Komunikaty PR

Nowe oblicze social sellingu

2022-08-17  |  10:00
Biuro prasowe

Budowanie bliskich relacji i zaufania to podstawa skutecznego social sellingu. Od 30 lat
w Polsce sprzedaż bezpośrednia jest znakiem rozpoznawczym marki Avon, która teraz startuje
z nową kampanią „Piękno na twoich zasadach” i przekonuje, że bycie Konsultantką to coś więcej niż tylko praca
to społeczność, do której chce się należeć.

Avon już od trzech dekad wspiera kobiety w Polsce. Przez te wszystkie lata udało się stworzyć ogromną sieć społecznościową, dając możliwość pracy na własnych zasadach ponad 2 milionom Polek. Co więcej, w naszym kraju co 8. kobieta była lub jest związana z Avon[1]. Nowa kampania marki „Piękno na Twoich zasadach” przybliża charakter pracy Konsultantki i pokazuje, jak łatwo można połączyć biznes z pasją i przyjemnością.

Piękno na Twoich zasadach

Marka daje możliwość rozwoju zawodowego w społeczności Avon kobietom, które interesują się tematyką beauty. Obecnie według danych z raportu w całej Polsce tworzy ją 175 tys. kobiet w różnym wieku, a najmłodsza aktywna Konsultantka ma 16 lat. Dzięki pracy w Avon można zarobić dodatkowe pieniądze, robiąc to, co się kocha –  dzielić się pasją do kosmetyków. To od nich samych zależy, jak i gdzie pracują – bez etatu, presji i ograniczeń. Nastoletnia influencerka beauty może podzielić się linkiem do katalogu z ulubioną szminką na swoim profilu, a młoda mama może pracować, nie rezygnując przy tym z czasu dla rodziny. Avon daje możliwość zdobycia dodatkowych pieniędzy na okazjonalne wydatki, których każda kobieta potrzebuje, a czasem musi ich sobie odmawiać. To ich pieniądze na ich małe i większe potrzeby.

Ponad 12 lat temu dołączyłam do Avon, który nie tylko zbliża do siebie osoby z podobnym zamiłowaniem, ale stwarza także możliwość bycia osobą niezależną. Mogę połączyć macierzyństwo
z samorealizacją, budowaniem zespołu i jego rozwojem
– mówi Joanna Sylka-Nazaruk, która od 13 lat jest Konsultantką Avon.

Bycie Konsultantką to jednak nie tylko sposób na zarabianie pieniędzy. To także wyjątkowa społeczność oparta na relacjach. Konsultantka to jednocześnie koleżanka i ekspertka beauty, która po przyjacielsku doradzi i podpowie.

Do każdego z moich klientów podchodzę indywidualnie. Doskonale znam ich gust i upodobania. Wiem, co komu mogę polecić, np. z nowości, które pojawiają się w katalogu. Nie ukrywam, że z większością
z nich łączą mnie wręcz przyjacielskie relacje
– mówi Izabela Rokicka, Konsultantka z 10-letnim stażem.

Wraz z rozpoczęciem pracy Konsultantka otrzymuje bezpłatny pakiet startowy i opiekę indywidualnego opiekuna. Sprzedaż może prowadzić tradycyjnie, jak również poprzez aplikację Avon On, prosto
i wygodnie. Na każdym etapie ich kariery Avon zapewnia im szkolenia i warsztaty. Kobiety, które chcą się rozwijać zawodowo, mają możliwość prowadzenia większych zespołów i zarabiać nawet 100 tys. zł rocznie – aż tyle według danych z raportu zarobiła rekordzistka w 2021 roku. Więcej informacji o kampanii znajduje się na stronie Avon Polska.

 


[1] Raport CSR 2022 „Tworzymy lepszy świat dla kobiet i dla nas wszystkich”

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja! Biuro prasowe
2025-05-22 | 20:00

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!

XI edycja dwudniowej konferencji Sustainable Economy Summit rozpocznie się już 27 maja w Holiday Inn Resort Warszawa-Józefów. Wydarzenie, organizowane między innymi pod
Firma Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA
2025-05-16 | 15:00

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Jak wynika ze zaktualizowanego raportu przygotowanego przez Międzynarodową Federację Księgowych (IFAC) oraz AICPA & CIMA, niemal trzy czwarte największych globalnych firm
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.