Komunikaty PR

Mobilna lodziarnia z ogródkiem w 2 tygodnie–nowy koncept w ofercie u Lodziarzy

2021-01-19  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.88 MB )

Lodziarnia gotowa do pracy w zaledwie 2 tygodnie? Taki koncept zadebiutował w ofertach franczyzowych Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano. Designerski wygląd, baza gotowych lokalizacji, niskie koszty inwestycji oraz pomoc w uzyskaniu finansowania – to najważniejsze korzyści, jakie sieci oferują swoim partnerom.

Mobilna przyczepa ze strefą relaksu to idealna opcja dla przedsiębiorców, którzy poszukują kompleksowych rozwiązań – sprawdzonego modelu biznesowego oraz szybkiego startu inwestycji. Własna lodziarnia pod szyldem popularnych sieci franczyzowych to ponadto szansa na spore zyski (także poza sezonem) przy niskim wkładzie własnym.
– Zależało nam, aby franczyzobiorcy otrzymali rozwiązanie, które nie będzie wymagało dodatkowych nakładów pracy. Dlatego nasza mobilna lodziarnia z ogródkiem jest gotowa do zarabiania w kilkanaście dni – przekonuje Radosław Charubin, właściciel marek Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano i dodaje, że partnerzy, którzy zdecydują się na współpracę, mają zagwarantowane wsparcie na każdym etapie inwestycji: – Począwszy od uzyskania dofinansowania, przez dobór lokalizacji, rozstawienie pod podanym adresem w pełni wyposażonej lodziarni, aż po przeszkolenie pracowników. To najbardziej kompleksowe rozwiązanie na rynku.

Biznes na kołach to większa swoboda
Długą listę zalet konceptu lodziarni ze strefą relaksu otwiera jej mobilny charakter. Oznacza to, że do montażu punktu nie potrzeba pozwolenia na budowę, co daje ogromne możliwości w doborze lokalizacji. Dużym atutem jest ponadto fakt, że w razie konieczności franczyzobiorca może zmienić ustawienie mobilnej przyczepy i przejechać nią tam, gdzie chętniej uczęszczają klienci i turyści. Inwestuje więc w biznes, który nie jest przywiązany do konkretnego miejsca, a podąża za naturalnym rozwojem infrastruktury miast i osiedli.
– Obecnie posiadamy własną bazę około 300 sprawdzonych adresów, w dobrze rokujących miejscach, przy atrakcjach turystycznych, parkach, wesołych miasteczkach oraz centrach handlowych. Franczyzobiorca nie musi więc samodzielnie badać rynku i konkurencji – może skorzystać z gotowych propozycji, skrojonych do wymagań obu sieci – mówi Radosław Charubin.

Niski wkład własny i pomoc w finansowaniu
Inwestycja w biznes na kołach zamyka się w ok. 25 tys. złotych, reszta finansowana jest przez leasing. Jeśli franczyzobiorca nie dysponuje pełną sumą, sieci oferują swoją pomoc w uzyskaniu dotacji ze źródeł rządowych, samorządowych czy unijnych. Zajmuje się tym specjalnie powołana jednostka.
Franczyzy Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano to także jasne zasady współpracy i niskie opłaty. Jako nieliczne na rynku, nie pobierają żadnej opłaty początkowej ani nie wymagają dzielenia się procentem z zysków. Jedynymi należnościami są opłata franczyzowa wynosząca średnio ok. 600 zł netto miesięcznie oraz opłata marketingowa w kwocie 150 zł netto.
– Aby otworzyć własną lodziarnię, nie trzeba znać się na tajnikach tej branży. Można powiedzieć, że prowadzimy naszych franczyzobiorców za rękę. Oferujemy szkolenia dla właścicieli i pracowników oraz zapewniamy stały kontakt z dedykowanym opiekunem. Chcemy, aby partnerzy czuli w nas oparcie i nie postrzegali sieci przez pryzmat sztywnych wymagań. U nas ich nie ma. Jest za to gotowy, sprawdzony pomysł na biznes, który zarabia na siebie już po pierwszym sezonie – przekonuje Radosław Charubin.

Estetyczny lokal z ogródkiem to duża przewaga konkurencyjna
Tym, co wyróżnia mobilne lodziarnie na tle innych tego typu rozwiązań jest ich designerski wygląd. Przyczepy zostały wykonane z najwyższej jakości materiałów, a ich nowoczesne projekty o stonowanej kolorystyce świetnie wpisują się w niemal każdą infrastrukturę miasta.
Ogromną zaletą jest ponadto stylowa strefa relaksu. Estetyczny ogródek ze stolikami z pewnością przyciągnie gości i stanie się ważnym punktem w okolicy, zarówno dla mieszkańców, jak i turystów. Zadaszone miejsce do wypoczynku stanowi też sporą przewagę konkurencyjną – klienci chętniej wybierają lokale, w których mogą usiąść na świeżym powietrzu, jedząc swoje ulubione lody – rzemieślnicze w przypadku “u Lodziarzy” lub amerykańskie świderki z LodyBonano.
Jednak twórcy tego rozwiązania nie skupili się wyłącznie na klientach – zadbali także o komfort personelu. Decydując się na mobilną lodziarnię, franczyzobiorca dostaje przyczepę wyposażoną w niezbędne przyłącza, zabudowę stolarską, urządzenia, oświetlenie oraz instalacje. Każdy kontener posiada także monitoring, który pozwala kontrolować biznes i pracę obsługi.


Lodziarnia zimą? To możliwe!
Franczyzy Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano umożliwiają prowadzenie działalności także poza sezonem – bez konieczności wymiany sprzętów, witryny zewnętrznej czy dodatkowej adaptacji lokalu. Wszystko za sprawą menu zmieniającego się wraz z porami roku. Jesienią i zimą lody zastępowane są przez słodkie wypieki, kawy oraz wytrawne, gorące kanapki w Bąbel Waflach.
– Rozszerzenie oferty to dodatkowe zyski, jednak decyzja o tym, czy lodziarnia będzie działała przez cały rok, należy wyłącznie do franczyzobiorcy. Zimowe menu pozwala uatrakcyjnić ofertę gastronomiczną okolicy i jeszcze mocniej przywiązać klientów do marki. Nasze franczyzy także i w tym obszarze wykraczają poza tradycyjne rozwiązania i dają właścicielom szansę na jeszcze szybszy rozwój ich biznesu – podsumowuje Radosław Charubin.

Więcej informacji na temat mobilnej przyczepy z ogródkiem oraz franczyzy LodyBonano można uzyskać tutaj: https://twojamobilnalodziarnia.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.