Komunikaty PR

Maxi Zoo po raz siódmy z nagrodą Top For Dog

2021-12-17  |  01:00
Biuro prasowe

Finał VIII edycji jednego z najważniejszych konkursów w branży kynologicznej Top for Dog 2021 odbył się 8 grudnia. W tym dniu ogłoszono zwycięzców – w ich gronie, po raz siódmy, znalazło się Maxi Zoo, które w tym roku zostało nagrodzone w dwóch kategoriach – sklep stacjonarny oraz inicjatywa społeczna.

 

Plebiscyt Top For Dog ma na celu wyłonienie najlepszych na polskim rynku produktów i usług przeznaczonych dla psów. Zwycięzcy każdej kategorii są wybierani na drodze głosowania internetowego, a eksperci z poszczególnych dziedzin zoologii wybierają dodatkowe nagrody wśród zgłoszonych produktów. Nad przebiegiem plebiscytu czuwa kapituła, której członkami są przedstawiciele branży, od lat zajmujący się zagadnieniami związanymi z żywieniem, szkoleniem i dobrostanem zwierząt.

 

Maxi Zoo Polska to największa sieć sklepów dla zwierząt w Polsce, która obecnie dysponuje 61 sklepami w całej Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła e-sklep – www.maxizoo.pl. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich. Maxi Zoo Polska, od momentu powstania w 2012 roku, prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Spółka bierze udział w plebiscycie od siedmiu lat i już sześciokrotne zdobywała nagrodę sklep stacjonarny numer 1. W tym roku sieć została nagrodzona w dwóch  kategoriach – NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY oraz NAJLEPSZA INICJATYWA SPOŁECZNA.

 

- Przede wszystkim serdecznie gratuluję wszystkim laureatom. W imieniu pracowników Maxi Zoo Polska i swoim dziękuję wszystkim, którzy oddali na nas swoje głosy. Dziękuję całemu zespołowi Maxi Zoo Polska za przyczynianie się swoją pracą i zaangażowaniem w rozwój naszej marki. Jestem dumny ze zdobytych wyróżnień, które są dla nas nie tylko wspaniałym docenieniem działania naszej firmy, lecz także ważnym wskazaniem dla naszych klientów i partnerów biznesowych, że jesteśmy organizacją, z którą warto się związać. Jest to dla nas ogromna motywacja do dalszego działania – powiedział Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.

 

Maxi Zoo nagrodę w kategorii NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY zdobyło już po raz siódmy. Jest to potwierdzeniem, że klienci niezmiennie doceniają sklepy sieci za asortyment, wiedzę pracowników i doskonałe lokalizacje. W tym roku po raz pierwszy Maxi Zoo zgłosiło swój udział w kategorii INICJATYWA SPOŁECZNA i zaprezentowało swoją akcję charytatywną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt”, której VII edycja jeszcze trwa. W ramach tej akcji spółka od pięciu lat wspiera psy Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego poprzez sprzedaż bransoletek przyjaźni, z których dochód jest przekazywany na edukację psich ratowników GOPR, na potrzebny sprzęt, a także na włączanie kolejnych czworonogów w szeregi GOPR.

 

Maxi Zoo działając w Polsce, kieruje się jasną filozofią, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. To nie tylko konsekwentnie realizowana strategia rozwoju, zmierzająca do oferowania klientom jak najszerszego asortymentu dostosowanego do różnych potrzeb ich pupili oraz wsparcia w postaci wiedzy pracowników, ale również aktywne działania charytatywne na rzecz zwierząt, które firma podejmuje praktycznie od początku swojego istnienia w Polsce.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.