Oras przekazuje bezdotykowe baterie do Instytutu Matki i Dziecka

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
W kwietniu Instytut Matki i Dziecka w Warszawie zwrócił się z apelem o wsparcie w walce z Covid-19. Oras, fiński producent armatury, przekazał na potrzeby szpitalabaterie bezdotykowe, które umożliwiają zachowanie higieny rąk bez kontaktu z powierzchnią urządzenia.
Środki ochrony osobistej, produktydo dezynfekcji i wszelkie inne produkty ograniczające ryzyko rozprzestrzenianiasię wirusów to dziś kluczowe zapotrzebowanie szpitali nie tylko z pierwszej linii frontu walki z koronawirusem, ale i tych, które zapewniają opiekę medyczną pacjentom zmagającym się z chorobami innymi niż Covid-19.
Instytut Matki i Dziecka w Warszawie opiekuje się m.in. pacjentami, u których zdiagnozowano choroby rzadkie, wrodzone wady metaboliczne, choroby nowotworowe, pacjentami po zabiegach chirurgicznych oraz dziećmi przedwcześnie urodzonymi. W Instytucie Matki i Dziecka, jak w wielu innych placówkach na terenie całego kraju, specjalistyczny sprzęt i środki niezbędne do zapewnienia pacjentom odpowiedniej ochrony są dzisiaj dobrem pierwszej potrzeby.
Baterie bezdotykowe to standardowe wyposażenie przy salach operacyjnych czy oddziałach intensywnej terapii. Jednak zapotrzebowanie na te urządzenia, również w strefach takich jak punkty rejestracyjne lub poczekalnie, jest duże. - Możliwość używania bezdotykowych baterii umywalkowych, a więc reagujących na ruch dłoni, przekłada się bezpośrednio na zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w placówce medycznej i poprawia komfort wszystkich, którzy z takich urządzeń mogą skorzystać – mówi Milena Kraszewska-Sulich, Zastępca Dyrektora ds. Administracyjno-Eksploatacyjnych Instytutu Matki i Dziecka.
Szpital opublikował na swoim profilu FB informację o tym, że baterie trafiły już do placówki.
Jesteśmy ogromnie wdzięczni, że istnieją takie inicjatywy– mówi dr Dorota Kleszczewska, prezes Zarządu FundacjiInstytutu Matki i Dziecka.
- Wstrząs społeczny, wynikający ze zmian, jakie pandemia koronawirusa wywołała na świecie, bynajmniej nie mija.Wzajemne okazywanie sobie solidarności i wsparcia staje się dzisiaj wielkim testem dla nas wszystkich – mówi Dariusz Osiński, Country Manager Oras w Polsce. – Nikt by nie przypuszczał, że życie stworzy tak wymowny kontekst dla produktów bezdotykowych. Cieszę się, że możemy pomóc Instytutowi Matki i Dziecka. To legendarna placówka z zespołem fantastycznych specjalistów. Jej dorobek budzi wielki szacunek nie tylko w Polsce, ale i za granicą – dodaje.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.