Monitoring Internetu w parze z pozycjonowaniem: Brand24 i Grupa iCEA łączą siły
Brand24 to platforma zajmująca się monitoringiem Internetu, co pozwala korzystającym z jej usług podmiotom na bieżąco kontrolować swoją obecność w sieci. Wszelkie wzmianki na temat konkretnej marki, zarówno bezpośrednie odniesienia jak i pośrednie nawiązania, rozpoznawane za pomocą podanych fraz kluczowych, pojawiają się w wygodnym panelu w serwisie Brand24. Za jego pomocą osoby dbające o wizerunek firmy, której dotyczą poszczególne wzmianki, mogą nie tylko reagować na zachowania konkurencji lub internautów, ale również planować skuteczne działania z zakresu marketingu i PR. Innymi słowy, znając swoją pozycję w sieci, można skutecznie dbać o swój wizerunek online oraz opracować strategię komunikacji marki dopasowaną do internetowych realiów.
Dzięki nawiązanej współpracy Grupa iCEA, jako jedna z największych agencji SEO w Polsce, umożliwi swoim klientom dostęp do narzędzi analitycznych i stałego monitoringu marki w Internecie na atrakcyjnych warunkach. Poznańska agencja postrzega, a przy tym aktywnie promuje pozycjonowanie w modelu SEO360, uwzględniającym wiele zmiennych, które mają wpływ na finalne efekty działań marketingowych online. W takim podejściu skuteczność kampanii SEO, na którą składają się choćby: jakość działań content marketingowych, proces link buildingu czy dokładnie przeprowadzona optymalizacja techniczna, można wyraźnie podnieść dzięki stworzeniu kompleksowej strategii i wielopłaszczyznowej orientacji w działaniach.
Współpracę Grupy iCEA i Brand24 określić można mianem kooperacji pionu koncepcyjnego z operacyjnym, choć jest to duże uproszczenie. W praktyce przedmiotem współpracy nie będzie dostęp do szerokiego zakresu analityki internetowej dla specjalistów poznańskiej agencji SEO360, ale umożliwienie klientom bezpośredniego monitorowania kondycji wizerunkowej swoich przedsiębiorstw w sieci na niezwykle atrakcyjnych warunkach:
-
Grupa iCEA umożliwi każdemu z zainteresowanych klientów wydłużenie okresu próbnego i ponad 2-krotnie dłuższe testowanie platformy Brand24 (w porównaniu do normalnych warunków),
-
Klienci decydujący się na wykupienie abonamentu w Brand24 otrzymają korzystniejsze warunki i możliwość zmniejszenia miesięcznych zobowiązań.
Warto podkreślić, że z czysto biznesowej perspektywy, Brand24 jest niezwykle przydatnym narzędziem do pozyskiwania kluczowych informacji, które stanowić może wyraźną przewagę konkurencyjną nie tylko w segmencie e-commerce, ale również w działalności usługowej online.
- Brand24 oferuje usługi kluczowe dla naszych klientów, którzy swoje działania marketingowe opierają na wielu filarach, w tym na postrzeganych priorytetowo kampaniach SEO, realizowanych przez naszych specjalistów. Nawiązanie współpracy między naszymi firmami cieszy nas niezmiernie, gdyż dzięki niej nasi klienci otrzymają możliwość korzystania z doskonałego narzędzia analitycznego, które będzie dla nich realnym wsparciem w prowadzeniu biznesu - powiedział Paweł Borowik, Prezes Zarządu Grupy iCEA.
Grupa iCEA - Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi najlepszych ekspertów ich klienci osiągają czołowe pozycje w wyszukiwarkach. Grupie iCEA zaufały m.in. takie firmy jak PZU, Bielenda czy KKS Lech Poznań.
Więcej informacji udziela:
Jacek Dziura, CMO, Grupa iCEA
mail: j.dziura@grupa-icea.pl
telefon: 721 622 986
Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia
Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.
Ochrona środowiska
Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku
Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.
Handel
Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.