Komunikaty PR

Oras przekazuje bezdotykowe baterie do Instytutu Matki i Dziecka

2020-05-05  |  15:30
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

W kwietniu Instytut Matki i Dziecka w Warszawie zwrócił się z apelem o wsparcie w walce z Covid-19. Oras, fiński producent armatury, przekazał na potrzeby szpitalabaterie bezdotykowe, które umożliwiają zachowanie higieny rąk bez kontaktu z powierzchnią urządzenia.

Środki ochrony osobistej, produktydo dezynfekcji i wszelkie inne produkty ograniczające ryzyko rozprzestrzenianiasię wirusów to dziś kluczowe zapotrzebowanie szpitali nie tylko z pierwszej linii frontu walki z koronawirusem, ale i tych, które zapewniają opiekę medyczną pacjentom zmagającym się z chorobami innymi niż Covid-19.

Instytut Matki i Dziecka w Warszawie opiekuje się m.in. pacjentami, u których zdiagnozowano choroby rzadkie, wrodzone wady metaboliczne, choroby nowotworowe, pacjentami po zabiegach chirurgicznych oraz dziećmi przedwcześnie urodzonymi. W Instytucie Matki i Dziecka, jak w wielu innych placówkach na terenie całego kraju, specjalistyczny sprzęt i środki niezbędne do  zapewnienia pacjentom odpowiedniej ochrony są dzisiaj dobrem pierwszej potrzeby.  

Baterie bezdotykowe to standardowe wyposażenie przy salach operacyjnych czy oddziałach intensywnej terapii. Jednak zapotrzebowanie na te urządzenia, również w strefach takich jak punkty rejestracyjne lub poczekalnie, jest duże. - Możliwość używania bezdotykowych baterii umywalkowych, a więc reagujących na ruch dłoni, przekłada się bezpośrednio na zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w placówce medycznej i poprawia komfort wszystkich, którzy z takich urządzeń mogą skorzystać – mówi Milena Kraszewska-Sulich, Zastępca Dyrektora ds. Administracyjno-Eksploatacyjnych Instytutu Matki i Dziecka.

Szpital opublikował na swoim profilu FB informację o tym, że baterie trafiły już do placówki.

Jesteśmy ogromnie wdzięczni, że istnieją takie inicjatywy– mówi dr Dorota Kleszczewska, prezes Zarządu FundacjiInstytutu Matki i Dziecka.

- Wstrząs społeczny, wynikający ze zmian, jakie pandemia koronawirusa wywołała na świecie, bynajmniej nie mija.Wzajemne okazywanie sobie solidarności i wsparcia staje się dzisiaj wielkim testem dla nas wszystkich – mówi Dariusz Osiński, Country Manager Oras w Polsce. – Nikt by nie przypuszczał, że życie stworzy tak wymowny kontekst dla produktów bezdotykowych. Cieszę się, że możemy pomóc Instytutowi Matki i Dziecka. To legendarna placówka z zespołem fantastycznych specjalistów. Jej dorobek budzi wielki szacunek nie tylko w Polsce, ale i za granicą – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.