Komunikaty PR

Nowy bar sushi w Lublińcu

2021-02-16  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.69 MB )

Kulinarna oferta Lublińca niedawno wzbogaciła się o nową restaurację. KOKU Sushi wystartowało i realizuje zamówienia na wynos oraz w dostawie. Po odmrożeniu gastronomii z pewnością powita gości w swoim lokalu.

– Otworzyliśmy się pomimo pandemii i po kilku tygodniach działalności już wiemy, że to był strzał w dziesiątkę – mówi Roksana Drążek, właścicielka KOKU Sushi w Lublińcu, która od 6 lat działa w branży gastronomicznej. – Mieszkańcy Lublińca uwielbiają sushi, co udowodnili nam ciepłym powitaniem oraz liczbą składanych zamówień. Z niecierpliwością czekamy, kiedy będziemy mogli poznać ich osobiście, goszcząc w naszej restauracji. Wiemy, że mieszkają tutaj niesamowici ludzie i cieszymy się, że możemy podarować im cząstkę siebie oraz kuchnię, której dotąd w mieście nie było.
KOKU Sushi to największa sieć sushi barów w Polsce. Obecnie pod jej szyldem działają już 33 punkty w całym kraju. Specjalizują się one w daniach kuchni japońskiej – w menu znajdziemy więc popularne rolki (hosomaki, futomaki i uramaki – zarówno pojedynczo, jak i w zestawach), a także dania na ciepło (m.in. sandwiche, bułeczki, baozi czy zupy).
Co ciekawe, sytuacja związana z epidemią nie wpłynęła negatywnie na lokale KOKU Sushi – w 2020 roku sieć zanotowała wzrost obrotów.
– Sushi to danie, które trudno samodzielnie wykonać w domu – wymaga wielu składników oraz pewnego poziomu wiedzy – dlatego jeszcze przed pandemią z miesiąca na miesiąc odnotowywaliśmy duże wzrosty zamówień na wynos. Obecna sytuacja tylko umocniła ten trend – mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci KOKU Sushi i dodaje: – W ostatnim roku mocno postawiliśmy na rozwój na rynku delivery, mamy własną aplikację do zamówień online, prowadzimy także sprawne działania marketingowe w internecie. Dzięki temu nowe restauracje pod naszym szyldem, jako nieliczne, otwierają się nawet w trakcie pandemii. Najlepszym tego przykładem jest właśnie Lubliniec.

Zamówienia w KOKU Sushi Lubliniec można składać telefonicznie, poprzez aplikację KOKU Sushi lub online za pośrednictwem strony https://kokusushi.pl/ Obszar dowozów obejmuje 25 km.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.