajdziemy także modne heksagony w rozmiarze 19,9 cm x 17,1 cm. Podobnie jak inne kolekcje z setu Home of Stone, prezentowane nowości wpisują się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych takich jak: holl, salon, łazienka, kuchnia, taras czy elewacja.

 

Elementy kolekcji:

 

Marvelstone:

Formaty płytek: 19,8 x 17,1 cm; 59,8 x 59,8 cm; 59,8 x 119,8 cm

Kolory: light grey, grey

Powierzchnia: mat

Cena: 19,8 x 17,1 cm – 158,57zł m2, 59,8 x 59,8 cm - 114,39 zł m2, 59,8 x 119,8 – 141,45 zł m2

 

Wonderstone:

Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm

Kolory: light grey, grey

Powierzchnia: poler

Cena: 59,8x59,8 cm – 153,75 zł m2, 59,8x119,8 - 178,35 zł m2

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie Biuro prasowe
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku

Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.

Finanse

Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.

Konsument

Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.