Nowe oblicze social sellingu
Budowanie bliskich relacji i zaufania to podstawa skutecznego social sellingu. Od 30 lat
w Polsce sprzedaż bezpośrednia jest znakiem rozpoznawczym marki Avon, która teraz startuje
z nową kampanią „Piękno na twoich zasadach” i przekonuje, że bycie Konsultantką to coś więcej niż tylko praca – to społeczność, do której chce się należeć.
Avon już od trzech dekad wspiera kobiety w Polsce. Przez te wszystkie lata udało się stworzyć ogromną sieć społecznościową, dając możliwość pracy na własnych zasadach ponad 2 milionom Polek. Co więcej, w naszym kraju co 8. kobieta była lub jest związana z Avon[1]. Nowa kampania marki „Piękno na Twoich zasadach” przybliża charakter pracy Konsultantki i pokazuje, jak łatwo można połączyć biznes z pasją i przyjemnością.
Piękno na Twoich zasadach
Marka daje możliwość rozwoju zawodowego w społeczności Avon kobietom, które interesują się tematyką beauty. Obecnie według danych z raportu w całej Polsce tworzy ją 175 tys. kobiet w różnym wieku, a najmłodsza aktywna Konsultantka ma 16 lat. Dzięki pracy w Avon można zarobić dodatkowe pieniądze, robiąc to, co się kocha – dzielić się pasją do kosmetyków. To od nich samych zależy, jak i gdzie pracują – bez etatu, presji i ograniczeń. Nastoletnia influencerka beauty może podzielić się linkiem do katalogu z ulubioną szminką na swoim profilu, a młoda mama może pracować, nie rezygnując przy tym z czasu dla rodziny. Avon daje możliwość zdobycia dodatkowych pieniędzy na okazjonalne wydatki, których każda kobieta potrzebuje, a czasem musi ich sobie odmawiać. To ich pieniądze na ich małe i większe potrzeby.
Ponad 12 lat temu dołączyłam do Avon, który nie tylko zbliża do siebie osoby z podobnym zamiłowaniem, ale stwarza także możliwość bycia osobą niezależną. Mogę połączyć macierzyństwo
z samorealizacją, budowaniem zespołu i jego rozwojem – mówi Joanna Sylka-Nazaruk, która od 13 lat jest Konsultantką Avon.
Bycie Konsultantką to jednak nie tylko sposób na zarabianie pieniędzy. To także wyjątkowa społeczność oparta na relacjach. Konsultantka to jednocześnie koleżanka i ekspertka beauty, która po przyjacielsku doradzi i podpowie.
Do każdego z moich klientów podchodzę indywidualnie. Doskonale znam ich gust i upodobania. Wiem, co komu mogę polecić, np. z nowości, które pojawiają się w katalogu. Nie ukrywam, że z większością
z nich łączą mnie wręcz przyjacielskie relacje – mówi Izabela Rokicka, Konsultantka z 10-letnim stażem.
Wraz z rozpoczęciem pracy Konsultantka otrzymuje bezpłatny pakiet startowy i opiekę indywidualnego opiekuna. Sprzedaż może prowadzić tradycyjnie, jak również poprzez aplikację Avon On, prosto
i wygodnie. Na każdym etapie ich kariery Avon zapewnia im szkolenia i warsztaty. Kobiety, które chcą się rozwijać zawodowo, mają możliwość prowadzenia większych zespołów i zarabiać nawet 100 tys. zł rocznie – aż tyle według danych z raportu zarobiła rekordzistka w 2021 roku. Więcej informacji o kampanii znajduje się na stronie Avon Polska.
[1] Raport CSR 2022 „Tworzymy lepszy świat dla kobiet i dla nas wszystkich”

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu
Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.