Maxi Zoo po raz siódmy z nagrodą Top For Dog
Finał VIII edycji jednego z najważniejszych konkursów w branży kynologicznej Top for Dog 2021 odbył się 8 grudnia. W tym dniu ogłoszono zwycięzców – w ich gronie, po raz siódmy, znalazło się Maxi Zoo, które w tym roku zostało nagrodzone w dwóch kategoriach – sklep stacjonarny oraz inicjatywa społeczna.
Plebiscyt Top For Dog ma na celu wyłonienie najlepszych na polskim rynku produktów i usług przeznaczonych dla psów. Zwycięzcy każdej kategorii są wybierani na drodze głosowania internetowego, a eksperci z poszczególnych dziedzin zoologii wybierają dodatkowe nagrody wśród zgłoszonych produktów. Nad przebiegiem plebiscytu czuwa kapituła, której członkami są przedstawiciele branży, od lat zajmujący się zagadnieniami związanymi z żywieniem, szkoleniem i dobrostanem zwierząt.
Maxi Zoo Polska to największa sieć sklepów dla zwierząt w Polsce, która obecnie dysponuje 61 sklepami w całej Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła e-sklep – www.maxizoo.pl. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich. Maxi Zoo Polska, od momentu powstania w 2012 roku, prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Spółka bierze udział w plebiscycie od siedmiu lat i już sześciokrotne zdobywała nagrodę sklep stacjonarny numer 1. W tym roku sieć została nagrodzona w dwóch kategoriach – NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY oraz NAJLEPSZA INICJATYWA SPOŁECZNA.
- Przede wszystkim serdecznie gratuluję wszystkim laureatom. W imieniu pracowników Maxi Zoo Polska i swoim dziękuję wszystkim, którzy oddali na nas swoje głosy. Dziękuję całemu zespołowi Maxi Zoo Polska za przyczynianie się swoją pracą i zaangażowaniem w rozwój naszej marki. Jestem dumny ze zdobytych wyróżnień, które są dla nas nie tylko wspaniałym docenieniem działania naszej firmy, lecz także ważnym wskazaniem dla naszych klientów i partnerów biznesowych, że jesteśmy organizacją, z którą warto się związać. Jest to dla nas ogromna motywacja do dalszego działania – powiedział Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.
Maxi Zoo nagrodę w kategorii NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY zdobyło już po raz siódmy. Jest to potwierdzeniem, że klienci niezmiennie doceniają sklepy sieci za asortyment, wiedzę pracowników i doskonałe lokalizacje. W tym roku po raz pierwszy Maxi Zoo zgłosiło swój udział w kategorii INICJATYWA SPOŁECZNA i zaprezentowało swoją akcję charytatywną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt”, której VII edycja jeszcze trwa. W ramach tej akcji spółka od pięciu lat wspiera psy Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego poprzez sprzedaż bransoletek przyjaźni, z których dochód jest przekazywany na edukację psich ratowników GOPR, na potrzebny sprzęt, a także na włączanie kolejnych czworonogów w szeregi GOPR.
Maxi Zoo działając w Polsce, kieruje się jasną filozofią, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. To nie tylko konsekwentnie realizowana strategia rozwoju, zmierzająca do oferowania klientom jak najszerszego asortymentu dostosowanego do różnych potrzeb ich pupili oraz wsparcia w postaci wiedzy pracowników, ale również aktywne działania charytatywne na rzecz zwierząt, które firma podejmuje praktycznie od początku swojego istnienia w Polsce.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.