Komunikaty PR

Multi Ice Group – elastyczna i sprawdzona marka

2023-02-27  |  01:00

Multi Ice Group budowała swą rynkową pozycję przez 20 lat, konsekwentnie stawiając na połączenie dobrej jakości z atrakcyjną ceną, zarówno oferowanych produktów, jak i ofert franczyzowych. Dziś to jedna z najmocniejszych grup gastronomicznych w Polsce, która w swoim portfolio ma cztery sprawdzone koncepty franczyzowe.


Dziś niewiele osób decyduje się na otworzenie własnego biznesu obawiając się trudnej sytuacji gospodarczej. To błąd! Wystarczy tylko wybrać odpowiednią branżę i sprawdzony koncept. Doskonale w tym przypadku sprawdza się franczyza, a obecna na rynku od 20 lat Multi Ice Group, jest tego najlepszym przykładem.


– Nasze wieloletnie, franczyzowe doświadczenie sprawia, że oferujemy tylko i wyłącznie sprawdzone rozwiązania. Wiemy, jak dotrzeć do smakoszy w każdym regionie kraju. Inwestycja w nasze koncepty umożliwia szybki zwrot poniesionych nakładów finansowych – już nawet po 3 miesiącach działalności – mówi Radosław Charubin, właściciel firmy.


To się naprawdę opłaca


Multi Ice Group to obecnie cztery marki franczyzowe: „U Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, LodyBonano, BuBu Bubble Tea i hot dogi Crazy Dog. Każda z nich możliwa jest do otwarcia w lokalu stacjonarnym, mobilnej przyczepie gastronomicznej lub galerii handlowej w formie wyspy lub na food courcie. Kwoty inwestycji zaczynają się od 14 000 zł netto.


– Zainteresowanie wszystkimi formami franczyz, jakie są w naszej ofercie, jest bardzo duże. Nasi klienci zdają sobie sprawę z tego, że przy tak dużej inflacji opłacają się sprawdzone, ale też realne inwestycje – dodaje Radosław Charubin – Umożliwiamy zarówno zakup, najem, jak i leasing. Opłaty miesięczne są bardzo zróżnicowane, ze względu na koncept, ale i miejsce lokalu. Punkty typowo sezonowe mogą liczyć na zyski od 15 000 zł miesięcznie.


Na pełen etat lub dodatkowy biznes


Osoby posiadające już swoją firmę lub mające stałe źródło dochodów często decydują się na prowadzenie sezonowego biznesu. Dlaczego wybór franczyzy pod znanym szyldem może okazać się strzałem w dziesiątkę?


– Największym atutem biznesu franczyzowego jest fakt, że aby rozpocząć działalność, nie trzeba posiadać żadnej specjalistycznej wiedzy, żeby dobrze skalkulować koszty. Dodatkowo nie wymaga się ani wysokich kwot inwestycji, ani dużych nakładów pracy. To dlatego wielu przedsiębiorców traktuje ją jako biznes dodatkowy, który w stosunkowo krótkim czasie pozwala na wygenerowanie zadowalających zysków – mówi Radosław Charubin.


Bezcenne wsparcie


Otwarcie punktu franczyzowego trwa zazwyczaj kilka tygodni. Czas ten obejmuje dopięcie wszystkich formalności, podpisanie umowy, prace remontowe, zakup wyposażenia, przejście szkolenia oraz wdrożenie pracowników, a także zatowarowanie i zaplanowanie otwarcia.


– Multi Ice Group to marka sama w sobie. Od początku współpracy mogłam liczyć na wsparcie na każdym etapie prowadzenia biznesu. Od znalezienia odpowiedniej lokalizacji, poprzez projekt lokalu, po dostarczenie dokumentacji potrzebnej do sanepidu oraz całe know-how. Organizowane są szkolenia praktyczne i teoretyczne. Zawsze mogę zwrócić się po pomoc do mojego indywidualnego opiekuna, który pomaga znaleźć rozwiązania w każdej sytuacji  – mówi Patrycja Wojno, franczyzobiorca.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.