Komunikaty PR

Platige Image notuje historyczny wynik w III kwartale 2022 r.

2022-11-09  |  11:38
Biuro prasowe

W trzecim kwartale 2022 roku przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Platige Image wyniosły ponad 100 mln zł, zaś skorygowana EBITDA 15 mln zł.

– Portfel projektów wszystkich linii biznesowych jest dobrze zdywersyfikowany. Kontynuujemy współpracę z naszymi kluczowymi klientami, pozyskując jednocześnie zlecenia od nowych kontrahentów - wiodących firm, z takich rynków jak Chiny, czy region Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej – mówi Karol Żbikowski, Prezes Zarządu Platige Image.

Platige Image konsekwentnie buduje także swoją obecność i rozpoznawalność na rynku amerykańskim, nawiązując relacje z wiodącymi agencjami reklamowymi oraz domami produkcyjnymi. – Dzięki działaniom spółki córki w USA wykonaliśmy projekty dla znanych marek, takich jak Jordan, Carmax czy Nasonex. Pozyskaliśmy także nowe projekty w obszarze efektów wizualnych VFX do seriali – dodaje Karol Żbikowski.

Do dnia publikacji raportu Spółka zrealizowała największą w historii Platige Image reklamę, na potrzeby kampanii Australijskiej Izby Turystycznej.

Spółka ogłosiła także rozpoczęcie intensywnych prac nad wykorzystaniem sztucznej inteligencji do usprawnienia procesów produkcyjnych. Zapowiedziano także kontynuację rozpoczętych projektów oraz rozwijanie nowych w obszarze gamingu oraz developmentów filmowych.

Kilka tygodni temu miała miejsce premiera filmu w reżyserii Jacka Bławuta pt.„Orzeł. Ostatni patrol”. Platige Image zrealizowała ponad 100 ujęć efektowych do tej produkcji. 

Publikując wyniki przypomniano, że Platige Image po raz czwarty z rzędu zdobyła tytuł studia postprodukcyjnego roku w konkursie Klubu Twórców Reklamy, a projekty Resident Evil Village oraz Dying Light 2 otrzymały kolejne nagrody w prestiżowych konkursach animacji. Ponadto w raportowanym kwartale Platige Image zrealizowało m.in. kolejny cinematik w formie live action do tytułu Company of Heroes.

Warto dodać, że w tym roku Platige Image obchodzi 25-lecie istnienia. Z tej okazji przygotowano specjalny materiał z największymi realizacjami studia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.