Komunikaty PR

MK z nowym logo i filozofią

2020-02-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Kaźmierczak
Blue Ocean Communication Experts

ul. Św. Michała 73
61-005 Poznań
kswoboda|niebieskiocean.pl| |kswoboda|niebieskiocean.pl
+48532363046
www.niebieskiocean.pl
Do pobrania MK Żary ( 0.06 MB )

Grupa zdecydowała się na odświeżenie identyfikacji wizualnej wszystkich firm z Grupy. Nowe loga, to jednak nie wszystko.

Nowa nazwa Grupy

Początek XX wieku dla branży kominowej związany jest z powstaniem rodzinnego przedsiębiorstwa produkującego rury kominkowo-piecowe Joncoux. Lata poświęcone rozwojowi firmy sprawiły, że stała się ona jedną z najważniejszych spółek w Europie.  Aktualnie w skład Grupy wchodzą producenci systemów kominowych i wentylacyjnych z całej Europy: Apros we Włoszech, Eurotip w Belgii, Isotip-Joncoux i Lorflex we Francji, MK w Polsce i  Niemczech oraz centrum innowacji- laboratorium WeLab we Francji.

Po 100 latach Grupa otwiera nowy rozdział historii i decyduje się na zmianę nazwy na Sphering (Sphering Group). Nazwa ta powstała z myślą o międzynarodowym rynku i pochodzi od angielskiego słowa sphere oznaczającego sferę, obszar, krąg, kulę, co w słowie Sphering nabiera symbolicznego znaczenia. Nawiązują do niej logotypy wchodzących w jej skład firm, a każdy z nich odnosi się właśnie do kształtu półkuli. Zabieg ten gwarantuje spójność komunikacyjną wszystkich brandów w Grupie. Dotychczas loga firm były bardzo różne, ciężko było je powiązać i domyślić się, że firmy należą do tej samej grupy.

Nowe logo MK wyróżnia nowoczesne liternictwo. Kształt ułożenia dwóch półkul nawiązuje do liter M i K. Został przywrócony, dobrze znany dla MK – kolor niebieski.

Filozofia Sphering

Nowego wyrazu nabrała także filozofia Grupy. Wspólna motywacja, a jednocześnie przesłanie wszystkich jej członków zawiera się w słowie CARE. Co ono tak naprawdę oznacza? To codzienna dbałość o relacje z Klientami, Pracownikami i Dostawcami. To troszczenie się o jakość i właściwości produktów, o bezpieczeństwo rozwiązań a także o społeczeństwo i środowisko naturalne.

W Sphering na pierwszy plan wybija się dbałość o  bezpieczeństwo budynków, tym samym ich mieszkańców oraz o ekonomiczny sposób ogrzewania i wentylacji. A każde z proponowanych przez Grupę rozwiązań dopasowane jest do specyficznych wymagań obiektów w całej Europie.

- Aby opracowywać jeszcze bardziej zaawansowane rozwiązania, stworzyliśmy własne laboratorium WeLab. Sprawdzamy tam, czy nasze systemy kominowe prawidłowo współpracują z urządzeniami oraz testujemy wydajność urządzeń we współpracy z kominami. Wykonujemy testy termiczne układów spalinowych i urządzeń grzewczych oraz testy szczelności. W wyniku procesu certyfikacji systemy kominowe uzyskują oznaczenie CE, co potwierdza ich zgodność z wymaganiami norm zharmonizowanych – mówi Przemysław Dobosz, Project Manager w firmie MK, ścisłe współpracujący z działami rozwoju w całej Grupie Sphering.

MK wspólnie z Grupą Sphering stworzyło nie tylko hasło przewodnie, ale i nową filozofię, przez którą wyraża dbałość o swoich Klientów i Pracowników, a jednocześnie ukazuje misję, którą jest  wyznaczanie nowych standardów w branży.

MK z zasadami od zawsze

Mocną stroną MK są pracownicy firmy, którym od zawsze przyświecają konkretne zasady i wartości. To w dużej mierze osoby związane ze swoim miejscem pracy kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat. Przez cały ten czas kierują się dobrem Klientów, a jednocześnie dbają o relacje między sobą. W ten sposób tworzą zgrany zespół.

- Liczy się dla nas również dopasowanie standardów i oferty, indywidualnie do potrzeb rynkowych, a tym samym indywidualne podejście do sprzedaży. Wyróżniającą cechą MK jest z pewnością, oprócz elementów katalogowych, projektowanie i produkcja elementów specjalnych, a zatem możliwość dopasowania się do wszystkich instalacji, tworzenie elementów pod indywidualne rozwiązania. Dzięki elastyczności naszej oferty produkty marki z powodzeniem odnajdują się na międzynarodowym rynku - mówi Kinga Pachnik, Managing Director firmy MK.

Wszystkie zmiany zachodzące w Grupie – zarówno uwypuklenie wartości, jak i odświeżenie identyfikacji wizualnej – świadczą o chęci stałego rozwoju i kreowania innowacji. Nowy wizerunek pokazuje, że dla Sphering i jej członków, jak dotychczas, najważniejszy jest Klient oraz jakość wykonywanych dla niego produktów i usług.

Doświadczenie zebrane podczas 100 lat działalności pozwala na dalszy rozwój i coraz bardziej innowacyjne rozwiązania. Oznacza to zatem jeszcze większą skuteczność i zaangażowanie MK – wszystko to z myślą o stałych i nowych klientach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Blue Ocean Communication Experts
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.