Najnowsza stolarnia Timberline – nowe możliwości i większa zdolność produkcyjna
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Stolarnia o powierzchni ok. 1000 m2 posiada dostęp do wszystkich możliwych rozwiązań, takich jak oświetlenie, wentylacja, ogrzewanie, a także instalacje. W planach jest nowoczesny park maszynowy, który będzie mógł sprostać kolejnym wyzwaniom. Jest część przeznaczona na ślusarnię, lakiernię, składowanie płyt, stoły montażowe, materiały potrzebne na produkcję. Dzięki tym wszystkim udogodnieniom, stolarnia Timberline ma w planach potroić zdolność produkcyjną.
Niewątpliwie, siłą stolarni Timberline jest zgrany i zaangażowany zespół, który liczy ponad 20 osób. W skład ekipy wchodzą: technologowie produkcji, szef produkcji, kosztorysanci, inżynierowie technologii drewna, stolarze, specjaliści pracujący na maszynach cyfrowo sterowanych. Jak podkreśla Adam Górecki Dyrektor Zarządzający stolarni Timberline „Stolarnia będzie wyposażona w najnowocześniejsze maszyny cyfrowo sterowane, tzw. CNC, które umożliwią większą i szybszą produkcję całej serii mebli w różnych wykończeniach. Część tych prac do tej pory zlecaliśmy na zewnątrz. Będziemy mieli także ułatwione lakierowanie ze względu na to, że chcemy rozpocząć pracę lakierniczą na miejscu. Uruchamiamy także ślusarnię, która będzie mogła wykonywać konstrukcje metalowe na potrzeby zleceń. Większa przestrzeń wpływa zdecydowanie na komfort pracy. Czujemy wiatr w żaglach”.
Klienci stolarni są to często przedsiębiorstwa budowlane, inwestorzy, najemcy, którzy chcą wykończyć biuro. Stolarnia wyposaża także hotele, aparthotele i restauracje. Zazwyczaj realizacje mebli odbywają się na dostarczonym już gotowym projekcie. Kontakt z klientem przebiega bardzo sprawnie. Realizacja głównie odbywa się na podstawie przesłanej dokumentacji projektowej od architekta. Bez konieczności wizyty, wyłącznie przez mail czy kontakt telefoniczny.
Niewątpliwie, stolarnia Timberline jest wyjątkiem na rynku usług meblarskich i stolarskich, gdyż ma zwiększoną zdolność produkcyjną. Nowa lokalizacja i nowoczesny park maszynowy umożliwia na wpisanie w kalendarz zdecydowanie więcej zleceń. Czas realizacji to niespełna 2-3 miesiące!
Po więcej informacji zapraszamy na: https://timber-line.com/

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.