Michał Budniak nowym CEO Casbeg
Z dniem 1 stycznia 2023 r., po 5 latach intensywnej pracy nad rozwojem Casbeg, Bartosz Majewski – współzałożyciel firmy i dotychczasowy CEO – przekazuje stery w ręce Michała Budniaka, do tej pory pełniącego funkcję Operations Managera w Casbeg.
Michał Budniak związany jest z firmą Casbeg od początku jej działalności. Od 2018 r. pełnił funkcję Customer Success Managera, mając za zadanie m.in. doradztwo prezesom spółek B2B w zakresie uporządkowania marketingu w firmach. Od stycznia br., na stanowisku Operations Managera, był odpowiedzialny za podejmowanie strategicznych dla Casbeg decyzji z obszaru realizacji usług doradczych, pozyskiwania klientów oraz marketingu. Bartosz Majewski pozostaje w firmie jako jej założyciel.
Po realizacji początkowych założeń strategii rozwoju, jakimi były zbudowanie Casbeg jako rentownej, stabilnej i rosnącej firmy, przyszedł czas na realizację kolejnego etapu, jakim jest zmiana na stanowisku CEO firmy.
– Michał przejmuje rolę CEO po 20 kwartałach nieprzerwanego wzrostu. Przez ten czas udało nam się nasze sukcesy połączyć z wymiernymi rezultatami osiąganymi dla klientów. Nasz zespół, usługi i kultura organizacyjna sprawdziły się, dostarczając rezultaty klientom w tak newralgicznych momentach, jak wojna w Ukrainie, problemy z łańcuchami dostaw i w trakcie lockdownu. Michał jest częścią kierownictwa Casbeg od dawna i był istotną częścią wypracowywania sukcesu, który osiągnęliśmy, dlatego jestem spokojny o następny rozdział w życiu firmy – podsumowuje swoją decyzję Bartosz Majewski.
– Od początku istnienia firmy pracuję nad tym, aby Casbeg jak najlepiej wspierał naszych klientów w rozwoju. Choć mamy za sobą wiele sukcesów, to wciąż nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Wierzę, że dalsze usprawnianie usługi oraz zwiększanie puli talentów w firmie pozwoli nam jeszcze wyraźniej zaznaczyć naszą pozycję na rynku usług doradczych. W tych i innych aspektach będę wspierać Casbeg teraz na stanowisku CEO – mówi Michał Budniak, nowy CEO Casbeg.
Casbeg to firma doradcza, założona w 2018 r. przez Bartosza Majewskiego i Marcina Deręgowskiego. Swoją działalność koncentruje na współpracy z podmiotami z obszaru B2B i e-commerce. Jej początkową misją było wspieranie klientów poprzez doradztwo marketingowe, sprzedażowe i w zakresie obsługi klienta. Podczas 5 lat działalności portfolio usługowe Casbeg zostało poszerzone o m.in. interim management, stanowiące zdalne zarządzanie danym obszarem firmy, projekty dedykowane i budowanie zespołów.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.