Komunikaty PR

Myjnia samochodowa – pomysł na własny, dochodowy biznes

2020-07-21  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.92 MB )

Pod koniec ubiegłego wieku posiadanie własnego samochodu było luksusem. Dziś bardzo często jest tak, że w kilkuosobowej rodzinie każdy dorosły posiada własny pojazd, o który trzeba zadbać. Coraz więcej kierowców dostrzega różnicę między spłukaniem auta wężem ogrodowym a profesjonalnym umyciem przy pomocy specjalnej chemii. Nie każdy jednak wie, że obecnie obowiązujące prawo zabrania mycia samochodu na własnej posesji, a za jego nieprzestrzeganie możemy otrzymać mandat. Te oraz inne uwarunkowania powodują, że myjnie samochodowe są doskonałym pomysłem na własny, dochodowy biznes.

Rozpoczynając swoją życiową inwestycję warto skorzystać z gotowych, sprawdzonych modeli i rozwiązań. Najlepsze są te, które zapewniają kompleksową realizację przedsięwzięcia jakim jest budowa samoobsługowej myjni samochodowej.

Firma Eurowash to sprawdzony i wiarygodny partner w tego rodzaju inwestycjach. Dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu oraz szerokiej sieci partnerów biznesowych, firma Eurowash na swoim koncie ma już ponad 320 wykonanych myjni i jest doskonale znana kierowcom zarówno w Polsce jak i na rynkach wschodnich. Dlaczego warto w nie inwestować i co je wyróżnia?

- Przede wszystkim naszym klientom oferujemy usługę w pełni kompleksową. Rozpoczynając od oceny lokalizacji poprzez projekt, budowę wiaty, ułożenie profesjonalnych posadzek, montaż techniki myjącej aż po serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Jednym słowem każdy, kto zdecyduje się na taką inwestycję otrzymuje od nas gotowy biznes – mówi Sylwester Załuska, właściciel firmy Eurowash, która specjalizuje się w budowie nowoczesnych myjni bezdotykowych.

 

Estetyka i jakość

Urządzenia jakie oferuje marka Eurowash są wykonane z komponentów najwyższej jakości, co sprawia, że są to rozwiązania solidne, niezawodne i trwałe. Każde urządzenie jest dopasowane indywidualnie do potrzeb klienta i uwarunkowań lokalnych. Konstruktorzy Eurowash bazują na najnowocześniejszych technologiach, a właściciele stawiają na kontrolę jakości produktu.

- Oferujemy produkcję, montaż w miejscu wyznaczonym przez klienta oraz serwis myjni bezdotykowych. Posiadamy bogate doświadczenie na rynku, które przekładamy na jakość świadczonych usług – mówi właściciel Eurowash. ­– Dzięki temu, że sami prowadzimy serwis naszych myjni na bieżąco wiemy co należy w nich usprawnić i to robimy.

Kierowca mając do wyboru mało estetyczną i bardzo często wysłużoną wiatę lub profesjonalną i estetyczną myjnię, na pewno wybierze drugi wariant, nawet jeżeli będzie musiał zrobić więcej kilometrów.

- Wiaty, które oferujemy naszym klientom przyciągają wzrok i zdecydowanie wyróżniają się na tle innych – dodaje Sylwester Załuska.

Dodatkowo wszystkie elementy technologii są wykonane ze stali nierdzewnej i wysokiej jakości materiałów konstrukcyjnych, a to sprawia, że bezdotykowa myjnia samochodowa będzie służyła przez wiele lat, nawet po zakończeniu okresu gwarancyjnego.

Oni wybrali Eurowash

Paweł Maleszewski i Michał Godlewski długo zastanawiali się w co zainwestować pieniądze, by po pierwsze uzyskać wolność finansową, a po drugie zapewnić pasywny przychód.

- Samodzielna inwestycja oczywiście wchodziła w grę, jednak pewniejsze okazało się rozwiązanie sprawdzone. Szukaliśmy profesjonalnej firmy, która przeprowadzi nas przez cały proces inwestycyjny. Co więcej, wybór myjni samochodowej pod szyldem Eurowash zapewnił nam o wiele więcej. Nasza myjnia funkcjonuje już ponad pół roku, a my cały czas mamy wsparcie u przedstawicieli firmy – mówi Paweł Maleszewski.

 

- Takie partnerskie podejście jest bardzo ważne, ponieważ my – od niedawna właściciele biznesu – czujemy się pewnie i bezpiecznie. Dodatkowo mamy pewność, że usługi, które sprzedajemy, są na najwyższym poziomie – dodaje Michał Godlewski. – Liczy się choćby to, że nasza myjnia zapewnia znacznie mniejsze zużycie wody niż inne, a dodatkowo efektywność mycia jest dużo lepsza niż u konkurencji.

Co ważne, myjnie Eurowash jako jedne z nielicznych w Polsce wykorzystują miękką wodę, która nie zostawia żadnych śladów ani smug. Dodatkowo na każdym stanowisku jest zainstalowany inteligentny system podgrzewania posadzki, który zapewnia nawet do 60% mniejsze zużycie energii potrzebnej do ogrzania stanowisk.

- Czujniki temperatury są wmontowane w posadzce i na tej podstawie system dogrzewa całą myjnię. Wykorzystujemy system AIC. Jednym słowem, naszym klientom zapewniamy aktywne i inteligentne grzanie posadzek – mówi Andrzej Możejko przedstawiciel firmy Eurowash.

Firma Eurowash oferuje: myjnie kontenerowe, modułowe, wiaty, części do myjni, odkurzacze, trzepaczki i inne niezbędne akcesoria, a także chemię (preparaty do mycia bezdotykowego). To dodatkowa korzyść dla Inwestora, który po uruchomieniu myjni nie musi martwić się o dostawę niezbędnych środków.
 Podsumowując – firma Eurowash jest w stanie zapewnić kompletne usługi związane z zarówno z budową myjni jak i jej późniejszą eksploatacją.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-07-08 | 12:00

Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm

Grupa Brambles, do której należy CHEP – światowy lider obszaru logistyki łańcucha dostaw – została uznana przez magazyn TIME za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie. Czwarta lokata na liście 500
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.