Nowa placówka Centrum Medycznego CMP na mapie Warszawy
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Z początkiem lipca na warszawskiej Woli rozpoczęła działalność 14 placówka Centrum Medycznego CMP. W przychodni pacjenci mogą korzystać z podstawowej opieki zdrowotnej, poradni specjalistycznych, świadczeń w zakresie medycyny pracy, a także wykonać badania diagnostyczne. Otwarcie kolejnego oddziału wpisuje się w strategię systematycznego i konsekwentnego rozwoju sieci oraz poszerzania jej oferty.
Nowa przychodnia Centrum Medycznego CMP mieści się przy ulicy Jana Kazimierza 28 i jest drugą placówką tej sieci na Woli. Pierwsza lecznica, która powstała na przełomie lat 2012-2013, znajduje się w odległości niecałego kilometra, przy ulicy Jana Kazimierza 64. Wybór lokalizacji nie jest przypadkowy – rozwój linii metra oraz powstawanie kolejnych osiedli przyciągają nowych mieszkańców, z których dużą część stanowią młode małżeństwa i rodziny z dziećmi. Napływ tego typu lokatorów tworzy zapotrzebowanie na opiekę medyczną dla najmłodszych oraz kobiet w ciąży, dlatego w najnowszym oddziale położono nacisk na ofertę skierowaną właśnie do nich.
– Mieszkańcy Warszawy są dla nas szczególnie ważni, dlatego stale rozwijamy sieć naszych placówek w stolicy, tak aby każdy z nich mógł skorzystać z usług medycznych blisko miejsca zamieszkania, w dogodnym dla niego terminie. Staramy się zapewnić optymalną dostępność specjalistów, szczególnie z dziedzin, na które jest największe zapotrzebowanie jak interna, ginekologia czy pediatria. Poza tym wciąż poszerzamy listę wąskich specjalizacji i standardowo dbamy o wysoką jakość świadczonych usług – mówi Paweł Walicki, Prezes Zarządu Centrum Medycznego CMP.
Kolejne planowane inwestycje
Sieć placówek medycznych CMP powstała w 2002 roku z kilku prywatnych gabinetów lekarskich rodziny Walickich oraz spokrewnionych i zaprzyjaźnionych z nimi osób, a obecnie zatrudnia ok. 700 pracowników. W Centrum Medycznym CMP świadczone są zarówno usługi komercyjne, jak i podstawowa, bezpłatna opieka zdrowotna w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia (NFZ). Na terenie Warszawy oraz jej okolic działa już 14 placówek, ale CMP nie zwalnia tempa i planuje rozbudowę sieci zarówno w stolicy jak i w innych miastach Polski.
– Wciąż dostrzegamy duże zapotrzebowanie na usługi medyczne w Warszawie, dlatego planujemy otwarcia kolejnych placówek w stolicy. Cieszymy się tutaj dużą, lokalną popularnością o czym świadczy chociażby badanie wykonane przez IPC, z którego wynika, że jesteśmy jednym z wiodących podmiotów leczniczych w Warszawie, idąc łeb w łeb z zaledwie kilkoma innymi największymi sieciami medycznymi, a wiele z nich wyprzedzając w kontekście rozpoznawalności marki przez pacjenta[1]. Oczywiście aktywnie poszukujemy też nowych lokalizacji i prowadzimy negocjacje w innych dużych miastach Polski. Pertraktacje trwają nawet kilka lat, dlatego aby utrzymać tempo rozwoju naszej sieci prowadzimy równolegle wiele rozmów – komentuje Paweł Walicki.
Powiększaniu sieci placówek CMP towarzyszy rozwój wewnętrznej struktury firmy, podwyższanie kompetencji pracowników, a także ulepszanie pakietu świadczeń. Otwieranie nowych lokalizacji na terenie całej Polski jest też szansą na wprowadzanie do oferty unikalnych specjalności medycznych.
Centrum Medyczne CMP to polska, rodzinna firma, która powstała w 2002 roku na bazie zespołu prywatnych gabinetów, w których przyjmowali lekarze z rodziny Walickich, a także spokrewnieni oraz zaprzyjaźnieni z rodziną. Obecnie Centrum Medyczne CMP to sieć przychodni medycznych, posiadających 14 placówek na terenie Warszawy, Piaseczna i Łomianek oraz współpracujących z ok. 300 podwykonawcami na terenie całej Polski.
[1] Badanie wykonane na zlecenie Centrum Medycznego CMP metodą CATI, na reprezentatywnej próbie mieszkańców Warszawy i okolic N=500.

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.