Nowe oblicze social sellingu
Budowanie bliskich relacji i zaufania to podstawa skutecznego social sellingu. Od 30 lat
w Polsce sprzedaż bezpośrednia jest znakiem rozpoznawczym marki Avon, która teraz startuje
z nową kampanią „Piękno na twoich zasadach” i przekonuje, że bycie Konsultantką to coś więcej niż tylko praca – to społeczność, do której chce się należeć.
Avon już od trzech dekad wspiera kobiety w Polsce. Przez te wszystkie lata udało się stworzyć ogromną sieć społecznościową, dając możliwość pracy na własnych zasadach ponad 2 milionom Polek. Co więcej, w naszym kraju co 8. kobieta była lub jest związana z Avon[1]. Nowa kampania marki „Piękno na Twoich zasadach” przybliża charakter pracy Konsultantki i pokazuje, jak łatwo można połączyć biznes z pasją i przyjemnością.
Piękno na Twoich zasadach
Marka daje możliwość rozwoju zawodowego w społeczności Avon kobietom, które interesują się tematyką beauty. Obecnie według danych z raportu w całej Polsce tworzy ją 175 tys. kobiet w różnym wieku, a najmłodsza aktywna Konsultantka ma 16 lat. Dzięki pracy w Avon można zarobić dodatkowe pieniądze, robiąc to, co się kocha – dzielić się pasją do kosmetyków. To od nich samych zależy, jak i gdzie pracują – bez etatu, presji i ograniczeń. Nastoletnia influencerka beauty może podzielić się linkiem do katalogu z ulubioną szminką na swoim profilu, a młoda mama może pracować, nie rezygnując przy tym z czasu dla rodziny. Avon daje możliwość zdobycia dodatkowych pieniędzy na okazjonalne wydatki, których każda kobieta potrzebuje, a czasem musi ich sobie odmawiać. To ich pieniądze na ich małe i większe potrzeby.
Ponad 12 lat temu dołączyłam do Avon, który nie tylko zbliża do siebie osoby z podobnym zamiłowaniem, ale stwarza także możliwość bycia osobą niezależną. Mogę połączyć macierzyństwo
z samorealizacją, budowaniem zespołu i jego rozwojem – mówi Joanna Sylka-Nazaruk, która od 13 lat jest Konsultantką Avon.
Bycie Konsultantką to jednak nie tylko sposób na zarabianie pieniędzy. To także wyjątkowa społeczność oparta na relacjach. Konsultantka to jednocześnie koleżanka i ekspertka beauty, która po przyjacielsku doradzi i podpowie.
Do każdego z moich klientów podchodzę indywidualnie. Doskonale znam ich gust i upodobania. Wiem, co komu mogę polecić, np. z nowości, które pojawiają się w katalogu. Nie ukrywam, że z większością
z nich łączą mnie wręcz przyjacielskie relacje – mówi Izabela Rokicka, Konsultantka z 10-letnim stażem.
Wraz z rozpoczęciem pracy Konsultantka otrzymuje bezpłatny pakiet startowy i opiekę indywidualnego opiekuna. Sprzedaż może prowadzić tradycyjnie, jak również poprzez aplikację Avon On, prosto
i wygodnie. Na każdym etapie ich kariery Avon zapewnia im szkolenia i warsztaty. Kobiety, które chcą się rozwijać zawodowo, mają możliwość prowadzenia większych zespołów i zarabiać nawet 100 tys. zł rocznie – aż tyle według danych z raportu zarobiła rekordzistka w 2021 roku. Więcej informacji o kampanii znajduje się na stronie Avon Polska.
[1] Raport CSR 2022 „Tworzymy lepszy świat dla kobiet i dla nas wszystkich”
![Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_657317725,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
![Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1095848486,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
![Nowa era w branży imprez firmowych](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_32581699,w_211,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowa era w branży imprez firmowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Finanse
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pracownicy-1,w_274,_small.jpg)
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-esg-foto,w_133,_small.jpg)
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdm-oswietlenie-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.