Komunikaty PR

Myjnia samochodowa – pomysł na własny, dochodowy biznes

2020-07-21  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.92 MB )

Pod koniec ubiegłego wieku posiadanie własnego samochodu było luksusem. Dziś bardzo często jest tak, że w kilkuosobowej rodzinie każdy dorosły posiada własny pojazd, o który trzeba zadbać. Coraz więcej kierowców dostrzega różnicę między spłukaniem auta wężem ogrodowym a profesjonalnym umyciem przy pomocy specjalnej chemii. Nie każdy jednak wie, że obecnie obowiązujące prawo zabrania mycia samochodu na własnej posesji, a za jego nieprzestrzeganie możemy otrzymać mandat. Te oraz inne uwarunkowania powodują, że myjnie samochodowe są doskonałym pomysłem na własny, dochodowy biznes.

Rozpoczynając swoją życiową inwestycję warto skorzystać z gotowych, sprawdzonych modeli i rozwiązań. Najlepsze są te, które zapewniają kompleksową realizację przedsięwzięcia jakim jest budowa samoobsługowej myjni samochodowej.

Firma Eurowash to sprawdzony i wiarygodny partner w tego rodzaju inwestycjach. Dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu oraz szerokiej sieci partnerów biznesowych, firma Eurowash na swoim koncie ma już ponad 320 wykonanych myjni i jest doskonale znana kierowcom zarówno w Polsce jak i na rynkach wschodnich. Dlaczego warto w nie inwestować i co je wyróżnia?

- Przede wszystkim naszym klientom oferujemy usługę w pełni kompleksową. Rozpoczynając od oceny lokalizacji poprzez projekt, budowę wiaty, ułożenie profesjonalnych posadzek, montaż techniki myjącej aż po serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Jednym słowem każdy, kto zdecyduje się na taką inwestycję otrzymuje od nas gotowy biznes – mówi Sylwester Załuska, właściciel firmy Eurowash, która specjalizuje się w budowie nowoczesnych myjni bezdotykowych.

 

Estetyka i jakość

Urządzenia jakie oferuje marka Eurowash są wykonane z komponentów najwyższej jakości, co sprawia, że są to rozwiązania solidne, niezawodne i trwałe. Każde urządzenie jest dopasowane indywidualnie do potrzeb klienta i uwarunkowań lokalnych. Konstruktorzy Eurowash bazują na najnowocześniejszych technologiach, a właściciele stawiają na kontrolę jakości produktu.

- Oferujemy produkcję, montaż w miejscu wyznaczonym przez klienta oraz serwis myjni bezdotykowych. Posiadamy bogate doświadczenie na rynku, które przekładamy na jakość świadczonych usług – mówi właściciel Eurowash. ­– Dzięki temu, że sami prowadzimy serwis naszych myjni na bieżąco wiemy co należy w nich usprawnić i to robimy.

Kierowca mając do wyboru mało estetyczną i bardzo często wysłużoną wiatę lub profesjonalną i estetyczną myjnię, na pewno wybierze drugi wariant, nawet jeżeli będzie musiał zrobić więcej kilometrów.

- Wiaty, które oferujemy naszym klientom przyciągają wzrok i zdecydowanie wyróżniają się na tle innych – dodaje Sylwester Załuska.

Dodatkowo wszystkie elementy technologii są wykonane ze stali nierdzewnej i wysokiej jakości materiałów konstrukcyjnych, a to sprawia, że bezdotykowa myjnia samochodowa będzie służyła przez wiele lat, nawet po zakończeniu okresu gwarancyjnego.

Oni wybrali Eurowash

Paweł Maleszewski i Michał Godlewski długo zastanawiali się w co zainwestować pieniądze, by po pierwsze uzyskać wolność finansową, a po drugie zapewnić pasywny przychód.

- Samodzielna inwestycja oczywiście wchodziła w grę, jednak pewniejsze okazało się rozwiązanie sprawdzone. Szukaliśmy profesjonalnej firmy, która przeprowadzi nas przez cały proces inwestycyjny. Co więcej, wybór myjni samochodowej pod szyldem Eurowash zapewnił nam o wiele więcej. Nasza myjnia funkcjonuje już ponad pół roku, a my cały czas mamy wsparcie u przedstawicieli firmy – mówi Paweł Maleszewski.

 

- Takie partnerskie podejście jest bardzo ważne, ponieważ my – od niedawna właściciele biznesu – czujemy się pewnie i bezpiecznie. Dodatkowo mamy pewność, że usługi, które sprzedajemy, są na najwyższym poziomie – dodaje Michał Godlewski. – Liczy się choćby to, że nasza myjnia zapewnia znacznie mniejsze zużycie wody niż inne, a dodatkowo efektywność mycia jest dużo lepsza niż u konkurencji.

Co ważne, myjnie Eurowash jako jedne z nielicznych w Polsce wykorzystują miękką wodę, która nie zostawia żadnych śladów ani smug. Dodatkowo na każdym stanowisku jest zainstalowany inteligentny system podgrzewania posadzki, który zapewnia nawet do 60% mniejsze zużycie energii potrzebnej do ogrzania stanowisk.

- Czujniki temperatury są wmontowane w posadzce i na tej podstawie system dogrzewa całą myjnię. Wykorzystujemy system AIC. Jednym słowem, naszym klientom zapewniamy aktywne i inteligentne grzanie posadzek – mówi Andrzej Możejko przedstawiciel firmy Eurowash.

Firma Eurowash oferuje: myjnie kontenerowe, modułowe, wiaty, części do myjni, odkurzacze, trzepaczki i inne niezbędne akcesoria, a także chemię (preparaty do mycia bezdotykowego). To dodatkowa korzyść dla Inwestora, który po uruchomieniu myjni nie musi martwić się o dostawę niezbędnych środków.
 Podsumowując – firma Eurowash jest w stanie zapewnić kompletne usługi związane z zarówno z budową myjni jak i jej późniejszą eksploatacją.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.