Maxi Zoo przyjacielem klienta
Made in PR
Wejnerta
02-619 Warszawa
n.piekacz|madeinpr.pl| |n.piekacz|madeinpr.pl
783 505 900
madeinpr.pl
Znaczenie programu lojalnościowego dla rozwoju firmy
Marka Maxi Zoo mocno zaznacza, że zależy jej na zaufaniu i bliskości względem swoich klientów. Wyznaczając ścieżkę customer experience pokazuje, że w jej przypadku sprzedawane jest coś więcej niż produkty. Świadczą o tym rozwojowe działania, będące dopasowaniem się do obecnych potrzeb współczesnego konsumenta. Firma rozpoczęła kampanię reklamową, promującą aplikację mobilną Maxi Zoo ze specjalnym stałym 5% rabatem Friends*.
W szybko zmieniającym się świecie, Maxi Zoo stawia na rozwój i zachowanie swojej przewagi konkurencyjnej, m.in. otwierając nowe pola do kontaktu z klientem. Przykładem tego jest niedawno wprowadzona aplikacja mobilna. Pozwala ona nie tylko na dokonanie zakupu online z poziomu smartfona, ale również na wyszukanie najbliższego sklepu stacjonarnego, bycie na bieżąco z ofertami promocyjnymi czy zapoznanie się z ciekawymi artykułami o tematyce związanej ze zwierzętami. Klienci zyskują także oprócz stałego 5% rabatu Friends*, specjalne kupony rabatowe na wybrane produkty.
Otwartość na potrzeby klienta
Program lojalnościowy w nowoczesnej odsłonie to odpowiedź na dzisiejsze oczekiwania płynące z rynku. Klienci chcą oszczędzać, zarówno pieniądze, jak i swój czas. Według wyników badań „Loyalty Research Report”**, niemalże 75% użytkowników uważa, że aktywniej zaangażowałoby się w swój program po otrzymaniu szybkiego wglądu na smartfonie do różnych danych, w tym o nagrodach. Zapewnienie klientom Maxi Zoo stałego dostępu „w zasięgu ręki” do bieżących promocji i specjalnych ofert oraz możliwości zakupu online stało się faktem.
-Wsłuchując się w potrzeby klientów, decyzja o wprowadzeniu aplikacji była dla Maxi Zoo oczywista. Jesteśmy świadomi tego, jak bardzo takie rozwiązanie pomaga w podjęciu decyzji zakupowej, ale również może edukować, w naszym przypadku na temat opieki nad zwierzętami. To również sposób na zaprezentowanie atrakcyjnej oferty i przekazanie kuponów rabatowych, które pomogą użytkownikom aplikacji w oszczędzaniu. - powiedział Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska. Według „Inmar Shopper Behavior Study”*** aż 83% klientów przyznaje, że aplikacje zbierające kupony promocyjne wpływają na ich zachowania zakupowe: 39% z nich kupiło produkt wcześniej, niż planowało, ze względu na otrzymany rabat. Co więcej, aż 40% ankietowanych zadeklarowało, że opiera swoją listę zakupową częściowo na podstawie ofert, dostępnych w aplikacji.
Nowoczesna personalizacja
Wspomniany zakres funkcjonalności aplikacji Maxi Zoo to jednak dopiero początek. -Nie mówimy stop jeżeli chodzi o technologiczne nowinki. Premiera aplikacji to jedno, ale ważne jest dla nas również to, że została ona zaprojektowana w taki sposób, by mogła być rozbudowywana i dostosowywana do oczekiwań naszych klientów. – powiedział Wojciech Kamiński. Użytkownicy aplikacji mogą spersonalizować swoje konto poprzez dodanie informacji o swoim pupilu lub kilku z nich, w tym wskazać jego przyzwyczajenia, upodobania czy wymagania dotyczące diety i zdrowia. -Dzięki aplikacji będziemy mogli dostosować propozycje produktowe do potrzeb i nawyków poszczególnych użytkowników i ich pupili, dzięki czemu otrzymają oni spersonalizowaną ofertę, co skróci czas poszukiwania odpowiedniego rozwiązania. – dodał Wojciech Kamiński.
