Komunikaty PR

Paweł Zieliński dołączy do zespołu MLP Group

2020-07-30  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

MLP Group, jeden z wiodących deweloperów na europejskim rynku nieruchomości magazynowych, wzmacnia zespół odpowiedzialny za komercjalizację parków logistycznych. Paweł Zieliński z początkiem sierpnia br. obejmie funkcję Leasing Managera i będzie odpowiedzialny za wynajem powierzchni magazynowych na terenie Górnego i  Dolnego Śląska.

MLP Group wzmacnia dział odpowiedzialny za najem powierzchni komercyjnych. Do zespołu sprzedaży dołączy Paweł Zieliński obejmując stanowisko Leasing Managera. W ramach MLP Group będzie odpowiedzialny za komercjalizację parków logistycznych na terenie Górnego i Dolnego Śląska.

Paweł Zieliński posiada ponad dziewiętnastoletnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych na Śląsku. W swoim dorobku zawodowym wynajął i sprzedał ponad 250 tys. m kw. powierzchni magazynowych i biurowych. Przed dołączeniem do zespołu MLP Group pracował w spółce Optirem, w której przez 12 lat pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego. Odpowiedzialny był m.in. za zarządzanie magazynami i biurami oraz pozyskiwanie nowych najemców. Doświadczenie zdobywał także w spółce Maksimum, gdzie specjalizował się przede wszystkim w komercjalizacji inwestycji i powierzchni oraz w wyszukiwaniu nieruchomości do zakupu. Odpowiadał również za negocjowanie warunków umów najmu i sprzedaży. Karierę zawodową zaczynał w firmie Opal. Paweł Zieliński jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Śląskim. Dodatkowo ukończył kurs zarządzania nieruchomościami oraz uzyskał Państwową Licencję Pośrednika Nieruchomości.

Deweloper sukcesywnie umacnia swoją pozycję w Europie, skupiając się na kluczowych regionach kraju. Śląsk to region, który spełnia te kryteria w 100%, a postęp jaki dokonał się w ostatnich latach na obszarze aglomeracji śląskiej, w tym m.in. rozwój infrastruktury transportowej i dostęp do zasobów ludzkich, przyciąga inwestorów. Dzięki atrakcyjnym lokalizacjom parki MLP Group cieszą się ogromną popularnością wśród potencjalnych, jak i obecnych najemców.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tauber Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-07-08 | 12:00

Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm

Grupa Brambles, do której należy CHEP – światowy lider obszaru logistyki łańcucha dostaw – została uznana przez magazyn TIME za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie. Czwarta lokata na liście 500
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.