Komunikaty PR

Perły Ceramiki UE 2020 rozdane. 8 statuetek dla Ceramiki Paradyż

2021-02-17  |  11:40
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.5 MB )

Ceramika Paradyż po raz kolejny została wyróżniona w prestiżowym konkursie Perły Ceramiki UE. W tegorocznej edycji produkty firmy otrzymały aż 8 nagród. Wręczenie statuetek oraz indywidualne spotkanie z przedstawicielami odbyło się 16 lutego w Warszawie.

 

Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest nieprzerwanie od 2004 roku przez kwartalnik Wokół Płytek Ceramicznych. Od 2012 roku partnerem konkursu jest firma CAD Projekt K&A, a tegoroczna edycja odbywała się także pod honorowym patronatem Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP). Jego głównym celem jest promowanie produktów, które wyróżniają się jakością i unikatowym wzornictwem na rynku.

 

W tej edycji konkursu szczególnie doceniono pełną elegancji, wyjątkową kolekcję Wonderstone oraz nawiązującą do natury kolekcję Craftland o grafice spękanego drewna. Obie propozycje zdobyły po dwie statuetki: Perłę Ceramiki UE 2020 oraz Perłę Dystrybutorów 2020. Tytuł Perła Ceramiki UE 2020 otrzymały także inne ubiegłoroczne wdrożenia polskiego producenta. Wśród nich znalazły się wchodzące w skład inspirowanego cementem setu Home of Concrete kolekcje Granddust oraz Moondust. Nagrodzono także urzekającą grafiką deski kolekcję Wildland oraz kolekcję Smoothstone z najnowszego setu Home of Stone, inspirowanego szlachetnym kamieniem. Nagrody w imieniu firmy odebrały dr Anna Tępińska–Marcinek, współwłaścicielka i członkini Zarządu Ceramiki Paradyż oraz Aldona Chudzicka, dyrektor działu rozwoju produktu w Ceramice Paradyż.

 

- Jesteśmy dumni, że w tak trudnym roku jakim był 2020, udało nam się z sukcesem wprowadzić na rynek tak wiele wspaniałych kolekcji, które cieszą się ogromnym uznaniem klientów, partnerów biznesowych, ekspertów w dziedzinie wzornictwa oraz projektantów i architektów wnętrz. Wszelkie nagrody i wyróżnienia przyznawane zarówno firmie, jak i tworzonym przez nas produktom to zwieńczenie pracy całych zespołów oraz ogromna motywacja do dalszego działania - powiedziała Aldona Chudzicka, dyrektor rozwoju produktu w Ceramice Paradyż.

 

W ciągu ponad trzech dekad obecności na rynku Ceramika Paradyż była wielokrotnie nagradzana w najważniejszych polskich oraz międzynarodowych konkursach wzorniczych. Tylko w 2020 kolekcje polskiego producenta otrzymały między innymi tytuły Pereł Ceramiki UE, Bronze A’Design Award 2020, must have, Design dla Konesera, Dobry Wzór 2020 czy nominację do EDIDA (ELLE Decoration International Design Awards).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.