Szereg korzyści
Dla osób, które zdecydują się na instalację aplikacji został przygotowany bezpłatny, stały rabat Friends* w wysokości 5% na zakupy. -Zniżka Friends ma na celu zapewnienie ludziom i zwierzętom radości, ale również oszczędności, szczególnie w dzisiejszych czasach. - podkreślił dr Johannes Steegmann, dyrektor zarządzający Fressnapf. Otwartość na oczekiwania klientów i dopasowanie rozwiązań do sytuacji wyróżnia Maxi Zoo i wskazuje na to, jak dużą wartość ma dla organizacji każdy klient i jego pupil. Rabat Friends* jest długoterminowy, obowiązuje aż do 30.06.2023 r. i może łączyć się z innymi promocjami oferowanymi przez sieć. Dzięki aplikacji klienci Maxi Zoo mają w zasięgu swojego smartfona wszystko co potrzebne dla swojego pupila.
Wyjątkowa kampania reklamowa
Najważniejszym punktem kampanii 360, promującej aplikację mobilną Maxi Zoo jest spot telewizyjny, który powstał przy współpracy międzynarodowej niemieckiego oraz polskiego oddziału Fressnapf/Maxi Zoo oraz agencji kreatywnej Serviceplan Campaign. Historia opiera się początkowo na typowej sytuacji zakupu w sklepie Maxi Zoo. W momencie, gdy klient po raz pierwszy otrzymuje zniżkę Friends, sklep zamienia się w estradę, na której klienci z pupilami i pracownicy w ramach wyrazu swojego zadowolenia - radośnie tańczą. Celem tego zabiegu jest podkreślenie pozytywnych emocji i przyjacielskich relacji między poszczególnymi bohaterami oraz przypomnienie, że do każdego sklepu Maxi Zoo zaprasza na zakupy ze swoim pupilem. Dlatego główną rolę odgrywają urocze psy, które emanują szczęściem. Technika nakręcenia spotu była wymagająca i skomplikowana. Szczególną uwagę skupiono na dobrostanie zwierząt. Podczas zdjęć ekipie towarzyszyli profesjonalni trenerzy zwierząt i weterynarz. W ramach kampanii Grupa Fressnapf zastosowała również innowacyjne podejście, kreatywnie łącząc różne elementy stylistyczne i inscenizację sklepu Maxi Zoo, będącego miejscem wyjątkowego widowiska.
-Wprowadzenie kolejnego udogodnienia dla klientów, jakim jest aplikacja oraz szeroko zakrojone działania marketingowe z nią związane, w tym emisja spotu reklamowego w telewizji, to ważny krok dla naszej organizacji. Zapewnienie klientom najlepszych warunków i nowoczesnych rozwiązań to nasze priorytety, tym bardziej zachęcam wszystkich do pobrania aplikacji i dołączenia do społeczności przyjaciół Maxi Zoo. Płynące korzyści dla opiekunów zwierząt z pewnością sprawią, że wizyta w sklepie Maxi Zoo będzie dla nich tak samo przyjemna, jak dla bohaterów najnowszego spotu telewizyjnego. – mówi Wojciech Kamiński. Warto podkreślić, że Polska jest drugim zagranicznym rynkiem, na którym w ręce klientów została oddana aplikacja oraz wdrożono wskazaną produkcję filmową. Co ważne, spot pierwszy raz w historii Maxi Zoo Polska został zrealizowany na rodzimym rynku.
Maxi Zoo podtrzymuje pozycję krajowego lidera wśród sklepów dla zwierząt, stawiając na nieustanny rozwój i profesjonalne podejście biznesowe, poparte wiedzą i doświadczeniem kadry zarządzającej oraz pracowników.
Kampania: Fressnapf/ Maxi Zoo Friends – Tylko w Fressnapf/ Maxi Zoo App
Agencja kreatywna: ServiceplanCampaign
Producent: e+p films
Produkcja: BusyBeeFilm
Reżyser: Anders Forsman
*Rabat Friends w wysokości 5% obowiązuje do 30.06.2023 r., dla posiadaczy aplikacji i konta Klienta Maxi Zoo. Nie obejmuje toreb na zakupy, bonów, kart podarunkowych oraz kosztów wysyłki. Może łączyć się z niektórymi innymi akcjami rabatowymi czy promocjami, z wyłączeniem indywidualnych rabatów, jak np. kupony, bony. Kwota Rabatu nie podlega wypłacie w gotówce ani uwzględnieniu po zakupie. Więcej informacji na Maxizoo.pl/Friends i u pracowników sklepu.
**Na podstawie raportu ”2018 Loyalty Program Consumer Survey. Loyalty Research Report. How today’s consumers want to
engage with loyalty programs”, zrealizowanego przez CodeBroker w 2018 r.
***Na podstawie raportu INMAR INTELLIGENCE, zrealizowanego w 2018 r.
*******
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 75 sklepów w większych i mniejszych miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W czerwcu 2020 roku Maxi Zoo dołączyło do największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce – PAYBACK. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.
Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.