PolCard from Fiserv rusza z kampanią „PrzyGotuj firmę na zmieniający się świat!”
W ramach kampanii przedsiębiorcy mają szanse wdrożyć płatności bezgotówkowe w swojej firmie na bardzo korzystnych warunkach. W ofercie jest m.in. pakiet produktowy 1+1. Korzystając z tej opcji można otrzymać terminal oraz dostęp do aplikacji płatniczej PolCard® Go za 1 grosz miesięcznie. Ponadto kampania ma wspierać przedsiębiorców w lepszym przygotowaniu do prowadzenia biznesu w świecie ciągłych zmian. Właściciele firm mają zapewnioną m.in. opiekę techniczną, indywidualnego opiekuna, dostęp do platformy OnePortal24 umożliwiającej śledzenie transakcji w czasie rzeczywistym oraz możliwość wzięcia ekspresowej pożyczki.
Nowoczesne technologie niewątpliwie przyczyniają się do wzrostu popularności płatności bezgotówkowych. Dodatkowo wyraźne umocnienie tego trendu zaobserwowano wraz z wybuchem pandemii Covid-19. Można zauważyć, że konsumenci, którzy zaczęli w tym czasie płacić bezgotówkowo, nie chcą już wracać do gotówki. Ponadto wprowadzony 1 stycznia 2022 roku Polski Ład, nakłada na przedsiębiorców obowiązek zapewnienia płatności bezgotówkowych w swoich firmach.
Dwa terminale za 1 grosz
Aby pomóc firmom we wdrożeniach płatności bezgotówkowych, PolCard from Fiserv przygotował bardzo korzystne propozycje współpracy. W pakiecie 1+1 firma otrzyma w ramach Programu Polska Bezgotówkowa terminal za 0 zł oraz dostęp do aplikacji płatniczej PolCard Go. Koszt aplikacji to 1 grosz/mies. przez pierwsze 6 miesięcy. To idealne rozwiązanie do przetestowania szybkiego, wygodnego i bezpiecznego przyjmowania płatności w dowolnym miejscu i czasie, na urządzeniach mobilnych z systemem Android. Kolejną opcją skierowaną do przedsiębiorców, którzy dopiero wprowadzają płatności bezgotówkowe jest zakup terminala płatniczego w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Przez pierwsze 5 miesięcy klient dostanie go zupełnie za damo. Przez kolejne 19 miesięcy – za symboliczną złotówkę/mies.
– Wdrożenie płatności bezgotówkowych to liczne korzyści zarówno dla właścicieli firm, jak i ich klientów. Łatwość opłacenia zamówienia może zwiększyć poziom zadowolenia konsumentów, zachęcić ich do korzystania z usług danej firmy i w rezultacie zwiększyć wpływy do kasy przedsiębiorstwa. Co więcej, ponieważ każda operacja bezgotówkowa zostawia swój ślad w historii naszego konta, przedsiębiorca może lepiej kontrolować swój obrót. Należy również pamiętać, że brak terminala płatniczego i możliwości płatności kartą może negatywnie wpłynąć na wizerunek firmy. Jest to częsty powód utraty klientów – szczególnie tych, którzy nie noszą przy sobie gotówki – mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A., właściciela marki PolCard.
Korzystna oferta również dla firm, które posiadają już terminal
PolCard from Fiserv nie zapomina również o właścicielach firm, którzy już posiadają terminal płatniczy, ale szukają korzystniejszych warunków współpracy. W tym pakiecie klient może otrzymać ofertę niższej prowizji niż u obecnego dostawcy usług płatniczych, a cena terminala to zaledwie 1 zł/mies. nawet przez 12 miesięcy.
Kampania „PrzyGotuj firmę na zmieniający się świat!”, związana jest z ciągłą potrzebą dostosowywania się do ewoluującego świata – nowe przepisy, pandemia, inflacja, nowe zachowania i oczekiwania klientów czy nowi konkurenci. Dla przedsiębiorców jest to szczególnie trudny czas, dlatego PolCard from Fiserv wychodzi z tak korzystną ofertą współpracy i zapewnia dodatkowe wsparcie, które da przedsiębiorcom poczucie pewności i lepszego przygotowania do spokojnego prowadzenia biznesu w świecie ciągłych zmian. Dzięki podejmowanym przez PolCard from Fiserv działaniom i eksperckiemu wsparciu przedsiębiorcy mogą skupić się wyłącznie na prowadzeniu i rozwijaniu swojego biznesu.
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Nowa era w branży imprez firmowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.