Po czym poznać PRZEdsiębiorcę?
PMM
ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl
Aktualnie przeglądając oferty wszelkich szkoleń, webinarów i prelekcji łatwo o poczucie przytłoczenia i zagubienia. Aby pomóc w wyborze, a także dla oszczędności czasu i pieniędzy, powstała platforma dla ekspertów z różnych sektorów biznesu. Inicjatorem tego projektu jest Maciej Gnyszka - założyciel Towarzystw Biznesowych.
O tym, jak podczas szkolenia rozwijamy własne kompetencje, w dużej mierze stanowi jego charakter. Szybkość przyswajania informacji, sprawność w komunikacji czy umiejętność planowania, to bardzo indywidualne kwestie, a na ich rozrost potrzeba systematyczności. Patrząc na proces rozwoju jako na stały element naszej codzienności, dobrym wyborem może okazać się włączenie się do większej społeczności.
- Wymogi nowej codzienności są dla nas ciekawymi wyzwaniami. Odpowiedzią na jeden z nich, jest powstanie społeczności „PRZE”. Lata organizacji Towarzystw Biznesowych nauczyły mnie skuteczności w realizacji celów. Niedocenionym narzędziem sukcesu, jest budowanie trwałych relacji, przede wszystkim opartych na wspólnych wartościach. Wybierając „PRZElegentów” zadbałem o najwyższy poziom przekazywanej wiedzy, z której sam już korzystam. – mówi Maciej Gnyszka, założyciel Towarzystw Biznesowych.
Inicjatywa „PRZE” to program cotygodniowych wystąpień ekspertów. Udział w spotkaniu jest dostępny dla wszystkich członków oficjalnej grupy na platformie Facebook. Członkiem może zostać każdy, chętny do zdobycia eksperckiej wiedzy, a także chcący budować uczciwe relacje z innymi uczestnikami. Dostęp do grupy, uzyskuje się za stosunkowo niewielką opłatą w formie subskrypcji, możliwe są 3 okresy członkostwa. Forma grupy, pozwala na stały i bezpośredni kontakt z ekspertami, przy jednoczesnej i szybkiej możliwości wypracowania wspólnych rozwiązań. Do programu, codziennie dołączają nowi eksperci.
Pełen program wraz z rejestracją są dostępne na stronie:
https://www.prze.org
Maciej Gnyszka urodził się w 1986 roku w Warszawie. Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej oraz Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Stypendysta Instytutu Socjologii Uniwersytetu Ludwiga Maksymiliana w Monachium. Autor książki "Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by zaczął”. Od 2010 r. prezes Towarzystw Biznesowych.
Towarzystwa Biznesowe S.A. – jedna z największych ogólnopolskich organizacji networkingowych, która zrzesza ponad 400 członków: przedsiębiorców, właścicieli i profesjonalistów z różnych branż. Podczas spotkań networkingowych członkowie zdobywają doświadczenie, nawiązują cenne relacje biznesowe i prezentują swoje usługi. W ramach budowania przestrzeni przyjaznej przedsiębiorcom odbywają się także prelekcje ekspertów różnych dziedzin, członkowie mają także szanse rozwijać własne umiejętności ogólnobiznesowe.
Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia
Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.
Ochrona środowiska
Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku
Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.
Handel
Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.