MyForce idzie na Raisemane i Kickstarter z interaktywną bluzą!
MyForce startuje z kampanią promującą interaktywną bluzę, która pozwala jeszcze bardziej niż dotychczas zanurzyć się w rozszerzonej rzeczywistości zacierając granice między tym co wirtualne a tym co namacalne. Twórca projektu planuje kampanię crowdfundingową na platformie Raisemana oraz globalną przedsprzedaż w serwisie Kickstarter. Zaangażowanie w projekt zapowiada spółka Codeaddict S.A. notowana na NewConnect, która zamierza objąć 25 proc. udziałów, realizując tym samym założenia swojej strategii w segmencie Venture Building’u.
My Force to odzież typu wear-tech (czyli technologia połączona z codziennymi ubraniami) kierowana do odbiorców z branży gamingowej, esportowej oraz muzycznej. Produkt dzięki zestawowi silników wibracyjnych rozszerza zakres doznań skorelowany w czasie rzeczywistym z dźwiękiem podczas wirtualnej rozgrywki czy konsumpcji innych mediów. To pozwala nie tylko widzieć i słyszeć ale przede wszystkim czuć na własnej skórze to co wcześniej było tylko i wyłącznie wirtualne.
- Projekt MyForce nabiera rozpędu. Stworzony przez nas prototyp jest zgodny z założeniami projektu, czyli niezależnie od oprogramowania naszego sprzętu tj. komputer, telefon, konsola czy gogle VR nasza bluza jest kompatybilna i w pełni funkcjonalna, co gigantycznie rozszerza jej zakres zastosowania od pierwszego dnia, dlatego z dumą przygotowujemy się do komercyjnego wdrożenia. Nasz projekt to przełom w branży gamingowej oraz muzycznej, przenosi rozgrywkę w inny, niedostępny do tej pory wymiar bez konieczności instalowania złożonych komponentów. MyForce działa praktycznie ze wszystkim i na wszystkim co posiada połączenie bluetooth – to jest tak proste jak połączenie się z bezprzewodowy głośnikiem czy słuchawkami. Liczymy, że nasz koncept spotka się z pozytywnym odbiorem rynku – komentuje Kamil Moliński, prezes zarządu MyForce.
My Force przygotowuje się do startu kampanii crowdfundingowej na platformie Raisemana, podczas której będzie można nabyć część udziału w przychodach, który będzie realizowany najprawdopodobniej jeszcze w tym roku. Została uruchomiona już wishlista i każdy zainteresowany może już zaznaczyć chęć udziału w kampanii. W drugiej części roku planowane jest rozpoczęcie globalnej przedsprzedaży w serwisie Kickstarter, a sam produkt jest kierowany w pierwszej kolejności na rynek amerykański.
www.myforce.tech
Wishlista na Raisemana: www.raisemana.com
![Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_657317725,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
![Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1095848486,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
![Nowa era w branży imprez firmowych](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_32581699,w_211,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowa era w branży imprez firmowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Finanse
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pracownicy-1,w_274,_small.jpg)
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-esg-foto,w_133,_small.jpg)
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdm-oswietlenie-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.