NIVEA Polska w gronie Sygnatariuszy Karty Różnorodności
NIVEA Polska dołączyła do grona 300 firm, które podpisały w Polsce Kartę Różnorodności. To międzynarodowa inicjatywa mająca na celu promowanie różnorodności i równych szans
w zatrudnieniu, bez względu na płeć, wiek, stan zdrowia, narodowość, wyznanie, przekonania, orientację psychoseksualną oraz wszelkie inne przesłanki narażające na zachowania dyskryminacyjne.
- Troska, wzajemny szacunek i zaufanie są głęboko zakorzenione w kulturze naszej organizacji. Cieszymy się, że jako sygnatariusz Karty Różnorodności, możemy się przyczyniać do dalszego wspierania i promowania różnorodności i równych szans w miejscu pracy, a także poza NIVEA Polska. W NIVEA około 60% wszystkich stanowisk leadershipowych zajmują kobiety, w tym aż cztery z siedmiu w zarządzie. Pracujemy w międzynarodowym środowisku, przejmując coraz więcej regionalnych i globalnych ról. Coraz częściej dołączają do nas osoby różnych narodowości. Oprócz kolegów z krajów bałtyckich, które wchodzą w skład naszej filii, pracują
z nami przedstawiciele pięciu innych narodowości. Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób
z niepełnosprawnościami - w tym i innych obszarach liczymy na wymianę doświadczeń z innymi firmami oraz uczenie się od siebie nawzajem - powiedziała Maryla Maj-Wisoky, Dyrektor ds. Personalnych NIVEA Polska.
- Wyjątkowość i różnorodność pracowników stanowią dla nas jedną z podstawowych wartości. Od wielu lat - w sposób naturalny i zgodny z kluczowymi wartościami firmy - budujemy włączające środowisko pracy. Teraz chcemy zarządzać różnorodnością w sposób bardziej ukierunkowany. W minionym roku, m.in. na podstawie informacji zwrotnej od pracowników, zdefiniowaliśmy kluczowe obszary, na których chcemy się skupiać oraz inicjatywy, które będziemy rozwijać w najbliższych latach. Oprócz działań globalnych, wdrażamy lokalne aktywności. W NIVEA Polska działa zespół pasjonatów, którzy rozwijają własne pomysły
w obszarze Diversity&Inclusion. Każdy z pracowników NIVEA ma realny wpływ na budowanie otwartego miejsca pracy - dodaje Radosław Nowak, Dyrektor Supply Chain i D&I Ambasador
w NIVEA Polska.
Grupa Beiersdorf, do której należy NIVEA Polska, aktywnie promuje tematykę różnorodności wśród swoich pracowników na całym świecie. Jedną z wewnętrznych inicjatyw, która skupia się na poznawaniu i akceptowaniu różnic między pracownikami oraz docenianiu korzyści, które firma czerpie z faktu, że ludzie różnią się między sobą, są Dni Różnorodności. Odbywają się one w maju w filiach Beiersdorf na całym świecie. Prowadzone są również szkolenia i różnego rodzaju spotkania mające na celu budowanie świadomości i promowanie różnorodności zarówno wewnątrz, jak i poza organizacją.
NIVEA Polska jest jednym z ponad 150 międzynarodowych oddziałów Beiersdorf AG siedzibą w Hamburgu. Mieścimy się
w Poznaniu od ponad 90 lat. Codziennie nad rozwojem marki NIVEA w Polsce pracuje tu ponad 250-cio osobowy zespół. Kierując się wspólnymi wartościami, z pasją rozwijamy nowoczesną pielęgnację, dostosowaną do potrzeb polskich rodzin. Nasze marki: NIVEA, NIVEA MEN, NIVEA BABY, NIVEA SUN i Bambino zdobyły zaufanie milionów Polaków, które jest dla nas największą nagrodą i ogromnym wyróżnieniem.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.