Komunikaty PR

MK z nowym logo i filozofią

2020-02-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Kaźmierczak
Blue Ocean Communication Experts

ul. Św. Michała 73
61-005 Poznań
kswoboda|niebieskiocean.pl| |kswoboda|niebieskiocean.pl
+48532363046
www.niebieskiocean.pl
Do pobrania MK Żary ( 0.06 MB )

Grupa zdecydowała się na odświeżenie identyfikacji wizualnej wszystkich firm z Grupy. Nowe loga, to jednak nie wszystko.

Nowa nazwa Grupy

Początek XX wieku dla branży kominowej związany jest z powstaniem rodzinnego przedsiębiorstwa produkującego rury kominkowo-piecowe Joncoux. Lata poświęcone rozwojowi firmy sprawiły, że stała się ona jedną z najważniejszych spółek w Europie.  Aktualnie w skład Grupy wchodzą producenci systemów kominowych i wentylacyjnych z całej Europy: Apros we Włoszech, Eurotip w Belgii, Isotip-Joncoux i Lorflex we Francji, MK w Polsce i  Niemczech oraz centrum innowacji- laboratorium WeLab we Francji.

Po 100 latach Grupa otwiera nowy rozdział historii i decyduje się na zmianę nazwy na Sphering (Sphering Group). Nazwa ta powstała z myślą o międzynarodowym rynku i pochodzi od angielskiego słowa sphere oznaczającego sferę, obszar, krąg, kulę, co w słowie Sphering nabiera symbolicznego znaczenia. Nawiązują do niej logotypy wchodzących w jej skład firm, a każdy z nich odnosi się właśnie do kształtu półkuli. Zabieg ten gwarantuje spójność komunikacyjną wszystkich brandów w Grupie. Dotychczas loga firm były bardzo różne, ciężko było je powiązać i domyślić się, że firmy należą do tej samej grupy.

Nowe logo MK wyróżnia nowoczesne liternictwo. Kształt ułożenia dwóch półkul nawiązuje do liter M i K. Został przywrócony, dobrze znany dla MK – kolor niebieski.

Filozofia Sphering

Nowego wyrazu nabrała także filozofia Grupy. Wspólna motywacja, a jednocześnie przesłanie wszystkich jej członków zawiera się w słowie CARE. Co ono tak naprawdę oznacza? To codzienna dbałość o relacje z Klientami, Pracownikami i Dostawcami. To troszczenie się o jakość i właściwości produktów, o bezpieczeństwo rozwiązań a także o społeczeństwo i środowisko naturalne.

W Sphering na pierwszy plan wybija się dbałość o  bezpieczeństwo budynków, tym samym ich mieszkańców oraz o ekonomiczny sposób ogrzewania i wentylacji. A każde z proponowanych przez Grupę rozwiązań dopasowane jest do specyficznych wymagań obiektów w całej Europie.

- Aby opracowywać jeszcze bardziej zaawansowane rozwiązania, stworzyliśmy własne laboratorium WeLab. Sprawdzamy tam, czy nasze systemy kominowe prawidłowo współpracują z urządzeniami oraz testujemy wydajność urządzeń we współpracy z kominami. Wykonujemy testy termiczne układów spalinowych i urządzeń grzewczych oraz testy szczelności. W wyniku procesu certyfikacji systemy kominowe uzyskują oznaczenie CE, co potwierdza ich zgodność z wymaganiami norm zharmonizowanych – mówi Przemysław Dobosz, Project Manager w firmie MK, ścisłe współpracujący z działami rozwoju w całej Grupie Sphering.

MK wspólnie z Grupą Sphering stworzyło nie tylko hasło przewodnie, ale i nową filozofię, przez którą wyraża dbałość o swoich Klientów i Pracowników, a jednocześnie ukazuje misję, którą jest  wyznaczanie nowych standardów w branży.

MK z zasadami od zawsze

Mocną stroną MK są pracownicy firmy, którym od zawsze przyświecają konkretne zasady i wartości. To w dużej mierze osoby związane ze swoim miejscem pracy kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat. Przez cały ten czas kierują się dobrem Klientów, a jednocześnie dbają o relacje między sobą. W ten sposób tworzą zgrany zespół.

- Liczy się dla nas również dopasowanie standardów i oferty, indywidualnie do potrzeb rynkowych, a tym samym indywidualne podejście do sprzedaży. Wyróżniającą cechą MK jest z pewnością, oprócz elementów katalogowych, projektowanie i produkcja elementów specjalnych, a zatem możliwość dopasowania się do wszystkich instalacji, tworzenie elementów pod indywidualne rozwiązania. Dzięki elastyczności naszej oferty produkty marki z powodzeniem odnajdują się na międzynarodowym rynku - mówi Kinga Pachnik, Managing Director firmy MK.

Wszystkie zmiany zachodzące w Grupie – zarówno uwypuklenie wartości, jak i odświeżenie identyfikacji wizualnej – świadczą o chęci stałego rozwoju i kreowania innowacji. Nowy wizerunek pokazuje, że dla Sphering i jej członków, jak dotychczas, najważniejszy jest Klient oraz jakość wykonywanych dla niego produktów i usług.

Doświadczenie zebrane podczas 100 lat działalności pozwala na dalszy rozwój i coraz bardziej innowacyjne rozwiązania. Oznacza to zatem jeszcze większą skuteczność i zaangażowanie MK – wszystko to z myślą o stałych i nowych klientach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Blue Ocean Communication Experts
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Nowe podejście do rekrutacji w dobie zmieniającego się rynku pracy Biuro prasowe
2024-08-22 | 01:00

Nowe podejście do rekrutacji w dobie zmieniającego się rynku pracy

W dzisiejszych czasach rekrutacja ulega dynamicznym zmianom, a potrzeby pracowników stają się coraz bardziej zróżnicowane. Na przestrzeni ostatnich kilku lat obserwujemy
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-08-21 | 09:30

Wpływ ESG na postrzeganie firm w Polsce

Autor: Paweł Matwiejczuk, Digital Marketing Director, Lazarski University of Technology Temat ESG to stosunkowo nowa sprawa w przestrzeni publicznej. W sferze biznesowej już mniej, ale ciągle to nowość dla wielu. W ostatnich latach ESG
Firma Łukasz Robert Włodarczyk członkiem zarządu Big Cheese Studio
2024-08-19 | 09:00

Łukasz Robert Włodarczyk członkiem zarządu Big Cheese Studio

Łukasz Robert Włodarczyk - współzałożyciel spółki Silk Road Games, europejskiego dystrybutora gier na licencjonowanym rynku chińskim, objął stanowisko członka zarządu w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.