Komunikaty PR

Michał Budniak nowym CEO Casbeg

2022-11-29  |  12:30

Z dniem 1 stycznia 2023 r., po 5 latach intensywnej pracy nad rozwojem Casbeg, Bartosz Majewski – współzałożyciel firmy i dotychczasowy CEO – przekazuje stery w ręce Michała Budniaka, do tej pory pełniącego funkcję Operations Managera w Casbeg.

Michał Budniak związany jest z firmą Casbeg od początku jej działalności. Od 2018 r. pełnił funkcję Customer Success Managera, mając za zadanie m.in. doradztwo prezesom spółek B2B w zakresie uporządkowania marketingu w firmach. Od stycznia br., na stanowisku Operations Managera, był odpowiedzialny za podejmowanie strategicznych dla Casbeg decyzji z obszaru realizacji usług doradczych, pozyskiwania klientów oraz marketingu. Bartosz Majewski pozostaje w firmie jako jej założyciel.

Po realizacji początkowych założeń strategii rozwoju, jakimi były zbudowanie Casbeg jako rentownej, stabilnej i rosnącej firmy, przyszedł czas na realizację kolejnego etapu, jakim jest zmiana na stanowisku CEO firmy.

Michał przejmuje rolę CEO po 20 kwartałach nieprzerwanego wzrostu. Przez ten czas udało nam się nasze sukcesy połączyć z wymiernymi rezultatami osiąganymi dla klientów. Nasz zespół, usługi i kultura organizacyjna sprawdziły się, dostarczając rezultaty klientom w tak newralgicznych momentach, jak wojna w Ukrainie, problemy z łańcuchami dostaw i w trakcie lockdownu. Michał jest częścią kierownictwa Casbeg od dawna i był istotną częścią wypracowywania sukcesu, który osiągnęliśmy, dlatego jestem spokojny o następny rozdział w życiu firmy – podsumowuje swoją decyzję Bartosz Majewski.

Od początku istnienia firmy pracuję nad tym, aby Casbeg jak najlepiej wspierał naszych klientów w rozwoju. Choć mamy za sobą wiele sukcesów, to wciąż nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Wierzę, że dalsze usprawnianie usługi oraz zwiększanie puli talentów w firmie pozwoli nam jeszcze wyraźniej zaznaczyć naszą pozycję na rynku usług doradczych. W tych i innych aspektach będę wspierać Casbeg teraz na stanowisku CEO – mówi Michał Budniak, nowy CEO Casbeg.

Casbeg to firma doradcza, założona w 2018 r. przez Bartosza Majewskiego i Marcina Deręgowskiego. Swoją działalność koncentruje na współpracy z podmiotami z obszaru B2B i e-commerce. Jej początkową misją było wspieranie klientów poprzez doradztwo marketingowe, sprzedażowe i w zakresie obsługi klienta. Podczas 5 lat działalności portfolio usługowe Casbeg zostało poszerzone o m.in. interim management, stanowiące zdalne zarządzanie danym obszarem firmy, projekty dedykowane i budowanie zespołów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Firma RUSZA BCC STARTUPS
2024-04-25 | 11:15

RUSZA BCC STARTUPS

Rusza BCC STARTUPS - nowa linia biznesowa Business Centre Club. Najstarsza i największa organizacja pracodawców otwiera się na młodych przedsiębiorców i wychodzi naprzeciw
Firma Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
2024-04-25 | 11:05

Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw

Business Centre Club wraz z partnerami: firmą doradczą Crido oraz startupem Innciate zaprasza do udziału w Badaniu Innowacyjności Przedsiębiorstw, którego celem jest ocena poziomu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.