Mihiderka startuje z gotowymi daniami na dowóz.
19 marca właściciele sieci restauracji Mihderka zdecydowali, że w trosce o klientów oraz pracowników zamkną wszystkie swoje lokale. Dziś już wiadomo, że zagrożenie epidemiologiczne nie minie z dnia na dzień, więc marka przystąpiła do projektu „menu na dowóz”. – To nie jest plan tylko na ten ciężki czas ani rozwiązanie na przetrwanie. Chcemy, by dostarczanie gotowych dań kuchni roślinnej na dłużej zostało w naszej ofercie – tłumaczy Marcin Krysiński, współwłaściciel sieci.
Mihiderka® to polska sieć restauracji oferujących wyłącznie dania kuchni roślinnej, niskoprzetworzone, niesmażone. Aktualnie na mapie Polski znajduje się 10 lokali funkcjonujących pod tym szyldem.
– Dzisiaj wiemy już więcej – między innymi, że sprawa koronawirusa długo jeszcze będzie odbijała się na naszej codzienności. Nie rozmawiamy już o tymczasowym, dwutygodniowym zamknięciu, tylko o bliżej nieokreślonym czasie. Na podstawie ostatnich rozporządzeń, decyzji innych restauracji, a przede wszystkim sygnałów, jakie docierają od naszych klientów, zdecydowaliśmy wrócić, ale w innym charakterze. Startujemy z daniami na dowóz – mówi Dorota Krysińska – Dyrektor Kreatywny i współwłaścicielka Mihiderki. I dodaje, że to projekt, który nie skończy się wraz z ustaniem zagrożenia epidemiologicznego.
Menu bez kontaktu z klientem
Przedstawiciele sieci Mihiderka planują realizować dostawy dań początkowo na terenie całego Górnego Śląska, a z czasem także w wybranych miastach i innych regionach południowej Polski, proponując w tym przypadku specjalne menu i przyjmując zapisy dzień wcześniej oraz realizując całą operację bez kontaktu z klientem.
– Dzięki temu Mihiderka stanie się dostępna także w rejonach, w których obecnie nie ma jeszcze naszych restauracji – dodaje Marcin Krysiński. – Wystarczy, że dany adres znajdzie się w zasięgu dostawy. Pojawia się także bardzo interesująca możliwość zaopatrywania w nasze stuprocentowo roślinne dania różnych instytucji, tak jak przedszkola, szkoły, biura, itd. Nawet w wersji z menu na życzenie!
Mihiderka proponuje codziennie zmieniające się menu, w ramach którego można zamówić zupę, danie i deser dnia.
– Poza tym, mamy krakersy, granolę, majonez – czyli produkty, które można mieć w lodówce przez parę dni, żeby sobie poradzić bez zakupów – dodaje Dorota Krysińska. – Zachęcamy do składania zamówień i płatności online w dniu poprzedzającym dostawę. Zdajemy sobie sprawę z zagrożenia epidemiologicznego, dlatego proponujemy takie, a nie inne rozwiązania. Gotowe jedzenie dowiezie kurier, zostawi pod drzwiami, bez kontaktu z klientem.
Wszystkie dania będą pakowane w opakowania wykonane z plastiku odzyskanego z recyclingu. To również najlepsza opcja z uwagi na zalecenia sanitarne oraz formę realizowanych dostaw.
Mihiderka to nie tylko popularyzacja kuchni roślinnej
Dzisiejszy świat w ciągu zaledwie kilku dni całkowicie się zatrzymał I przewartościował. Jednak przedstawiciele Mihiderki zapewniają i podkreślają, że ich założenia w żaden sposób nie zostaną zweryfikowane przez epidemię koronawirusa.
– Chcemy wykorzystać ten trudny czas i poszerzyć naszą działalność. Nieustannie podkreślamy, że zwyczaje żywieniowe społeczeństwa mają kluczowe znaczenie dla wielu obszarów naszego życia, a w konsekwencji decydują o kondycji całej naszej planety. Mihiderka od samego początku kierowała swoją ofertę do osób, dla których istotny był przynajmniej jeden z czterech głównych aspektów związanych z tym, co jemy: etyczny, zdrowotny, społeczny czy też środowiskowy. I to się nie zmieni – zapewnia Marcin Krysiński.
Link do zamawiania menu Mihiderki:
http://www.mihiderka.pl/menu/menu-mihiderka-on-the-road

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.