Nowa placówka Centrum Medycznego CMP na mapie Warszawy
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Z początkiem lipca na warszawskiej Woli rozpoczęła działalność 14 placówka Centrum Medycznego CMP. W przychodni pacjenci mogą korzystać z podstawowej opieki zdrowotnej, poradni specjalistycznych, świadczeń w zakresie medycyny pracy, a także wykonać badania diagnostyczne. Otwarcie kolejnego oddziału wpisuje się w strategię systematycznego i konsekwentnego rozwoju sieci oraz poszerzania jej oferty.
Nowa przychodnia Centrum Medycznego CMP mieści się przy ulicy Jana Kazimierza 28 i jest drugą placówką tej sieci na Woli. Pierwsza lecznica, która powstała na przełomie lat 2012-2013, znajduje się w odległości niecałego kilometra, przy ulicy Jana Kazimierza 64. Wybór lokalizacji nie jest przypadkowy – rozwój linii metra oraz powstawanie kolejnych osiedli przyciągają nowych mieszkańców, z których dużą część stanowią młode małżeństwa i rodziny z dziećmi. Napływ tego typu lokatorów tworzy zapotrzebowanie na opiekę medyczną dla najmłodszych oraz kobiet w ciąży, dlatego w najnowszym oddziale położono nacisk na ofertę skierowaną właśnie do nich.
– Mieszkańcy Warszawy są dla nas szczególnie ważni, dlatego stale rozwijamy sieć naszych placówek w stolicy, tak aby każdy z nich mógł skorzystać z usług medycznych blisko miejsca zamieszkania, w dogodnym dla niego terminie. Staramy się zapewnić optymalną dostępność specjalistów, szczególnie z dziedzin, na które jest największe zapotrzebowanie jak interna, ginekologia czy pediatria. Poza tym wciąż poszerzamy listę wąskich specjalizacji i standardowo dbamy o wysoką jakość świadczonych usług – mówi Paweł Walicki, Prezes Zarządu Centrum Medycznego CMP.
Kolejne planowane inwestycje
Sieć placówek medycznych CMP powstała w 2002 roku z kilku prywatnych gabinetów lekarskich rodziny Walickich oraz spokrewnionych i zaprzyjaźnionych z nimi osób, a obecnie zatrudnia ok. 700 pracowników. W Centrum Medycznym CMP świadczone są zarówno usługi komercyjne, jak i podstawowa, bezpłatna opieka zdrowotna w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia (NFZ). Na terenie Warszawy oraz jej okolic działa już 14 placówek, ale CMP nie zwalnia tempa i planuje rozbudowę sieci zarówno w stolicy jak i w innych miastach Polski.
– Wciąż dostrzegamy duże zapotrzebowanie na usługi medyczne w Warszawie, dlatego planujemy otwarcia kolejnych placówek w stolicy. Cieszymy się tutaj dużą, lokalną popularnością o czym świadczy chociażby badanie wykonane przez IPC, z którego wynika, że jesteśmy jednym z wiodących podmiotów leczniczych w Warszawie, idąc łeb w łeb z zaledwie kilkoma innymi największymi sieciami medycznymi, a wiele z nich wyprzedzając w kontekście rozpoznawalności marki przez pacjenta[1]. Oczywiście aktywnie poszukujemy też nowych lokalizacji i prowadzimy negocjacje w innych dużych miastach Polski. Pertraktacje trwają nawet kilka lat, dlatego aby utrzymać tempo rozwoju naszej sieci prowadzimy równolegle wiele rozmów – komentuje Paweł Walicki.
Powiększaniu sieci placówek CMP towarzyszy rozwój wewnętrznej struktury firmy, podwyższanie kompetencji pracowników, a także ulepszanie pakietu świadczeń. Otwieranie nowych lokalizacji na terenie całej Polski jest też szansą na wprowadzanie do oferty unikalnych specjalności medycznych.
Centrum Medyczne CMP to polska, rodzinna firma, która powstała w 2002 roku na bazie zespołu prywatnych gabinetów, w których przyjmowali lekarze z rodziny Walickich, a także spokrewnieni oraz zaprzyjaźnieni z rodziną. Obecnie Centrum Medyczne CMP to sieć przychodni medycznych, posiadających 14 placówek na terenie Warszawy, Piaseczna i Łomianek oraz współpracujących z ok. 300 podwykonawcami na terenie całej Polski.
[1] Badanie wykonane na zlecenie Centrum Medycznego CMP metodą CATI, na reprezentatywnej próbie mieszkańców Warszawy i okolic N=500.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.