Komunikaty PR

Nowa placówka Centrum Medycznego CMP na mapie Warszawy

2020-08-12  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Zawadzka
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Do pobrania press ( 0.09 MB )

Z początkiem lipca na warszawskiej Woli rozpoczęła działalność 14 placówka Centrum Medycznego CMP. W przychodni pacjenci mogą korzystać z podstawowej opieki zdrowotnej, poradni specjalistycznych, świadczeń w zakresie medycyny pracy, a także wykonać badania diagnostyczne. Otwarcie kolejnego oddziału wpisuje się w strategię systematycznego i konsekwentnego rozwoju sieci oraz poszerzania jej oferty.

Nowa przychodnia Centrum Medycznego CMP mieści się przy ulicy Jana Kazimierza 28 i jest drugą placówką tej sieci na Woli. Pierwsza lecznica, która powstała na przełomie lat 2012-2013, znajduje się w odległości niecałego kilometra, przy ulicy Jana Kazimierza 64. Wybór lokalizacji nie jest przypadkowy – rozwój linii metra oraz powstawanie kolejnych osiedli przyciągają nowych mieszkańców, z których dużą część stanowią młode małżeństwa i rodziny z dziećmi. Napływ tego typu lokatorów tworzy zapotrzebowanie na opiekę medyczną dla najmłodszych oraz kobiet w ciąży, dlatego w najnowszym oddziale położono nacisk na ofertę skierowaną właśnie do nich.

– Mieszkańcy Warszawy są dla nas szczególnie ważni, dlatego stale rozwijamy sieć naszych placówek w stolicy, tak aby każdy z nich mógł skorzystać z usług medycznych blisko miejsca zamieszkania, w dogodnym dla niego terminie. Staramy się zapewnić optymalną dostępność specjalistów, szczególnie z dziedzin, na które jest największe zapotrzebowanie jak interna, ginekologia czy pediatria. Poza tym wciąż poszerzamy listę wąskich specjalizacji i standardowo dbamy o wysoką jakość świadczonych usług – mówi Paweł Walicki, Prezes Zarządu Centrum Medycznego CMP.

Kolejne planowane inwestycje

Sieć placówek medycznych CMP powstała w 2002 roku z kilku prywatnych gabinetów lekarskich rodziny Walickich oraz spokrewnionych i zaprzyjaźnionych z nimi osób, a obecnie zatrudnia ok. 700 pracowników. W Centrum Medycznym CMP świadczone są zarówno usługi komercyjne, jak i podstawowa, bezpłatna opieka zdrowotna w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia (NFZ). Na terenie Warszawy oraz jej okolic działa już 14 placówek, ale CMP nie zwalnia tempa i planuje rozbudowę sieci zarówno w stolicy jak i w innych miastach Polski.  

Wciąż dostrzegamy duże zapotrzebowanie na usługi medyczne w Warszawie, dlatego planujemy otwarcia kolejnych placówek w stolicy. Cieszymy się tutaj dużą, lokalną popularnością o czym świadczy chociażby badanie wykonane przez IPC, z którego wynika, że jesteśmy jednym z wiodących podmiotów leczniczych w Warszawie, idąc łeb w łeb z zaledwie kilkoma innymi największymi sieciami medycznymi, a wiele z nich wyprzedzając w kontekście rozpoznawalności marki przez pacjenta[1]. Oczywiście aktywnie poszukujemy też nowych lokalizacji i prowadzimy negocjacje w innych dużych miastach Polski. Pertraktacje trwają nawet kilka lat, dlatego aby utrzymać tempo rozwoju naszej sieci prowadzimy równolegle wiele rozmów – komentuje Paweł Walicki.

Powiększaniu sieci placówek CMP towarzyszy rozwój wewnętrznej struktury firmy, podwyższanie kompetencji pracowników, a także ulepszanie pakietu świadczeń. Otwieranie nowych lokalizacji na terenie całej Polski jest też szansą na wprowadzanie do oferty unikalnych specjalności medycznych.

 

 

Centrum Medyczne CMP to polska, rodzinna firma, która powstała w 2002 roku na bazie zespołu prywatnych gabinetów, w których przyjmowali lekarze z rodziny Walickich, a także spokrewnieni oraz zaprzyjaźnieni z rodziną. Obecnie Centrum Medyczne CMP to sieć przychodni medycznych, posiadających 14 placówek na terenie Warszawy, Piaseczna i Łomianek oraz współpracujących z ok. 300 podwykonawcami na terenie całej Polski.

 


[1] Badanie wykonane na zlecenie Centrum Medycznego CMP metodą CATI, na reprezentatywnej próbie mieszkańców Warszawy i okolic N=500. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.