Komunikaty PR

Maxi Zoo po raz siódmy z nagrodą Top For Dog

2021-12-17  |  01:00
Biuro prasowe

Finał VIII edycji jednego z najważniejszych konkursów w branży kynologicznej Top for Dog 2021 odbył się 8 grudnia. W tym dniu ogłoszono zwycięzców – w ich gronie, po raz siódmy, znalazło się Maxi Zoo, które w tym roku zostało nagrodzone w dwóch kategoriach – sklep stacjonarny oraz inicjatywa społeczna.

 

Plebiscyt Top For Dog ma na celu wyłonienie najlepszych na polskim rynku produktów i usług przeznaczonych dla psów. Zwycięzcy każdej kategorii są wybierani na drodze głosowania internetowego, a eksperci z poszczególnych dziedzin zoologii wybierają dodatkowe nagrody wśród zgłoszonych produktów. Nad przebiegiem plebiscytu czuwa kapituła, której członkami są przedstawiciele branży, od lat zajmujący się zagadnieniami związanymi z żywieniem, szkoleniem i dobrostanem zwierząt.

 

Maxi Zoo Polska to największa sieć sklepów dla zwierząt w Polsce, która obecnie dysponuje 61 sklepami w całej Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła e-sklep – www.maxizoo.pl. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich. Maxi Zoo Polska, od momentu powstania w 2012 roku, prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Spółka bierze udział w plebiscycie od siedmiu lat i już sześciokrotne zdobywała nagrodę sklep stacjonarny numer 1. W tym roku sieć została nagrodzona w dwóch  kategoriach – NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY oraz NAJLEPSZA INICJATYWA SPOŁECZNA.

 

- Przede wszystkim serdecznie gratuluję wszystkim laureatom. W imieniu pracowników Maxi Zoo Polska i swoim dziękuję wszystkim, którzy oddali na nas swoje głosy. Dziękuję całemu zespołowi Maxi Zoo Polska za przyczynianie się swoją pracą i zaangażowaniem w rozwój naszej marki. Jestem dumny ze zdobytych wyróżnień, które są dla nas nie tylko wspaniałym docenieniem działania naszej firmy, lecz także ważnym wskazaniem dla naszych klientów i partnerów biznesowych, że jesteśmy organizacją, z którą warto się związać. Jest to dla nas ogromna motywacja do dalszego działania – powiedział Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.

 

Maxi Zoo nagrodę w kategorii NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY zdobyło już po raz siódmy. Jest to potwierdzeniem, że klienci niezmiennie doceniają sklepy sieci za asortyment, wiedzę pracowników i doskonałe lokalizacje. W tym roku po raz pierwszy Maxi Zoo zgłosiło swój udział w kategorii INICJATYWA SPOŁECZNA i zaprezentowało swoją akcję charytatywną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt”, której VII edycja jeszcze trwa. W ramach tej akcji spółka od pięciu lat wspiera psy Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego poprzez sprzedaż bransoletek przyjaźni, z których dochód jest przekazywany na edukację psich ratowników GOPR, na potrzebny sprzęt, a także na włączanie kolejnych czworonogów w szeregi GOPR.

 

Maxi Zoo działając w Polsce, kieruje się jasną filozofią, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. To nie tylko konsekwentnie realizowana strategia rozwoju, zmierzająca do oferowania klientom jak najszerszego asortymentu dostosowanego do różnych potrzeb ich pupili oraz wsparcia w postaci wiedzy pracowników, ale również aktywne działania charytatywne na rzecz zwierząt, które firma podejmuje praktycznie od początku swojego istnienia w Polsce.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE Biuro prasowe
2025-01-13 | 11:00

Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE

Magic Tape pozwala w krótkim czasie osiągnąć efekt długiej i gęstej fryzury nawet w przypadku rzadkich włosów. Specjalistką od tej metody jest Agnieszka
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Producenci drobiu obawiają się liberalizacji handlu z Mercosurem i Ukrainą. Ostrzegają przed zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego w UE

Umowa o wolnym handlu z krajami Mercosur może się okazać zagrożeniem dla polskich i europejskich producentów drobiu – ocenia Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza. Dziś 25 proc. mięsa z piersi kurczaka spożywanego w UE pochodzi z krajów spoza Wspólnoty – ocenia AVEC. Dodatkowy kontyngent z krajów Ameryki Południowej w wysokości 180 tys. t oznacza, że łącznie importowalibyśmy do UE 1,1 mln t mięsa drobiowego. Unijnych producentów niepokoją też stosunki handlowe z Ukrainą.

Prawo

Eksperci apelują o zmiany w konstrukcji podatków od nieruchomości. Danina od wartości byłaby bardziej sprawiedliwa i transparentna

Polska jest jednym z nielicznych unijnych państw, gdzie wysokość podatku od nieruchomości zależy od jej powierzchni, a nie wartości. Dyskusja nad zmianą systemu toczy się w Polsce od kilku dekad, ale hamują ją przede wszystkim obawy społeczne o wzrost daniny. Eksperci jednak przekonują, że podwyżki podatku od nieruchomości nie muszą iść w parze ze zmianą, a nowe rozwiązanie byłoby bardziej sprawiedliwe i z korzyścią dla transparentności rynku oraz samorządów.

Konsument

Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania

Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.