Komunikaty PR

PANASONIC WPROWADZA NA RYNEK DWA NOWE SKANERY DOKUMENTÓW A3

2020-04-27  |  01:00
Biuro prasowe

Firma Panasonic wprowadziła na rynek dwa nowe skanery A3, które wyróżniają się szybszym działaniem, wyższą jakością obrazów oraz mniejszymi potrzebami w zakresie konserwacji, a tym samym niższym łącznym kosztem eksploatacji.

Skaner Panasonic KV-S5078-Y z dostępem do sieci i skaner KV-S5058 idealnie sprawdzą się w organizacjach skanujących dziennie od 1000 do 60 000 stron dokumentów. Są polecane na przykład dla jednostek rządowych, takich jak urzędy skarbowe, które kończą właśnie rok podatkowy, a także biur usługowych i sektora edukacji obsługującego egzaminy i procesy rekrutacji.

Skanery uruchamiają się i pracują szybciej niż wcześniejsze modele — skanowanie 115 stron lub 230 obrazów na minutę[1] daje oszczędność czasu na poziomie 15%.

Technologia Tough Feed zapobiega zacięciom papieru i podwójnemu podawaniu arkuszy, co przekłada się na mniejszą liczbę błędów skanowania i pozwala uniknąć zbędnych dodatkowych wysiłków.

Nowe rolki o długim czasie eksploatacji wydłużają czas między zalecanymi wymianami z 350 tys. do 700 tys. arkuszy — a to oznacza, że koszt rolek spada o połowę.

Nowo opracowana konstrukcja odporna na pył pozwala wyeliminować błędy i konieczność cyklicznego czyszczenia.

Niezrównana jakość obrazu, jaką pozwala uzyskać wysoko wydajna matryca (3-liniowy przetwornik CIS), gwarantuje precyzyjne wyodrębnianie informacji na potrzeby systemów zaplecza.

Firma Panasonic zastosowała swoją oryginalną technologię przetwarzania i dopracowywania obrazu, by poprawić system wyodrębniania znaków i wybielania tła.

Większa dokładność modułu OCR i lepszy mechanizm rozpoznawania kodów kreskowych przekładają się na wyższą jakość zeskanowanych obrazów.

Obsługa sieci[2] ułatwia udostępnianie informacji i zarządzanie urządzeniami dzięki wykorzystaniu łączności Gigabit Ethernet.

Oba skanery są także wyposażone w złącza USB 3.1 Gen (kompatybilne wstecznie).

Oprogramowanie Site Central Management Suite (SCMS) ułatwia konfigurację i zarządzanie urządzeniami w sieci lub w Internecie.

Dwa najnowsze skanery Panasonic wymagają od użytkowników mniej pracy, co przekłada się na oszczędność czasu i pieniędzy firm działających w różnych środowiskach i branżach — mówi Britta Wessels, kierownik działu sprzedaży na rynek europejski w firmie Panasonic Communication Solutions. Wyższa jakość i wydajność skanowania w połączeniu z mniejszymi wymaganiami w zakresie konserwacji i lepszą obsługą sieci dają najlepsze na rynku urządzenia tej kategorii — dodaje Wessels.

Skanery Panasonic KV-S5078-Y i KV-S5058 pojawią się w sprzedaży w połowie maja.

Więcej informacji można znaleźć na stronie:

https://business.panasonic.co.uk/communication-solutions/scanners-product-range-overview/a3-scanners

[1] Tylko model KV-S5078Y, A4/Letter, orientacja pozioma, 300 dpi, tryb monochromatyczny/kolorowy.

[2] Tylko model KV-S5078Y.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania Biuro prasowe
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.