[m]spark INNOVATION ACADEMY na czas pandemii dostępna na Facebooku
KnowledgeHub
www.kh.vc
00-844 Warszawa
magdalena.osial|knowledgehub.pl| |magdalena.osial|knowledgehub.pl
+48 537 868 699
www.kh.vc
7 maja odbędzie się otwarte szkolenie w ramach GroupM [m]spark INNOVATION ACADEMY. Będą w nim mogli uczestniczyć wszyscy zainteresowani, którzy wejdą na fanpage [m]spark na Facebooku. Na czas pandemii program szkoleniowy dla mediowców i pasjonatów marketingu otwiera się dla szerszej publiczności.
[m]spark INNOVATION ACADEMY to unikatowy na polskim rynku cykl szkoleń i warsztatów prowadzonych przez ekspertów z obszarów Adtech i Martech, skierowany w pierwszej edycji głównie do pracowników GroupM. Projektem kierują Tomasz Szulkowski, COO [m]spark i Michał Bielecki [m]spark Project Manager GroupM, którzy układali także program akademii. Swoją wiedzą w ramach INNVATION ACADEMY podzielili się już m.in. Tomasz Piątkowski, Chief Digital Officer GroupM, Marcin Zaremba, Head of Product w DobryMechanik.pl, Bartłomiej Pucek, Country Digital Manager IKEA, Marcin Woźniak, Managing Partner KnowledgeHub. Dwóch ostatnich prelegentów można również oglądać w udostępnionym na fanpage’u [m]spark video.
- W czasie pandemii wiele branż przechodzi przyspieszoną transformację, więc i dotychczasowy model planowania komunikacji często trzeba mocno dostosować. W [m]spark INNOVATION ACADEMY staramy się przybliżyć technologie i rozwiązania nabierające właśnie rozpędu – od computer vision, przez sieci neuronowe, geoanalitykę czy profesjonalny e-sport – podkreśla Jarosław Pająk, szef projektu [m]spark w GroupM.
W najbliższy czwartek 7 maja o godz. 15.00 organizatorzy [m]spark INNOVATION ACADEMY zapraszają na fanpage [m]spark (https://www.facebook.com/mSparkPL), gdzie, w ramach interaktywnego live streamingu, odbędzie się kolejne z cyklu szkoleń. Tym razem spotkanie dotyczyć będzie gamingu,
a poprowadzą je Paweł Kowalczyk, Head of Esport Ringier Axel Springer Polska, Szymon Kubiak, Chief Growth Officer Instreamly. W programie m.in.:
- czym różni się gaming od e-sportu,
- aktualne trendy lokalne i globalne,
- najpopularniejsze gry i gracze,
- topowe imprezy i platformy gamingowe,
- innowacyjne formaty reklamowe,
- wirtualny spacer po profesjonalnym centrum treningowym dla e-sportowców - European Performance Center.
W kolejnych spotkaniach [m]spark INNOVATION ACADEMY pojawią się m.in. tematy technologii dla
e-retail i e-commerce, marketing automation, geoanalityka, anti-fraud, DOOH, innowacji w social media, image recognition i computer vision.
[m]spark INNOVATION ACADEMY posiada akredytację DIMAQ IAB, co oznacza, że osoby, które ukończą program uzyskają punkty do recertyfikacji DIMAQ.
-----------
O [m]spark INNOVATION ACADEMY
[m]spark Innovation Academy to wewnętrzny program szkoleń i warsztatów GroupM prowadzony przez ekspertów
i praktyków z obszarów Adtech i Martech. Program został zainaugurowany w lutym tego roku. Uczestnicy w ramach kolejnych 12 spotkań zgłębiają swoją wiedzę z m.in. takich obszarów jak digital transformation, e-retail, e-commerce, marketing automation, geoanalityka, anti-fraud, DOOH, innowacje w social media, image recognition i computer vision.
O [m]spark
[m]spark powered by Knowledge Hub Akcelerator to platforma innowacyjności agencji mediowych GroupM. [m]spark pełni liczne funkcje będąc jednocześnie pierwszym na polskim rynku Akceleratorem Martech, organizacją consultingową tworzącą indywidualne oferty digital transformation dla klientów oraz jednostką popularyzującą wiedzę z zakresu innowacyjności
w obszarze marketingu. [m]spark powstał w 2018 r. z inicjatywy GroupM i KnowledgeHub. Do tej pory [m]spark zrealizował dwie edycje Programu Akceleracyjnego, w ramach których udzielił wsparcia merytorycznego, finansowego i sprzedażowego wyselekcjonowanym najlepszym 24 projektom, które należą do szeroko rozumianego obszaru marketingu i nowych technologii.
O GroupM
GroupM to platforma technologiczna i negocjacyjna tworzona przez agencje mediowe WPP: MediaCom, Mindshare
i Wavemaker. GroupM zapewnia klientom dostęp do zaawansowanych technologii zakupowych i specjalistycznych usług marketingowych oferowanych m.in. przez takie marki Xaxis czy plista. GroupM na całym świecie zabiega
o podniesienie standardów widoczności reklam (viewability) oraz zapewnienie markom bezpiecznego otoczenia reklamowego (brand safety).
O KnowledgeHub
KnowledgeHub to fundusz venture capital inwestujący w startupy na początkowym etapie rozwoju. Wspiera innowacyjne i unikalne technologie o globalnym potencjale. KnowledgeHub koncentruje się na inwestycjach w projekty działające w szeroko pojętym obszarze MarTech, FinTech i DeepTech.
KnowledgeHub w swojej działalności biznesowo-inwestycyjnej dysponuje kontaktami, know-how i doświadczeniem
w zakresie zarządzania strategicznego, operacyjnego, finansowego oraz marketingu, sprzedaży i promocji. Eksperci i praktycy KnowledgeHub aktywnie uczestniczą w rozwoju spółek i nowych projektów technologicznych poprzez mentoring oraz consulting.
Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia
Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.
Ochrona środowiska
Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku
Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.
Handel
Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.