Komunikaty PR

Polska Grupa Pocztowa rozwija sieć partnerską

2022-08-19  |  07:00
Do pobrania docx ( 0.16 MB )

Polska Grupa Pocztowa rozwija sieć partnerską

Monopolizacja rynku powoli odchodzi w niepamięć. Pojawienie się nowych podmiotów otwiera nowe możliwości zarówno dla firm, jak i odbiorców końcowych. Czy reaktywacja Polskiej Grupy Pocztowej to kolejny przełom na polskim rynku pocztowym?

Polska Grupa Pocztowa otwiera się na współpracę poprzez rozwój sieci. Na prostych i przejrzystych zasadach, opierając się jednocześnie na minimalnym sformalizowaniu procesu wdrożenia nowych partnerów. 

Ambitne plany 

Polska Grupa Pocztowa sukcesywnie poszerza swój zasięg terytorialny, który obecnie wynosi 58% pokrycia Polski. Plan na koniec 2022 roku to ponad 80%, na co składa się obecność zarówno w największych, jak i mniejszych miastach. Struktura rośnie, co naturalnie przekłada się na większą dostępność tańszych usług pocztowych zarówno dla sektora B2B jak i B2C. – Polska Grupa Pocztowa posiada kontrakty zarówno na dostarczanie przesyłek listowych, ekonomicznych, jak i priorytetowych. Jednym z największych podmiotów z wielomilionowym wolumenem jest Aliexpress, dla którego dostarczamy przesyłki z dostawą domową. Wykorzystujemy również stworzoną przez nas strukturę urządzeń Aliexpress do dostaw w sektorze PUDO – mówi Piotr Kocoń, właściciel Polskiej Grupy Pocztowej. 

Polska Grupa Pocztowa została wskazana przez klientów jako jedna z firm, której usługi listowe świadczone są na najwyższym poziomie. Operator obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak również biznesowych i instytucjonalnych. Satysfakcja klientów przełożyła się również na nagrodę Konsumenckiego Lidera Jakości w ramach kategorii Usługi pocztowe w 2021 roku. 

Prosta struktura, proste zasady

Sieć, którą tworzy Polska Grupa Pocztowa, jest efektem wielu lat doświadczeń w obszarze logistyki oraz usług kurierskich i pocztowych. Konstelacja oparta na strukturze magazynów głównych, pośrednich oraz punktów operatorów doręczających jest przejrzysta i pozwala na jej szybkie zaimplementowanie w nieobsługiwanych jeszcze obszarach Polski. – Poszukujemy do współpracy osób, które chcą rozwinąć swój biznes, lub zacząć z nami zupełnie od przysłowiowego zera. Z naszego doświadczenia dostrzegamy, że współpraca z Polską Grupą Pocztową jest dobrym rozwinięciem działalności dla firm, które już teraz pracują jako dostawcy gazet, ulotek, bądź drobnych przesyłek reklamowych. To dobra alternatywa do dodatkowego zarobku, jak i również rozwinięcia działalności wyłącznie w kierunku współpracy z Polską Grupą Pocztową – mówi Piotr Kuc, koordynator Polskiej Grupy Pocztowej.

Portfolio sprzedażowe Polskiej Grupy Pocztowej jest na tyle szerokie, że oferuje możliwości rozwoju zarówno w obszarze przesyłek listowych, kurierskich, dostaw do urządzeń PUDO, jak i pozyskiwania lokalizacji oraz instalacji urządzeń rozbudowywanej z sukcesem sieci urządzeń Aliexpress. PGP oferuje również dostawy domowe do skrzynek, jak i za potwierdzeniem odbioru. Już teraz Polska Grupa Pocztowa operuje wielomilionowym wolumenem, który z miesiąca na miesiąc znacząco się zwiększa. Zainteresowane podmioty zyskują zatem na start zarówno dostęp do wiedzy, szkolenia, strukturę, jak i wolumen pozwalający na dalszy rozwój. 

Silna grupa logistyczna

Polska Grupa Pocztowa wraz ze Światem Przesyłek i firmą KAAB działa w obrębie jednej grupy logistycznej, opartej na podobnej strukturze. Takie rozwiązanie pozwala na maksymalne wykorzystanie możliwości, jakie daje tak opracowana konstelacja logistyczna. Wykorzystywanie innych, niezależnych podmiotów jako podwykonawców daje wymierne korzyści w postaci skrócenia łańcucha transportowego oraz, co niezwykle ważne z perspektywy klienta, wpływa na obniżenie cen usług. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.