Komunikaty PR

Maxi Zoo po raz siódmy z nagrodą Top For Dog

2021-12-17  |  01:00
Biuro prasowe

Finał VIII edycji jednego z najważniejszych konkursów w branży kynologicznej Top for Dog 2021 odbył się 8 grudnia. W tym dniu ogłoszono zwycięzców – w ich gronie, po raz siódmy, znalazło się Maxi Zoo, które w tym roku zostało nagrodzone w dwóch kategoriach – sklep stacjonarny oraz inicjatywa społeczna.

 

Plebiscyt Top For Dog ma na celu wyłonienie najlepszych na polskim rynku produktów i usług przeznaczonych dla psów. Zwycięzcy każdej kategorii są wybierani na drodze głosowania internetowego, a eksperci z poszczególnych dziedzin zoologii wybierają dodatkowe nagrody wśród zgłoszonych produktów. Nad przebiegiem plebiscytu czuwa kapituła, której członkami są przedstawiciele branży, od lat zajmujący się zagadnieniami związanymi z żywieniem, szkoleniem i dobrostanem zwierząt.

 

Maxi Zoo Polska to największa sieć sklepów dla zwierząt w Polsce, która obecnie dysponuje 61 sklepami w całej Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła e-sklep – www.maxizoo.pl. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich. Maxi Zoo Polska, od momentu powstania w 2012 roku, prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Spółka bierze udział w plebiscycie od siedmiu lat i już sześciokrotne zdobywała nagrodę sklep stacjonarny numer 1. W tym roku sieć została nagrodzona w dwóch  kategoriach – NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY oraz NAJLEPSZA INICJATYWA SPOŁECZNA.

 

- Przede wszystkim serdecznie gratuluję wszystkim laureatom. W imieniu pracowników Maxi Zoo Polska i swoim dziękuję wszystkim, którzy oddali na nas swoje głosy. Dziękuję całemu zespołowi Maxi Zoo Polska za przyczynianie się swoją pracą i zaangażowaniem w rozwój naszej marki. Jestem dumny ze zdobytych wyróżnień, które są dla nas nie tylko wspaniałym docenieniem działania naszej firmy, lecz także ważnym wskazaniem dla naszych klientów i partnerów biznesowych, że jesteśmy organizacją, z którą warto się związać. Jest to dla nas ogromna motywacja do dalszego działania – powiedział Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.

 

Maxi Zoo nagrodę w kategorii NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY zdobyło już po raz siódmy. Jest to potwierdzeniem, że klienci niezmiennie doceniają sklepy sieci za asortyment, wiedzę pracowników i doskonałe lokalizacje. W tym roku po raz pierwszy Maxi Zoo zgłosiło swój udział w kategorii INICJATYWA SPOŁECZNA i zaprezentowało swoją akcję charytatywną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt”, której VII edycja jeszcze trwa. W ramach tej akcji spółka od pięciu lat wspiera psy Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego poprzez sprzedaż bransoletek przyjaźni, z których dochód jest przekazywany na edukację psich ratowników GOPR, na potrzebny sprzęt, a także na włączanie kolejnych czworonogów w szeregi GOPR.

 

Maxi Zoo działając w Polsce, kieruje się jasną filozofią, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. To nie tylko konsekwentnie realizowana strategia rozwoju, zmierzająca do oferowania klientom jak najszerszego asortymentu dostosowanego do różnych potrzeb ich pupili oraz wsparcia w postaci wiedzy pracowników, ale również aktywne działania charytatywne na rzecz zwierząt, które firma podejmuje praktycznie od początku swojego istnienia w Polsce.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.