Mihiderka startuje z gotowymi daniami na dowóz.
19 marca właściciele sieci restauracji Mihderka zdecydowali, że w trosce o klientów oraz pracowników zamkną wszystkie swoje lokale. Dziś już wiadomo, że zagrożenie epidemiologiczne nie minie z dnia na dzień, więc marka przystąpiła do projektu „menu na dowóz”. – To nie jest plan tylko na ten ciężki czas ani rozwiązanie na przetrwanie. Chcemy, by dostarczanie gotowych dań kuchni roślinnej na dłużej zostało w naszej ofercie – tłumaczy Marcin Krysiński, współwłaściciel sieci.
Mihiderka® to polska sieć restauracji oferujących wyłącznie dania kuchni roślinnej, niskoprzetworzone, niesmażone. Aktualnie na mapie Polski znajduje się 10 lokali funkcjonujących pod tym szyldem.
– Dzisiaj wiemy już więcej – między innymi, że sprawa koronawirusa długo jeszcze będzie odbijała się na naszej codzienności. Nie rozmawiamy już o tymczasowym, dwutygodniowym zamknięciu, tylko o bliżej nieokreślonym czasie. Na podstawie ostatnich rozporządzeń, decyzji innych restauracji, a przede wszystkim sygnałów, jakie docierają od naszych klientów, zdecydowaliśmy wrócić, ale w innym charakterze. Startujemy z daniami na dowóz – mówi Dorota Krysińska – Dyrektor Kreatywny i współwłaścicielka Mihiderki. I dodaje, że to projekt, który nie skończy się wraz z ustaniem zagrożenia epidemiologicznego.
Menu bez kontaktu z klientem
Przedstawiciele sieci Mihiderka planują realizować dostawy dań początkowo na terenie całego Górnego Śląska, a z czasem także w wybranych miastach i innych regionach południowej Polski, proponując w tym przypadku specjalne menu i przyjmując zapisy dzień wcześniej oraz realizując całą operację bez kontaktu z klientem.
– Dzięki temu Mihiderka stanie się dostępna także w rejonach, w których obecnie nie ma jeszcze naszych restauracji – dodaje Marcin Krysiński. – Wystarczy, że dany adres znajdzie się w zasięgu dostawy. Pojawia się także bardzo interesująca możliwość zaopatrywania w nasze stuprocentowo roślinne dania różnych instytucji, tak jak przedszkola, szkoły, biura, itd. Nawet w wersji z menu na życzenie!
Mihiderka proponuje codziennie zmieniające się menu, w ramach którego można zamówić zupę, danie i deser dnia.
– Poza tym, mamy krakersy, granolę, majonez – czyli produkty, które można mieć w lodówce przez parę dni, żeby sobie poradzić bez zakupów – dodaje Dorota Krysińska. – Zachęcamy do składania zamówień i płatności online w dniu poprzedzającym dostawę. Zdajemy sobie sprawę z zagrożenia epidemiologicznego, dlatego proponujemy takie, a nie inne rozwiązania. Gotowe jedzenie dowiezie kurier, zostawi pod drzwiami, bez kontaktu z klientem.
Wszystkie dania będą pakowane w opakowania wykonane z plastiku odzyskanego z recyclingu. To również najlepsza opcja z uwagi na zalecenia sanitarne oraz formę realizowanych dostaw.
Mihiderka to nie tylko popularyzacja kuchni roślinnej
Dzisiejszy świat w ciągu zaledwie kilku dni całkowicie się zatrzymał I przewartościował. Jednak przedstawiciele Mihiderki zapewniają i podkreślają, że ich założenia w żaden sposób nie zostaną zweryfikowane przez epidemię koronawirusa.
– Chcemy wykorzystać ten trudny czas i poszerzyć naszą działalność. Nieustannie podkreślamy, że zwyczaje żywieniowe społeczeństwa mają kluczowe znaczenie dla wielu obszarów naszego życia, a w konsekwencji decydują o kondycji całej naszej planety. Mihiderka od samego początku kierowała swoją ofertę do osób, dla których istotny był przynajmniej jeden z czterech głównych aspektów związanych z tym, co jemy: etyczny, zdrowotny, społeczny czy też środowiskowy. I to się nie zmieni – zapewnia Marcin Krysiński.
Link do zamawiania menu Mihiderki:
http://www.mihiderka.pl/menu/menu-mihiderka-on-the-road

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.