Paweł Zieliński dołączy do zespołu MLP Group
Tauber Promotion
Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl
MLP Group, jeden z wiodących deweloperów na europejskim rynku nieruchomości magazynowych, wzmacnia zespół odpowiedzialny za komercjalizację parków logistycznych. Paweł Zieliński z początkiem sierpnia br. obejmie funkcję Leasing Managera i będzie odpowiedzialny za wynajem powierzchni magazynowych na terenie Górnego i Dolnego Śląska.
MLP Group wzmacnia dział odpowiedzialny za najem powierzchni komercyjnych. Do zespołu sprzedaży dołączy Paweł Zieliński obejmując stanowisko Leasing Managera. W ramach MLP Group będzie odpowiedzialny za komercjalizację parków logistycznych na terenie Górnego i Dolnego Śląska.
Paweł Zieliński posiada ponad dziewiętnastoletnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych na Śląsku. W swoim dorobku zawodowym wynajął i sprzedał ponad 250 tys. m kw. powierzchni magazynowych i biurowych. Przed dołączeniem do zespołu MLP Group pracował w spółce Optirem, w której przez 12 lat pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego. Odpowiedzialny był m.in. za zarządzanie magazynami i biurami oraz pozyskiwanie nowych najemców. Doświadczenie zdobywał także w spółce Maksimum, gdzie specjalizował się przede wszystkim w komercjalizacji inwestycji i powierzchni oraz w wyszukiwaniu nieruchomości do zakupu. Odpowiadał również za negocjowanie warunków umów najmu i sprzedaży. Karierę zawodową zaczynał w firmie Opal. Paweł Zieliński jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Śląskim. Dodatkowo ukończył kurs zarządzania nieruchomościami oraz uzyskał Państwową Licencję Pośrednika Nieruchomości.
Deweloper sukcesywnie umacnia swoją pozycję w Europie, skupiając się na kluczowych regionach kraju. Śląsk to region, który spełnia te kryteria w 100%, a postęp jaki dokonał się w ostatnich latach na obszarze aglomeracji śląskiej, w tym m.in. rozwój infrastruktury transportowej i dostęp do zasobów ludzkich, przyciąga inwestorów. Dzięki atrakcyjnym lokalizacjom parki MLP Group cieszą się ogromną popularnością wśród potencjalnych, jak i obecnych najemców.
Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia
Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.
Ochrona środowiska
Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku
Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.
Handel
Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.