Komunikaty PR

[m]spark INNOVATION ACADEMY na czas pandemii dostępna na Facebooku

2020-05-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Osial-Tyszkiewicz
KnowledgeHub

www.kh.vc
00-844 Warszawa
magdalena.osial|knowledgehub.pl| |magdalena.osial|knowledgehub.pl
+48 537 868 699
www.kh.vc

7 maja odbędzie się otwarte szkolenie w ramach GroupM [m]spark INNOVATION ACADEMY. Będą w nim mogli uczestniczyć wszyscy zainteresowani, którzy wejdą na fanpage [m]spark na Facebooku. Na czas pandemii program szkoleniowy dla mediowców i pasjonatów marketingu otwiera się dla szerszej publiczności.   

[m]spark INNOVATION ACADEMY to unikatowy na polskim rynku cykl szkoleń i warsztatów prowadzonych przez ekspertów z obszarów Adtech i Martech, skierowany w pierwszej edycji głównie do pracowników GroupM. Projektem kierują Tomasz Szulkowski, COO [m]spark i Michał Bielecki [m]spark Project Manager GroupM, którzy układali także program akademii. Swoją wiedzą w ramach INNVATION ACADEMY podzielili się już m.in. Tomasz Piątkowski, Chief Digital Officer GroupM,  Marcin Zaremba, Head of Product w DobryMechanik.pl, Bartłomiej Pucek, Country Digital Manager IKEA, Marcin Woźniak, Managing Partner KnowledgeHub. Dwóch ostatnich prelegentów można również oglądać w udostępnionym na fanpage’u [m]spark video. 

-  W czasie pandemii wiele branż przechodzi przyspieszoną transformację, więc i dotychczasowy model planowania komunikacji często trzeba mocno dostosować. W [m]spark INNOVATION ACADEMY staramy się przybliżyć technologie i rozwiązania nabierające właśnie rozpędu – od computer vision, przez sieci neuronowe, geoanalitykę czy profesjonalny e-sport – podkreśla Jarosław Pająk, szef projektu [m]spark w GroupM.

W najbliższy czwartek 7 maja o godz. 15.00 organizatorzy [m]spark INNOVATION ACADEMY zapraszają na fanpage [m]spark (https://www.facebook.com/mSparkPL), gdzie, w ramach interaktywnego live streamingu, odbędzie się kolejne z cyklu szkoleń. Tym razem spotkanie dotyczyć będzie gamingu,
a poprowadzą je Paweł Kowalczyk, Head of Esport Ringier Axel Springer Polska, Szymon Kubiak, Chief Growth Officer Instreamly.  W programie m.in.:

  • czym różni się gaming od e-sportu,  
  • aktualne trendy lokalne i globalne,
  • najpopularniejsze gry i gracze,  
  • topowe imprezy i platformy gamingowe,
  • innowacyjne formaty reklamowe,
  • wirtualny spacer po profesjonalnym centrum treningowym dla e-sportowców - European Performance Center.

 

W kolejnych spotkaniach [m]spark INNOVATION ACADEMY pojawią się m.in. tematy technologii dla
e-retail i e-commerce, marketing automation, geoanalityka, anti-fraud, DOOH, innowacji w social media, image recognition i computer vision.

[m]spark INNOVATION ACADEMY posiada  akredytację DIMAQ IAB, co oznacza, że osoby, które ukończą program uzyskają punkty do recertyfikacji DIMAQ.  

-----------

 

O [m]spark INNOVATION ACADEMY

[m]spark Innovation Academy to wewnętrzny program szkoleń i warsztatów GroupM prowadzony przez ekspertów
i praktyków z obszarów Adtech i Martech. Program został zainaugurowany w lutym tego roku. Uczestnicy w ramach kolejnych 12 spotkań zgłębiają swoją wiedzę z m.in. takich obszarów jak digital transformation, e-retail, e-commerce, marketing automation,  geoanalityka, anti-fraud, DOOH, innowacje w social media, image recognition i computer vision.

O [m]spark

[m]spark powered by Knowledge Hub Akcelerator to platforma innowacyjności agencji mediowych GroupM. [m]spark pełni liczne funkcje będąc jednocześnie pierwszym na polskim rynku Akceleratorem Martech, organizacją consultingową tworzącą indywidualne oferty digital transformation dla klientów oraz jednostką popularyzującą wiedzę z zakresu innowacyjności
w obszarze marketingu. [m]spark powstał w 2018 r. z inicjatywy GroupM i KnowledgeHub. Do tej pory [m]spark zrealizował dwie edycje Programu Akceleracyjnego, w ramach których udzielił wsparcia merytorycznego, finansowego i sprzedażowego wyselekcjonowanym najlepszym 24 projektom, które należą do szeroko rozumianego obszaru marketingu i nowych technologii.

O GroupM

GroupM to platforma technologiczna i negocjacyjna tworzona przez agencje mediowe WPP: MediaCom, Mindshare
i Wavemaker. GroupM zapewnia klientom dostęp do zaawansowanych technologii zakupowych i specjalistycznych usług marketingowych oferowanych m.in. przez takie marki Xaxis czy plista. GroupM na całym świecie zabiega
o podniesienie standardów widoczności reklam (viewability) oraz zapewnienie markom bezpiecznego otoczenia reklamowego (brand safety).

O KnowledgeHub

KnowledgeHub to fundusz venture capital inwestujący w startupy na początkowym etapie rozwoju. Wspiera innowacyjne i unikalne technologie o globalnym potencjale. KnowledgeHub koncentruje się na inwestycjach w projekty działające w szeroko pojętym obszarze MarTech, FinTech i DeepTech.

KnowledgeHub w swojej działalności biznesowo-inwestycyjnej dysponuje kontaktami, know-how i doświadczeniem
w zakresie zarządzania strategicznego, operacyjnego, finansowego oraz marketingu, sprzedaży i promocji. Eksperci i praktycy KnowledgeHub aktywnie uczestniczą w rozwoju spółek i nowych projektów technologicznych poprzez mentoring oraz consulting.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wkrótce otwarcie nowego zakładu produkcyjnego foliQ Biuro prasowe
2024-05-16 | 01:00

Wkrótce otwarcie nowego zakładu produkcyjnego foliQ

W czwartek, 23 maja br. nastąpi oficjalne otwarcie nowego zakładu produkcji nawozów dolistnych foliQ w Aleksandrowie Kujawskim. To kluczowa inwestycja dla Agrii Polska, która
Firma Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata
2024-05-14 | 16:20

Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata

Wśród biznesów zakładanych przez kobiety aż 85 proc. jest w stanie przetrwać pierwsze dwa lata działalności. Najbardziej decydujący jest drugi rok prowadzenia firmy, jednak
Firma Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
2024-05-13 | 19:23

Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich

Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image, dołączając do kilkunastu studiów, które otworzyły swoje podwoje na wyspach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.