Komunikaty PR

Multi Ice Group – elastyczna i sprawdzona marka

2023-02-27  |  01:00

Multi Ice Group budowała swą rynkową pozycję przez 20 lat, konsekwentnie stawiając na połączenie dobrej jakości z atrakcyjną ceną, zarówno oferowanych produktów, jak i ofert franczyzowych. Dziś to jedna z najmocniejszych grup gastronomicznych w Polsce, która w swoim portfolio ma cztery sprawdzone koncepty franczyzowe.


Dziś niewiele osób decyduje się na otworzenie własnego biznesu obawiając się trudnej sytuacji gospodarczej. To błąd! Wystarczy tylko wybrać odpowiednią branżę i sprawdzony koncept. Doskonale w tym przypadku sprawdza się franczyza, a obecna na rynku od 20 lat Multi Ice Group, jest tego najlepszym przykładem.


– Nasze wieloletnie, franczyzowe doświadczenie sprawia, że oferujemy tylko i wyłącznie sprawdzone rozwiązania. Wiemy, jak dotrzeć do smakoszy w każdym regionie kraju. Inwestycja w nasze koncepty umożliwia szybki zwrot poniesionych nakładów finansowych – już nawet po 3 miesiącach działalności – mówi Radosław Charubin, właściciel firmy.


To się naprawdę opłaca


Multi Ice Group to obecnie cztery marki franczyzowe: „U Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, LodyBonano, BuBu Bubble Tea i hot dogi Crazy Dog. Każda z nich możliwa jest do otwarcia w lokalu stacjonarnym, mobilnej przyczepie gastronomicznej lub galerii handlowej w formie wyspy lub na food courcie. Kwoty inwestycji zaczynają się od 14 000 zł netto.


– Zainteresowanie wszystkimi formami franczyz, jakie są w naszej ofercie, jest bardzo duże. Nasi klienci zdają sobie sprawę z tego, że przy tak dużej inflacji opłacają się sprawdzone, ale też realne inwestycje – dodaje Radosław Charubin – Umożliwiamy zarówno zakup, najem, jak i leasing. Opłaty miesięczne są bardzo zróżnicowane, ze względu na koncept, ale i miejsce lokalu. Punkty typowo sezonowe mogą liczyć na zyski od 15 000 zł miesięcznie.


Na pełen etat lub dodatkowy biznes


Osoby posiadające już swoją firmę lub mające stałe źródło dochodów często decydują się na prowadzenie sezonowego biznesu. Dlaczego wybór franczyzy pod znanym szyldem może okazać się strzałem w dziesiątkę?


– Największym atutem biznesu franczyzowego jest fakt, że aby rozpocząć działalność, nie trzeba posiadać żadnej specjalistycznej wiedzy, żeby dobrze skalkulować koszty. Dodatkowo nie wymaga się ani wysokich kwot inwestycji, ani dużych nakładów pracy. To dlatego wielu przedsiębiorców traktuje ją jako biznes dodatkowy, który w stosunkowo krótkim czasie pozwala na wygenerowanie zadowalających zysków – mówi Radosław Charubin.


Bezcenne wsparcie


Otwarcie punktu franczyzowego trwa zazwyczaj kilka tygodni. Czas ten obejmuje dopięcie wszystkich formalności, podpisanie umowy, prace remontowe, zakup wyposażenia, przejście szkolenia oraz wdrożenie pracowników, a także zatowarowanie i zaplanowanie otwarcia.


– Multi Ice Group to marka sama w sobie. Od początku współpracy mogłam liczyć na wsparcie na każdym etapie prowadzenia biznesu. Od znalezienia odpowiedniej lokalizacji, poprzez projekt lokalu, po dostarczenie dokumentacji potrzebnej do sanepidu oraz całe know-how. Organizowane są szkolenia praktyczne i teoretyczne. Zawsze mogę zwrócić się po pomoc do mojego indywidualnego opiekuna, który pomaga znaleźć rozwiązania w każdej sytuacji  – mówi Patrycja Wojno, franczyzobiorca.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.