Michał Budniak nowym CEO Casbeg
Z dniem 1 stycznia 2023 r., po 5 latach intensywnej pracy nad rozwojem Casbeg, Bartosz Majewski – współzałożyciel firmy i dotychczasowy CEO – przekazuje stery w ręce Michała Budniaka, do tej pory pełniącego funkcję Operations Managera w Casbeg.
Michał Budniak związany jest z firmą Casbeg od początku jej działalności. Od 2018 r. pełnił funkcję Customer Success Managera, mając za zadanie m.in. doradztwo prezesom spółek B2B w zakresie uporządkowania marketingu w firmach. Od stycznia br., na stanowisku Operations Managera, był odpowiedzialny za podejmowanie strategicznych dla Casbeg decyzji z obszaru realizacji usług doradczych, pozyskiwania klientów oraz marketingu. Bartosz Majewski pozostaje w firmie jako jej założyciel.
Po realizacji początkowych założeń strategii rozwoju, jakimi były zbudowanie Casbeg jako rentownej, stabilnej i rosnącej firmy, przyszedł czas na realizację kolejnego etapu, jakim jest zmiana na stanowisku CEO firmy.
– Michał przejmuje rolę CEO po 20 kwartałach nieprzerwanego wzrostu. Przez ten czas udało nam się nasze sukcesy połączyć z wymiernymi rezultatami osiąganymi dla klientów. Nasz zespół, usługi i kultura organizacyjna sprawdziły się, dostarczając rezultaty klientom w tak newralgicznych momentach, jak wojna w Ukrainie, problemy z łańcuchami dostaw i w trakcie lockdownu. Michał jest częścią kierownictwa Casbeg od dawna i był istotną częścią wypracowywania sukcesu, który osiągnęliśmy, dlatego jestem spokojny o następny rozdział w życiu firmy – podsumowuje swoją decyzję Bartosz Majewski.
– Od początku istnienia firmy pracuję nad tym, aby Casbeg jak najlepiej wspierał naszych klientów w rozwoju. Choć mamy za sobą wiele sukcesów, to wciąż nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Wierzę, że dalsze usprawnianie usługi oraz zwiększanie puli talentów w firmie pozwoli nam jeszcze wyraźniej zaznaczyć naszą pozycję na rynku usług doradczych. W tych i innych aspektach będę wspierać Casbeg teraz na stanowisku CEO – mówi Michał Budniak, nowy CEO Casbeg.
Casbeg to firma doradcza, założona w 2018 r. przez Bartosza Majewskiego i Marcina Deręgowskiego. Swoją działalność koncentruje na współpracy z podmiotami z obszaru B2B i e-commerce. Jej początkową misją było wspieranie klientów poprzez doradztwo marketingowe, sprzedażowe i w zakresie obsługi klienta. Podczas 5 lat działalności portfolio usługowe Casbeg zostało poszerzone o m.in. interim management, stanowiące zdalne zarządzanie danym obszarem firmy, projekty dedykowane i budowanie zespołów.
Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb
RUSZA BCC STARTUPS
Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.