Komunikaty PR

Nagroda Superbrands Polska 2020 dla marki Polbruk

2020-03-10  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Nowakowska
Tok Tok

Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl

 

 

Marka Polbruk została nagrodzona tytułem Superbrands Polska 2020. Jest to wyjątkowo prestiżowa nagroda - tytuł ten mogą otrzymać tylko marki, które przejdą przez rygorystyczny Proces Certyfikacji i uzyskają odpowiednie wyniki.

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu.  Superbrands identyfikuje, nagradza i prezentuje studia przypadku oraz historie marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Organizacja działa w blisko 90 krajach na całym świecie i od 25 lat wyłania najsilniejsze marki na światowych rynkach, które mogą pochwalić się sukcesami w poszczególnych branżach oraz cieszą się uznaniem i renomą. 

 

- Jest nam niezmiernie miło, że nasza marka została doceniona i uhonorowana nagrodą Superbrands Polska 2020. Jesteśmy największym polskim producentem kostki brukowej i wyrobów drogowych. W chwili obecnej posiadamy 19 zakładów produkcyjnych, w których zatrudniamy 700 osób, a w naszym portfolio znajduje się już ponad 400 produktów. W DNA naszej marki wpisanych jest wiele wartości: przede wszystkim troska o potrzeby klientów, partnerów biznesowych i pracowników. Równie ważne są dbałość o wysoką jakość produktów i innowacyjność. Przykładamy niezwykłą wagę do relacji z otoczeniem i dlatego prowadzimy wiele projektów CSR. Każdego dnia staramy się być lepsi. To jest core naszej marki i myślę, że dlatego została zauważona i doceniona. Superbrands Polska 2020 to niezwykłe wyróżnienie. Taka nagroda bardzo motywuje do dalszego działania i pozwala w oczywisty sposób zobaczyć efekty wspólnej pracy i starań całego zespołu. Nagroda ta jest niewątpliwie zasługą wszystkich pracowników spółki Polbruk, przy czym warto wspomnieć, że 50% naszej załogi ma staż pracy powyżej 10 lat, co pokazuje, że to właśnie ludzie są największą wartością naszej firmy.   To właśnie dzięki zaangażowaniu pracowników, za które chciałabym serdecznie podziękować, możemy dziś cieszyć się wspólnie tą wspaniałą nagrodą – mówi Magdalena Pieczulis, Dyrektor Marketingu w firmie Polbruk SA

Nominowane marki wyłaniane są na podstawie badań konsumenckich oraz opinii niezależnych ekspertów. Badanie Superbrands, to największe badanie siły marki w Polsce. Na potrzeby Superbrands 2020 o opinie zapytano ponad 10 tysięcy konsumentów. Łącznie przebadanych zostało ponad 2000 marek zgrupowanych w 100 kategoriach. Badanie zrealizowane zostało przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Najważniejszym kryterium wyboru laureatów był indeks siły marki, który wynika z różnicy między wynikiem polecania, a odradzania danej marki. Tytuły Superbrands otrzymały marki, które uzyskały indeks większy niż 70% ze średniej dla TOP 3 w danej kategorii i zostały pozytywnie zarekomendowane przez Radę Marek.  Radę tworzy grono 36 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Oceniają oni pozycję rynkową marki na polskim rynku, jakość produktów, usług, relacji b2b oraz innowacyjność i działania CSR.  

 

Według badań ARC Rynek i Opinia aż 63 proc. konsumentów chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone godłem Superbrands. Znak ten oznacza bowiem markę godną zaufania, sprawdzoną przez konsumentów, o dobrej reputacji oraz oferującą swoim klientom produkty i rozwiązania najwyższej jakości.

 

Polbruk S.A. – to największy obecnie na polskim rynku producent kostki brukowej i wyrobów drogowych w Polsce, stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów - Styl, Klasyka, TOP oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce.

O firmie

www.polbruk.pl

www.facebook.com/polbruk

www.instagram.com/polbruk_inspirujemy/

www.facebook.com/JestemFachowcem

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tok Tok
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.