Monitoring Internetu w parze z pozycjonowaniem: Brand24 i Grupa iCEA łączą siły
Brand24 to platforma zajmująca się monitoringiem Internetu, co pozwala korzystającym z jej usług podmiotom na bieżąco kontrolować swoją obecność w sieci. Wszelkie wzmianki na temat konkretnej marki, zarówno bezpośrednie odniesienia jak i pośrednie nawiązania, rozpoznawane za pomocą podanych fraz kluczowych, pojawiają się w wygodnym panelu w serwisie Brand24. Za jego pomocą osoby dbające o wizerunek firmy, której dotyczą poszczególne wzmianki, mogą nie tylko reagować na zachowania konkurencji lub internautów, ale również planować skuteczne działania z zakresu marketingu i PR. Innymi słowy, znając swoją pozycję w sieci, można skutecznie dbać o swój wizerunek online oraz opracować strategię komunikacji marki dopasowaną do internetowych realiów.
Dzięki nawiązanej współpracy Grupa iCEA, jako jedna z największych agencji SEO w Polsce, umożliwi swoim klientom dostęp do narzędzi analitycznych i stałego monitoringu marki w Internecie na atrakcyjnych warunkach. Poznańska agencja postrzega, a przy tym aktywnie promuje pozycjonowanie w modelu SEO360, uwzględniającym wiele zmiennych, które mają wpływ na finalne efekty działań marketingowych online. W takim podejściu skuteczność kampanii SEO, na którą składają się choćby: jakość działań content marketingowych, proces link buildingu czy dokładnie przeprowadzona optymalizacja techniczna, można wyraźnie podnieść dzięki stworzeniu kompleksowej strategii i wielopłaszczyznowej orientacji w działaniach.
Współpracę Grupy iCEA i Brand24 określić można mianem kooperacji pionu koncepcyjnego z operacyjnym, choć jest to duże uproszczenie. W praktyce przedmiotem współpracy nie będzie dostęp do szerokiego zakresu analityki internetowej dla specjalistów poznańskiej agencji SEO360, ale umożliwienie klientom bezpośredniego monitorowania kondycji wizerunkowej swoich przedsiębiorstw w sieci na niezwykle atrakcyjnych warunkach:
-
Grupa iCEA umożliwi każdemu z zainteresowanych klientów wydłużenie okresu próbnego i ponad 2-krotnie dłuższe testowanie platformy Brand24 (w porównaniu do normalnych warunków),
-
Klienci decydujący się na wykupienie abonamentu w Brand24 otrzymają korzystniejsze warunki i możliwość zmniejszenia miesięcznych zobowiązań.
Warto podkreślić, że z czysto biznesowej perspektywy, Brand24 jest niezwykle przydatnym narzędziem do pozyskiwania kluczowych informacji, które stanowić może wyraźną przewagę konkurencyjną nie tylko w segmencie e-commerce, ale również w działalności usługowej online.
- Brand24 oferuje usługi kluczowe dla naszych klientów, którzy swoje działania marketingowe opierają na wielu filarach, w tym na postrzeganych priorytetowo kampaniach SEO, realizowanych przez naszych specjalistów. Nawiązanie współpracy między naszymi firmami cieszy nas niezmiernie, gdyż dzięki niej nasi klienci otrzymają możliwość korzystania z doskonałego narzędzia analitycznego, które będzie dla nich realnym wsparciem w prowadzeniu biznesu - powiedział Paweł Borowik, Prezes Zarządu Grupy iCEA.
Grupa iCEA - Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi najlepszych ekspertów ich klienci osiągają czołowe pozycje w wyszukiwarkach. Grupie iCEA zaufały m.in. takie firmy jak PZU, Bielenda czy KKS Lech Poznań.
Więcej informacji udziela:
Jacek Dziura, CMO, Grupa iCEA
mail: j.dziura@grupa-icea.pl
telefon: 721 622 986
Kodeks Dobrej Komunikacji FORVIA – narzędzie wspierające dialog i współpracę
Maxi Zoo z wyróżnieniem Friendly Workplace 2024
Poszerzenie składu Zarządu FBSerwis S.A.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.