Komunikaty PR

Multi Ice Group – elastyczna i sprawdzona marka

2023-02-27  |  01:00

Multi Ice Group budowała swą rynkową pozycję przez 20 lat, konsekwentnie stawiając na połączenie dobrej jakości z atrakcyjną ceną, zarówno oferowanych produktów, jak i ofert franczyzowych. Dziś to jedna z najmocniejszych grup gastronomicznych w Polsce, która w swoim portfolio ma cztery sprawdzone koncepty franczyzowe.


Dziś niewiele osób decyduje się na otworzenie własnego biznesu obawiając się trudnej sytuacji gospodarczej. To błąd! Wystarczy tylko wybrać odpowiednią branżę i sprawdzony koncept. Doskonale w tym przypadku sprawdza się franczyza, a obecna na rynku od 20 lat Multi Ice Group, jest tego najlepszym przykładem.


– Nasze wieloletnie, franczyzowe doświadczenie sprawia, że oferujemy tylko i wyłącznie sprawdzone rozwiązania. Wiemy, jak dotrzeć do smakoszy w każdym regionie kraju. Inwestycja w nasze koncepty umożliwia szybki zwrot poniesionych nakładów finansowych – już nawet po 3 miesiącach działalności – mówi Radosław Charubin, właściciel firmy.


To się naprawdę opłaca


Multi Ice Group to obecnie cztery marki franczyzowe: „U Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, LodyBonano, BuBu Bubble Tea i hot dogi Crazy Dog. Każda z nich możliwa jest do otwarcia w lokalu stacjonarnym, mobilnej przyczepie gastronomicznej lub galerii handlowej w formie wyspy lub na food courcie. Kwoty inwestycji zaczynają się od 14 000 zł netto.


– Zainteresowanie wszystkimi formami franczyz, jakie są w naszej ofercie, jest bardzo duże. Nasi klienci zdają sobie sprawę z tego, że przy tak dużej inflacji opłacają się sprawdzone, ale też realne inwestycje – dodaje Radosław Charubin – Umożliwiamy zarówno zakup, najem, jak i leasing. Opłaty miesięczne są bardzo zróżnicowane, ze względu na koncept, ale i miejsce lokalu. Punkty typowo sezonowe mogą liczyć na zyski od 15 000 zł miesięcznie.


Na pełen etat lub dodatkowy biznes


Osoby posiadające już swoją firmę lub mające stałe źródło dochodów często decydują się na prowadzenie sezonowego biznesu. Dlaczego wybór franczyzy pod znanym szyldem może okazać się strzałem w dziesiątkę?


– Największym atutem biznesu franczyzowego jest fakt, że aby rozpocząć działalność, nie trzeba posiadać żadnej specjalistycznej wiedzy, żeby dobrze skalkulować koszty. Dodatkowo nie wymaga się ani wysokich kwot inwestycji, ani dużych nakładów pracy. To dlatego wielu przedsiębiorców traktuje ją jako biznes dodatkowy, który w stosunkowo krótkim czasie pozwala na wygenerowanie zadowalających zysków – mówi Radosław Charubin.


Bezcenne wsparcie


Otwarcie punktu franczyzowego trwa zazwyczaj kilka tygodni. Czas ten obejmuje dopięcie wszystkich formalności, podpisanie umowy, prace remontowe, zakup wyposażenia, przejście szkolenia oraz wdrożenie pracowników, a także zatowarowanie i zaplanowanie otwarcia.


– Multi Ice Group to marka sama w sobie. Od początku współpracy mogłam liczyć na wsparcie na każdym etapie prowadzenia biznesu. Od znalezienia odpowiedniej lokalizacji, poprzez projekt lokalu, po dostarczenie dokumentacji potrzebnej do sanepidu oraz całe know-how. Organizowane są szkolenia praktyczne i teoretyczne. Zawsze mogę zwrócić się po pomoc do mojego indywidualnego opiekuna, który pomaga znaleźć rozwiązania w każdej sytuacji  – mówi Patrycja Wojno, franczyzobiorca.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja Biuro prasowe
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.