Komunikaty PR

Petgram wydłuża termin oferty publicznej akcji do 16 grudnia 2022 r.

2022-11-25  |  12:30
Biuro prasowe

Twórcy aplikacji Petgram, nazywanej „Instagramem dla zwierząt”,  prowadzą publiczną emisję akcji w formie kampanii crowdinvestingowej na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC - CrowdConnect. Jak poinformowała spółka - jej termin uległ zmianie. Zapisy w ramach transzy CrowdConnect będą przyjmowane do 15 grudnia, a cała oferta potrwa do 16 grudnia br. Celem emisji akcji jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 3 mln zł.

Petgram to pierwsze tego typu rozwiązanie na świecie. Aplikacja dedykowana miłośnikom zwierząt  została połączona z lokalizatorem GPS. Do tej pory korzysta z niej niespełna 27 tysięcy użytkowników z ponad 100 krajów świata. Wśród nich znajdują się właściciele nie tylko psów i kotów, ale również węży, gryzoni, a nawet surykatki. Petgram skierowany jest do właścicieli zwierząt z pokolenia X, Y i Z. Do grupy tej należą osoby w przedziale wiekowym 20-49 lat. Tylko w Polsce grupa docelowa aplikacji może stanowić ok. 11 mln osób.

W październiku 2022 r. zwierzęcy startup wystartował z ofertą publiczną akcji, w ramach której zamierza pozyskać kwotę do 3 mln zł.

- Po raz drugi zdecydowaliśmy się na przedłużenie terminu trwającej oferty publicznej akcji  prowadzonej w formie kampanii crowdinvestingowej. Potencjalni inwestorzy sygnalizowali nam, że potrzebują więcej czasu, aby dokładnie zapoznać się z naszą działalnością i podjąć decyzję. W związku z tym postanowiliśmy wydłużyć termin naszej oferty publicznej. Wierzymy, że dzięki otrzymanemu wsparciu staniemy się liderem na rynku pet-tech, który ma przed sobą obiecujące perspektywy rozwoju - mówi Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.

Pozyskane od inwestorów pieniądze spółka przeznaczy na rozwój aplikacji - w tym wzbogacenie jej o nowe funkcjonalności, takie jak m.in. monitoring zdrowia, forum dyskusyjne, baza zaginionych zwierząt czy możliwość tworzenia relacji wideo. Kolejnym celem emisyjnym jest prowadzenie intensywnych działań marketingowych, również za granicą i dotarcie do nowych użytkowników. W przyszłym roku na rynku pojawi się anglojęzyczna wersja aplikacji.

W październiku br. przedstawiciele Petgram S.A. poinformowali o tym, że zapisy na akcje w ramach pierwszej transzy skierowanej do dużych inwestorów, zakończyły się pełnym sukcesem. W dwa dni zapisami objętych zostało 149.253 akcji serii B, o wartości wynoszącej blisko 1 mln zł. Umożliwiło to spółce rozpoczęcie prac związanych z realizacją jednego z celów emisyjnych, jakim jest przejęcie portalu Petopo.com.

Kampania crowdinvestingowa Petgram S.A. na platformie CrowdConnect potrwa do 15 grudnia 2022 r., a zapisy w ramach transzy uzupełniającej do 16 grudnia br. W ramach emisji akcji oferowanych jest maksymalnie 448.000 akcji serii B po cenie emisyjnej ustalonej na poziomie 6,70 zł za jedną akcję.

Już w 2023 r. spółka Petgram S.A. zamierza rozpocząć prace związane z planowanym debiutem na rynku NewConnect.

Z raportu Global Market Insights wynika, że wartość rynku technologii dla zwierząt domowych może sięgnąć w 2028 r. nawet 20 mld dol. Analitycy przewidują, że rosnąca adopcja czworonogów w połączeniu z dalszym postępem technologicznym, będzie napędzać rozwój branży pet-tech.

Więcej informacji o trwającej kampanii:

https://crowdconnect.pl/campaigns/petgram

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.