Podlaskie Zakłady Zbożowe i PSS „Społem” w Białymstoku ogłaszają konkurs
Grudniowy konkurs, jaki zorganizowały Podlaskie Zakłady Zbożowe okazał się strzałem w dziesiątkę, a jego główna bohaterka, czyli mąka na pizzę PZZ, zyskała miano prawdziwej królowej. Nie dziwi więc fakt, że po tak wielkim odzewie klientów i fanów białostockiej mąki, czeka ich kolejny ciekawy projekt. Tym razem w organizację przedsięwzięcia włącza się białostocka sieć PSS „Społem” w Białymstoku.
Podobnie jak poprzednio, na laureatów czekają fantastyczne nagrody. Warto się postarać, ponieważ nagrodą główną jest najnowszy model Thermomix® .
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, a zarazem zaskoczeni, że w poprzednim konkursie wzięło udział tak wiele osób. Kreatywność i profesjonalizm uczestników naprawdę zasługuje na podziw. Mnóstwo prac było na najwyższym poziomie zarówno pod względem technicznym, jak i pomysłowym. Widząc jak bardzo spodobał się ten pomysł naszym klientom, postanowiliśmy dać im możliwość jeszcze jednej dobrej zabawy. Ogłaszamy kolejny konkurs, którego motywem przewodnim również będzie nasza specjalistyczna mąka na pizzę – mówi Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych.
Konkurs organizowany jest przy współudziale PSS „Społem” w Białymstoku. To białostocka sieć sklepów spożywczych z blisko 125 letnią tradycją. W marketach spożywczych do wielu lat można zaopatrzyć się we wszystkie produkty marki PZZ.
- Mąki, kasze i inne wyroby PZZ mają swoje stałe miejsce na półkach w naszych sklepach. Miejsce specjalne, bo wiemy, że klienci szukają tych produktów. Nie raz zdarza nam się, że klient przychodzi i pyta o mąkę, ale konkretnie tę z Białegostoku. To najlepsze świadectwo jakości towaru –mówi Janusz Kulesza, prezes PSS Społem.
- Doskonale wiemy, jak istotna dla rozwoju regionu jest synergia działania z lokalnymi producentami. Takie relacje służą nam wszystkim. Dlatego też od kilkudziesięciu lat naszym głównym dostawcą mąk do piekarni i cukierni PSS Społem są Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A. Dlatego też bardzo cieszymy się z naszego wspólnego projektu. Serdecznie zapraszam do udziału.
Pizza – to włoskie danie skradło serca i podniebienia smakoszy na całym świecie. Kochają ją naprawdę wszyscy, a jej zagorzali miłośnicy doskonale wiedzą, że w tym daniu najważniejsze jest idealne ciasto, którego podstawą jest mąka. Dlatego też konkurs, który potrwa przez cały luty, nawiązuje do produktu, bez którego pizza idealna nie powstanie. To oczywiście mąka pszenna na Pizzę Podlaskich Zakładów Zbożowych, która jest dostępna w sklepach PSS „Społem” w Białymstoku.
Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy kupić mąkę na pizzę PZZ S.A. w sklepie PSS „Społem” Białystok i zachować paragon. Kolejny krok wymaga największej kreatywności. Trzeba wymyślić hasło marketingowe zawierające frazę „Mąka na pizzę PZZ” i wpisać je w konkursowym formularzu dostępnym przy kasach w sklepach PSS Społem. Należy też dopisać w nim pozostałe wymagane dane, czyli: imię, nazwisko, data urodzenia,, adres do korespondencji listownej, nr telefonu oraz numer paragonu, który będzie warunkiem do odebrania nagrody. Prawidłowo wypełniony formularz konkursowy należy wrzuć do jednej z urn znajdujących się w sklepach PSS „Społem” Białystok w czasie trwania konkursu w godzinach otwarcia sklepu. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.pzz.bialystok.pl.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.