Komunikaty PR

[m]spark INNOVATION ACADEMY na czas pandemii dostępna na Facebooku

2020-05-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Osial-Tyszkiewicz
KnowledgeHub

www.kh.vc
00-844 Warszawa
magdalena.osial|knowledgehub.pl| |magdalena.osial|knowledgehub.pl
+48 537 868 699
www.kh.vc

7 maja odbędzie się otwarte szkolenie w ramach GroupM [m]spark INNOVATION ACADEMY. Będą w nim mogli uczestniczyć wszyscy zainteresowani, którzy wejdą na fanpage [m]spark na Facebooku. Na czas pandemii program szkoleniowy dla mediowców i pasjonatów marketingu otwiera się dla szerszej publiczności.   

[m]spark INNOVATION ACADEMY to unikatowy na polskim rynku cykl szkoleń i warsztatów prowadzonych przez ekspertów z obszarów Adtech i Martech, skierowany w pierwszej edycji głównie do pracowników GroupM. Projektem kierują Tomasz Szulkowski, COO [m]spark i Michał Bielecki [m]spark Project Manager GroupM, którzy układali także program akademii. Swoją wiedzą w ramach INNVATION ACADEMY podzielili się już m.in. Tomasz Piątkowski, Chief Digital Officer GroupM,  Marcin Zaremba, Head of Product w DobryMechanik.pl, Bartłomiej Pucek, Country Digital Manager IKEA, Marcin Woźniak, Managing Partner KnowledgeHub. Dwóch ostatnich prelegentów można również oglądać w udostępnionym na fanpage’u [m]spark video. 

-  W czasie pandemii wiele branż przechodzi przyspieszoną transformację, więc i dotychczasowy model planowania komunikacji często trzeba mocno dostosować. W [m]spark INNOVATION ACADEMY staramy się przybliżyć technologie i rozwiązania nabierające właśnie rozpędu – od computer vision, przez sieci neuronowe, geoanalitykę czy profesjonalny e-sport – podkreśla Jarosław Pająk, szef projektu [m]spark w GroupM.

W najbliższy czwartek 7 maja o godz. 15.00 organizatorzy [m]spark INNOVATION ACADEMY zapraszają na fanpage [m]spark (https://www.facebook.com/mSparkPL), gdzie, w ramach interaktywnego live streamingu, odbędzie się kolejne z cyklu szkoleń. Tym razem spotkanie dotyczyć będzie gamingu,
a poprowadzą je Paweł Kowalczyk, Head of Esport Ringier Axel Springer Polska, Szymon Kubiak, Chief Growth Officer Instreamly.  W programie m.in.:

  • czym różni się gaming od e-sportu,  
  • aktualne trendy lokalne i globalne,
  • najpopularniejsze gry i gracze,  
  • topowe imprezy i platformy gamingowe,
  • innowacyjne formaty reklamowe,
  • wirtualny spacer po profesjonalnym centrum treningowym dla e-sportowców - European Performance Center.

 

W kolejnych spotkaniach [m]spark INNOVATION ACADEMY pojawią się m.in. tematy technologii dla
e-retail i e-commerce, marketing automation, geoanalityka, anti-fraud, DOOH, innowacji w social media, image recognition i computer vision.

[m]spark INNOVATION ACADEMY posiada  akredytację DIMAQ IAB, co oznacza, że osoby, które ukończą program uzyskają punkty do recertyfikacji DIMAQ.  

-----------

 

O [m]spark INNOVATION ACADEMY

[m]spark Innovation Academy to wewnętrzny program szkoleń i warsztatów GroupM prowadzony przez ekspertów
i praktyków z obszarów Adtech i Martech. Program został zainaugurowany w lutym tego roku. Uczestnicy w ramach kolejnych 12 spotkań zgłębiają swoją wiedzę z m.in. takich obszarów jak digital transformation, e-retail, e-commerce, marketing automation,  geoanalityka, anti-fraud, DOOH, innowacje w social media, image recognition i computer vision.

O [m]spark

[m]spark powered by Knowledge Hub Akcelerator to platforma innowacyjności agencji mediowych GroupM. [m]spark pełni liczne funkcje będąc jednocześnie pierwszym na polskim rynku Akceleratorem Martech, organizacją consultingową tworzącą indywidualne oferty digital transformation dla klientów oraz jednostką popularyzującą wiedzę z zakresu innowacyjności
w obszarze marketingu. [m]spark powstał w 2018 r. z inicjatywy GroupM i KnowledgeHub. Do tej pory [m]spark zrealizował dwie edycje Programu Akceleracyjnego, w ramach których udzielił wsparcia merytorycznego, finansowego i sprzedażowego wyselekcjonowanym najlepszym 24 projektom, które należą do szeroko rozumianego obszaru marketingu i nowych technologii.

O GroupM

GroupM to platforma technologiczna i negocjacyjna tworzona przez agencje mediowe WPP: MediaCom, Mindshare
i Wavemaker. GroupM zapewnia klientom dostęp do zaawansowanych technologii zakupowych i specjalistycznych usług marketingowych oferowanych m.in. przez takie marki Xaxis czy plista. GroupM na całym świecie zabiega
o podniesienie standardów widoczności reklam (viewability) oraz zapewnienie markom bezpiecznego otoczenia reklamowego (brand safety).

O KnowledgeHub

KnowledgeHub to fundusz venture capital inwestujący w startupy na początkowym etapie rozwoju. Wspiera innowacyjne i unikalne technologie o globalnym potencjale. KnowledgeHub koncentruje się na inwestycjach w projekty działające w szeroko pojętym obszarze MarTech, FinTech i DeepTech.

KnowledgeHub w swojej działalności biznesowo-inwestycyjnej dysponuje kontaktami, know-how i doświadczeniem
w zakresie zarządzania strategicznego, operacyjnego, finansowego oraz marketingu, sprzedaży i promocji. Eksperci i praktycy KnowledgeHub aktywnie uczestniczą w rozwoju spółek i nowych projektów technologicznych poprzez mentoring oraz consulting.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: KnowledgeHub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.