Komunikaty PR

Nowe oblicze social sellingu

2022-08-17  |  10:00
Biuro prasowe

Budowanie bliskich relacji i zaufania to podstawa skutecznego social sellingu. Od 30 lat
w Polsce sprzedaż bezpośrednia jest znakiem rozpoznawczym marki Avon, która teraz startuje
z nową kampanią „Piękno na twoich zasadach” i przekonuje, że bycie Konsultantką to coś więcej niż tylko praca
to społeczność, do której chce się należeć.

Avon już od trzech dekad wspiera kobiety w Polsce. Przez te wszystkie lata udało się stworzyć ogromną sieć społecznościową, dając możliwość pracy na własnych zasadach ponad 2 milionom Polek. Co więcej, w naszym kraju co 8. kobieta była lub jest związana z Avon[1]. Nowa kampania marki „Piękno na Twoich zasadach” przybliża charakter pracy Konsultantki i pokazuje, jak łatwo można połączyć biznes z pasją i przyjemnością.

Piękno na Twoich zasadach

Marka daje możliwość rozwoju zawodowego w społeczności Avon kobietom, które interesują się tematyką beauty. Obecnie według danych z raportu w całej Polsce tworzy ją 175 tys. kobiet w różnym wieku, a najmłodsza aktywna Konsultantka ma 16 lat. Dzięki pracy w Avon można zarobić dodatkowe pieniądze, robiąc to, co się kocha –  dzielić się pasją do kosmetyków. To od nich samych zależy, jak i gdzie pracują – bez etatu, presji i ograniczeń. Nastoletnia influencerka beauty może podzielić się linkiem do katalogu z ulubioną szminką na swoim profilu, a młoda mama może pracować, nie rezygnując przy tym z czasu dla rodziny. Avon daje możliwość zdobycia dodatkowych pieniędzy na okazjonalne wydatki, których każda kobieta potrzebuje, a czasem musi ich sobie odmawiać. To ich pieniądze na ich małe i większe potrzeby.

Ponad 12 lat temu dołączyłam do Avon, który nie tylko zbliża do siebie osoby z podobnym zamiłowaniem, ale stwarza także możliwość bycia osobą niezależną. Mogę połączyć macierzyństwo
z samorealizacją, budowaniem zespołu i jego rozwojem
– mówi Joanna Sylka-Nazaruk, która od 13 lat jest Konsultantką Avon.

Bycie Konsultantką to jednak nie tylko sposób na zarabianie pieniędzy. To także wyjątkowa społeczność oparta na relacjach. Konsultantka to jednocześnie koleżanka i ekspertka beauty, która po przyjacielsku doradzi i podpowie.

Do każdego z moich klientów podchodzę indywidualnie. Doskonale znam ich gust i upodobania. Wiem, co komu mogę polecić, np. z nowości, które pojawiają się w katalogu. Nie ukrywam, że z większością
z nich łączą mnie wręcz przyjacielskie relacje
– mówi Izabela Rokicka, Konsultantka z 10-letnim stażem.

Wraz z rozpoczęciem pracy Konsultantka otrzymuje bezpłatny pakiet startowy i opiekę indywidualnego opiekuna. Sprzedaż może prowadzić tradycyjnie, jak również poprzez aplikację Avon On, prosto
i wygodnie. Na każdym etapie ich kariery Avon zapewnia im szkolenia i warsztaty. Kobiety, które chcą się rozwijać zawodowo, mają możliwość prowadzenia większych zespołów i zarabiać nawet 100 tys. zł rocznie – aż tyle według danych z raportu zarobiła rekordzistka w 2021 roku. Więcej informacji o kampanii znajduje się na stronie Avon Polska.

 


[1] Raport CSR 2022 „Tworzymy lepszy świat dla kobiet i dla nas wszystkich”

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.