Komunikaty PR

Najnowsza stolarnia Timberline – nowe możliwości i większa zdolność produkcyjna

2022-02-08  |  09:23
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Stolarnia o powierzchni ok. 1000 m2 posiada dostęp do wszystkich możliwych rozwiązań, takich jak oświetlenie, wentylacja, ogrzewanie, a także instalacje. W planach jest nowoczesny park maszynowy, który będzie mógł sprostać kolejnym wyzwaniom. Jest część przeznaczona na ślusarnię, lakiernię, składowanie płyt, stoły montażowe, materiały potrzebne na produkcję. Dzięki tym wszystkim udogodnieniom, stolarnia Timberline ma w planach potroić zdolność produkcyjną.

Niewątpliwie, siłą stolarni Timberline jest zgrany i zaangażowany zespół, który liczy ponad 20 osób. W skład ekipy wchodzą: technologowie produkcji, szef produkcji, kosztorysanci, inżynierowie technologii drewna, stolarze, specjaliści pracujący na maszynach cyfrowo sterowanych. Jak podkreśla Adam Górecki Dyrektor Zarządzający stolarni Timberline „Stolarnia będzie wyposażona w najnowocześniejsze maszyny cyfrowo sterowane, tzw. CNC, które umożliwią większą i szybszą produkcję całej serii mebli w różnych wykończeniach. Część tych prac do tej pory zlecaliśmy na zewnątrz. Będziemy mieli także ułatwione lakierowanie ze względu na to, że chcemy rozpocząć pracę lakierniczą na miejscu. Uruchamiamy także ślusarnię, która będzie mogła wykonywać konstrukcje metalowe na potrzeby zleceń. Większa przestrzeń wpływa zdecydowanie na komfort pracy. Czujemy wiatr w żaglach”.

Klienci stolarni są to często przedsiębiorstwa budowlane, inwestorzy, najemcy, którzy chcą wykończyć biuro. Stolarnia wyposaża także hotele, aparthotele i restauracje. Zazwyczaj realizacje mebli odbywają się na dostarczonym już gotowym projekcie. Kontakt z klientem przebiega bardzo sprawnie. Realizacja głównie odbywa się na podstawie przesłanej dokumentacji projektowej od architekta. Bez konieczności wizyty, wyłącznie przez mail czy kontakt telefoniczny.

Niewątpliwie, stolarnia Timberline jest wyjątkiem na rynku usług meblarskich i stolarskich, gdyż ma zwiększoną zdolność produkcyjną. Nowa lokalizacja i nowoczesny park maszynowy umożliwia na wpisanie w kalendarz zdecydowanie więcej zleceń. Czas realizacji to niespełna 2-3 miesiące!

Po więcej informacji zapraszamy na: https://timber-line.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.