Komunikaty PR

Podlaskie Zakłady Zbożowe i PSS „Społem” w Białymstoku ogłaszają konkurs

2021-02-02  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.49 MB )

Grudniowy konkurs, jaki zorganizowały Podlaskie Zakłady Zbożowe okazał się strzałem w dziesiątkę, a jego główna bohaterka, czyli mąka na pizzę PZZ, zyskała miano prawdziwej królowej. Nie dziwi więc fakt, że po tak wielkim odzewie klientów i fanów białostockiej mąki, czeka ich kolejny ciekawy projekt. Tym razem w organizację przedsięwzięcia włącza się białostocka sieć PSS „Społem” w Białymstoku.

Podobnie jak poprzednio, na laureatów czekają fantastyczne nagrody. Warto się postarać, ponieważ nagrodą główną jest najnowszy model Thermomix® .
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, a zarazem zaskoczeni, że w poprzednim konkursie wzięło udział tak wiele osób. Kreatywność i profesjonalizm uczestników naprawdę zasługuje na podziw. Mnóstwo prac było na najwyższym poziomie zarówno pod względem technicznym, jak i pomysłowym. Widząc jak bardzo spodobał się ten pomysł naszym klientom, postanowiliśmy dać im możliwość jeszcze jednej dobrej zabawy. Ogłaszamy kolejny konkurs, którego motywem przewodnim również będzie nasza specjalistyczna mąka na pizzę – mówi Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych.
Konkurs organizowany jest przy współudziale PSS „Społem” w Białymstoku. To białostocka sieć sklepów spożywczych z blisko 125 letnią tradycją. W marketach spożywczych do wielu lat można zaopatrzyć się we wszystkie produkty marki PZZ.


- Mąki, kasze i inne wyroby PZZ mają swoje stałe miejsce na półkach w naszych sklepach. Miejsce specjalne, bo wiemy, że klienci szukają tych produktów. Nie raz zdarza nam się, że klient przychodzi i pyta o mąkę, ale konkretnie tę z Białegostoku. To najlepsze świadectwo jakości towaru –mówi Janusz Kulesza, prezes PSS Społem.

- Doskonale wiemy, jak istotna dla rozwoju regionu jest synergia działania z lokalnymi producentami. Takie relacje służą nam wszystkim. Dlatego też od kilkudziesięciu lat naszym głównym dostawcą mąk do piekarni i cukierni PSS Społem są Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A. Dlatego też bardzo cieszymy się z naszego wspólnego projektu. Serdecznie zapraszam do udziału.
Pizza – to włoskie danie skradło serca i podniebienia smakoszy na całym świecie. Kochają ją naprawdę wszyscy, a jej zagorzali miłośnicy doskonale wiedzą, że w tym daniu najważniejsze jest idealne ciasto, którego podstawą jest mąka. Dlatego też konkurs, który potrwa przez cały luty, nawiązuje do produktu, bez którego pizza idealna nie powstanie. To oczywiście mąka pszenna na Pizzę Podlaskich Zakładów Zbożowych, która jest dostępna w sklepach PSS „Społem” w Białymstoku.


Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy kupić mąkę na pizzę PZZ S.A. w sklepie PSS „Społem” Białystok i zachować paragon. Kolejny krok wymaga największej kreatywności. Trzeba wymyślić hasło marketingowe zawierające frazę „Mąka na pizzę PZZ” i wpisać je w konkursowym formularzu dostępnym przy kasach w sklepach PSS Społem. Należy też dopisać w nim pozostałe wymagane dane, czyli: imię, nazwisko, data urodzenia,, adres do korespondencji listownej, nr telefonu oraz numer paragonu, który będzie warunkiem do odebrania nagrody. Prawidłowo wypełniony formularz konkursowy należy wrzuć do jednej z urn znajdujących się w sklepach PSS „Społem” Białystok w czasie trwania konkursu w godzinach otwarcia sklepu. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.pzz.bialystok.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.