Komunikaty PR

Mobilna lodziarnia z ogródkiem w 2 tygodnie–nowy koncept w ofercie u Lodziarzy

2021-01-19  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.88 MB )

Lodziarnia gotowa do pracy w zaledwie 2 tygodnie? Taki koncept zadebiutował w ofertach franczyzowych Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano. Designerski wygląd, baza gotowych lokalizacji, niskie koszty inwestycji oraz pomoc w uzyskaniu finansowania – to najważniejsze korzyści, jakie sieci oferują swoim partnerom.

Mobilna przyczepa ze strefą relaksu to idealna opcja dla przedsiębiorców, którzy poszukują kompleksowych rozwiązań – sprawdzonego modelu biznesowego oraz szybkiego startu inwestycji. Własna lodziarnia pod szyldem popularnych sieci franczyzowych to ponadto szansa na spore zyski (także poza sezonem) przy niskim wkładzie własnym.
– Zależało nam, aby franczyzobiorcy otrzymali rozwiązanie, które nie będzie wymagało dodatkowych nakładów pracy. Dlatego nasza mobilna lodziarnia z ogródkiem jest gotowa do zarabiania w kilkanaście dni – przekonuje Radosław Charubin, właściciel marek Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano i dodaje, że partnerzy, którzy zdecydują się na współpracę, mają zagwarantowane wsparcie na każdym etapie inwestycji: – Począwszy od uzyskania dofinansowania, przez dobór lokalizacji, rozstawienie pod podanym adresem w pełni wyposażonej lodziarni, aż po przeszkolenie pracowników. To najbardziej kompleksowe rozwiązanie na rynku.

Biznes na kołach to większa swoboda
Długą listę zalet konceptu lodziarni ze strefą relaksu otwiera jej mobilny charakter. Oznacza to, że do montażu punktu nie potrzeba pozwolenia na budowę, co daje ogromne możliwości w doborze lokalizacji. Dużym atutem jest ponadto fakt, że w razie konieczności franczyzobiorca może zmienić ustawienie mobilnej przyczepy i przejechać nią tam, gdzie chętniej uczęszczają klienci i turyści. Inwestuje więc w biznes, który nie jest przywiązany do konkretnego miejsca, a podąża za naturalnym rozwojem infrastruktury miast i osiedli.
– Obecnie posiadamy własną bazę około 300 sprawdzonych adresów, w dobrze rokujących miejscach, przy atrakcjach turystycznych, parkach, wesołych miasteczkach oraz centrach handlowych. Franczyzobiorca nie musi więc samodzielnie badać rynku i konkurencji – może skorzystać z gotowych propozycji, skrojonych do wymagań obu sieci – mówi Radosław Charubin.

Niski wkład własny i pomoc w finansowaniu
Inwestycja w biznes na kołach zamyka się w ok. 25 tys. złotych, reszta finansowana jest przez leasing. Jeśli franczyzobiorca nie dysponuje pełną sumą, sieci oferują swoją pomoc w uzyskaniu dotacji ze źródeł rządowych, samorządowych czy unijnych. Zajmuje się tym specjalnie powołana jednostka.
Franczyzy Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano to także jasne zasady współpracy i niskie opłaty. Jako nieliczne na rynku, nie pobierają żadnej opłaty początkowej ani nie wymagają dzielenia się procentem z zysków. Jedynymi należnościami są opłata franczyzowa wynosząca średnio ok. 600 zł netto miesięcznie oraz opłata marketingowa w kwocie 150 zł netto.
– Aby otworzyć własną lodziarnię, nie trzeba znać się na tajnikach tej branży. Można powiedzieć, że prowadzimy naszych franczyzobiorców za rękę. Oferujemy szkolenia dla właścicieli i pracowników oraz zapewniamy stały kontakt z dedykowanym opiekunem. Chcemy, aby partnerzy czuli w nas oparcie i nie postrzegali sieci przez pryzmat sztywnych wymagań. U nas ich nie ma. Jest za to gotowy, sprawdzony pomysł na biznes, który zarabia na siebie już po pierwszym sezonie – przekonuje Radosław Charubin.

Estetyczny lokal z ogródkiem to duża przewaga konkurencyjna
Tym, co wyróżnia mobilne lodziarnie na tle innych tego typu rozwiązań jest ich designerski wygląd. Przyczepy zostały wykonane z najwyższej jakości materiałów, a ich nowoczesne projekty o stonowanej kolorystyce świetnie wpisują się w niemal każdą infrastrukturę miasta.
Ogromną zaletą jest ponadto stylowa strefa relaksu. Estetyczny ogródek ze stolikami z pewnością przyciągnie gości i stanie się ważnym punktem w okolicy, zarówno dla mieszkańców, jak i turystów. Zadaszone miejsce do wypoczynku stanowi też sporą przewagę konkurencyjną – klienci chętniej wybierają lokale, w których mogą usiąść na świeżym powietrzu, jedząc swoje ulubione lody – rzemieślnicze w przypadku “u Lodziarzy” lub amerykańskie świderki z LodyBonano.
Jednak twórcy tego rozwiązania nie skupili się wyłącznie na klientach – zadbali także o komfort personelu. Decydując się na mobilną lodziarnię, franczyzobiorca dostaje przyczepę wyposażoną w niezbędne przyłącza, zabudowę stolarską, urządzenia, oświetlenie oraz instalacje. Każdy kontener posiada także monitoring, który pozwala kontrolować biznes i pracę obsługi.


Lodziarnia zimą? To możliwe!
Franczyzy Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano umożliwiają prowadzenie działalności także poza sezonem – bez konieczności wymiany sprzętów, witryny zewnętrznej czy dodatkowej adaptacji lokalu. Wszystko za sprawą menu zmieniającego się wraz z porami roku. Jesienią i zimą lody zastępowane są przez słodkie wypieki, kawy oraz wytrawne, gorące kanapki w Bąbel Waflach.
– Rozszerzenie oferty to dodatkowe zyski, jednak decyzja o tym, czy lodziarnia będzie działała przez cały rok, należy wyłącznie do franczyzobiorcy. Zimowe menu pozwala uatrakcyjnić ofertę gastronomiczną okolicy i jeszcze mocniej przywiązać klientów do marki. Nasze franczyzy także i w tym obszarze wykraczają poza tradycyjne rozwiązania i dają właścicielom szansę na jeszcze szybszy rozwój ich biznesu – podsumowuje Radosław Charubin.

Więcej informacji na temat mobilnej przyczepy z ogródkiem oraz franczyzy LodyBonano można uzyskać tutaj: https://twojamobilnalodziarnia.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.