Nowe otwarcie w Westfield Mokotów – pierwszy salon Jott w Polsce
Tegoroczny listopad przyniósł kolejną nowość w Westfield Mokotów. Swój pierwszy butik w Polsce, zdecydowała się otworzyć tu francuska marka Jott, od niedawna należąca do słynnej grupy LVMH. Jest to kolejne wzmocnienie oferty premium w doskonale znanym, warszawskim centrum handlowym.
– Westfield Mokotów jest miejscem, które przyciąga znane i lubiane marki globalne, które często wybierają nasze centrum jako najlepszą przestrzeń do rynkowego debiutu w Polsce. Tak jest również w przypadku Jott, z czego bardzo się cieszymy. Charakter marki i jej pozycja na innych rynkach pozwalają przypuszczać, że także nasi klienci chętnie poznają jej ofertę. – powiedziała Izabela Wójcik, dyrektor Westfield Mokotów.
Jott to marka powstała w 2010 roku w Marsylii, zapoczątkowana przez braci Gourdikian. W swoich kolekcjach Jott łączy funkcjonalność z różnorodnością. Charakterystyczne pikowane kurtki są dostępne w różnorodnych wariantach oraz w czterech stopniach ocieplenia, które można dobrać do pory dnia, pory roku lub indywidualnych preferencji. Ta uniwersalność połączona jest z doskonałą jakością i dbałością o każdy element asortymentu. W ofercie Jott znajdują się również wygodne kurtki dla najmłodszych i interesujące akcesoria, na przykład czapki, torby i plecaki a także ubrania dla czworonożnych pupili.
– Niezwykle cieszy nas otwarcie pierwszego salonu Jott w Polsce. Nasze uniwersalne produkty zostały stworzone z myślą o różnorodnych potrzebach i gustach, dlatego mamy nadzieję, że dzięki obecności
w Westfield Mokotów dotrzemy do szerokiego grona odbiorców. Jott charakteryzuje funkcjonalność, jakość
i kreatywność, które od lat zachwycają klientów we Francji i w innych krajach Europy. – skomentował Thomas Merchie, prezes Jott.
Cenione produkty marki, od niedawna należącej do grupy LVMH, są już dostępne w butiku Jott
w Westfield Mokotów. Otwarcie pierwszego w Polsce salonu marki Jott wzbogaca ofertę premium w tym, jednym z najważniejszych w kraju, centrum handlowym. Westfield Mokotów jest gwarantem najwyższej jakości obsługi klientów i najlepszych doświadczeń zakupowych. Od lat można tu znaleźć, między innymi, jedyne lub flagowe salony najważniejszych krajowych i międzynarodowych brandów.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.