Networkingi powracają do spotkań
PMM
ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl
Przedsiębiorstwa w Polsce powoli wracają do normalnego trybu pracy. Pracowników dopadło znużenie robieniem wszystkiego z domu, i równie chętnie co właściciele wracają do biur. Wracają również networkingi, które przez pandemię koronawirusa przez kilka miesięcy odbywały się jedynie w formie wirtualnej.
Pandemia koronawirusa i ogłoszenie przez rząd lockdownu spowodowało przeniesie się wszystkich zajęć do domu. Nasze mieszkania stały się nagle biurami, restauracjami, szkołami i przedszkolami. A wszystko to, co dotychczas działo się w “realu”, przeniosło się do sieci. Wszystkie spotkania towarzyskie czy też te biznesowe odbywały się online poprzez różne platformy. To samo spotkało róznego rodzaju szkolenia, które nagle stały się webinariami, w których uczestniczyć mogliśmy przygotowując obiad naszym pociechom.
Przez jakiś czas taki multitasking nie sprawiał nam problemu. Cieszyliśmy się, że możemy spędzić więcej czasu z rodziną i odpocząć od codzinnego przebywania w biurze. Jednak kilka miesięcy takiej sytuacji sprawiło, że obecnie jesteśmy stęsknieni za wszystkim tym, co do tej pory było normą.
- Cała ta kwarantanna spowodowała niemały paraliż we wszystkich branżach. Nagle wszyscy zostaliśmy zamknięci w domach i pozbawieni tego, co było dla nas normalnością. Na tamten moment na pewno było to potrzebne, by móc zatrzymać rozprzestrzenianie się wirusa. Teraz jednak wszyscy pragniemy wrócić do tego co było przed pandemią. Przedsiębiorcy chcą znów móc spotykać się ze sobą. Tworzyć nowe siatki znajomości, które są niezbędnę do funkcjonowania firmy. Możliwość poznawania swoich klientów mają na spotkaniach networkingowych, które również wracają po długiej przerwie – mówi Maciej Gnyszka, założyciel Towarzystw Biznesowych.
Aż 90% klientów przychodzi do firm z polecenia. Dzięki uczestnictwie w spotkaniach networkingowych wiele przedsiebiorstw może szybko zarobić dzięki sprawdzonym rekomendacjom i wiedzy biznesowej od ekspertów z wielu branż.
- Nieraz spotkałem się ze stwierdzeniem, że spotkania networkingowe nie sprawią, że nagle będziemy mieć więcej klientów. Jednak jest to błędne myślenie. Wielu przedsiębiorców, którzy pojawiają się na takich spotkaniach opowiada mi, jak bardzo opłacalne kontakty udaje im się podpisywać właśnie z osobami poznanymi na takich spotkaniach. A na początku byli mocno sceptyczni. Jednak to dzięki kontaktom nasze firmy się rozwijają – tłumaczy Maciej Gnyszka.
Przez pandemię wiele firm straciło klientów i duże kontrakty. Każdy szukał oszczędności. Teraz jednak wracając do normalnego życia znów trzeba odświeżyć swoje kontakty. Spotkania networkingowe pozwalają na zbieranie nowych partnerów biznesowych i rozwój swojego biznesu, o czym świadczy liczba ponad 400 aktywnych członków Towarzystw Biznesowych. Po pandemii jest to jeszcze istotniejsze niż przed nią. Warto za tym zainwestować czas i pojawić się na takim spotkaniu, a być może staniemy się liderem w naszej branży?
Maciej Gnyszka urodził się w 1986 roku w Warszawie. Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej oraz Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Stypendysta Instytutu Socjologii Uniwersytetu Ludwiga Maksymiliana w Monachium. Autor książki "Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by zaczął”. Od 2010 r. prezes Towarzystw Biznesowych.
Towarzystwa Biznesowe S.A. – jedna z największych ogólnopolskich organizacji networkingowych, która zrzesza ponad 400 członków: przedsiębiorców, właścicieli i profesjonalistów z różnych branż. Podczas spotkań networkingowych członkowie zdobywają doświadczenie, nawiązują cenne relacje biznesowe i prezentują swoje usługi. W ramach budowania przestrzeni przyjaznej przedsiębiorcom odbywają się także prelekcje ekspertów różnych dziedzin, członkowie mają także szanse rozwijać własne umiejętności ogólnobiznesowe.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.