Komunikaty PR

Polska Grupa Pocztowa rozwija sieć partnerską

2022-08-19  |  07:00
Do pobrania docx ( 0.16 MB )

Polska Grupa Pocztowa rozwija sieć partnerską

Monopolizacja rynku powoli odchodzi w niepamięć. Pojawienie się nowych podmiotów otwiera nowe możliwości zarówno dla firm, jak i odbiorców końcowych. Czy reaktywacja Polskiej Grupy Pocztowej to kolejny przełom na polskim rynku pocztowym?

Polska Grupa Pocztowa otwiera się na współpracę poprzez rozwój sieci. Na prostych i przejrzystych zasadach, opierając się jednocześnie na minimalnym sformalizowaniu procesu wdrożenia nowych partnerów. 

Ambitne plany 

Polska Grupa Pocztowa sukcesywnie poszerza swój zasięg terytorialny, który obecnie wynosi 58% pokrycia Polski. Plan na koniec 2022 roku to ponad 80%, na co składa się obecność zarówno w największych, jak i mniejszych miastach. Struktura rośnie, co naturalnie przekłada się na większą dostępność tańszych usług pocztowych zarówno dla sektora B2B jak i B2C. – Polska Grupa Pocztowa posiada kontrakty zarówno na dostarczanie przesyłek listowych, ekonomicznych, jak i priorytetowych. Jednym z największych podmiotów z wielomilionowym wolumenem jest Aliexpress, dla którego dostarczamy przesyłki z dostawą domową. Wykorzystujemy również stworzoną przez nas strukturę urządzeń Aliexpress do dostaw w sektorze PUDO – mówi Piotr Kocoń, właściciel Polskiej Grupy Pocztowej. 

Polska Grupa Pocztowa została wskazana przez klientów jako jedna z firm, której usługi listowe świadczone są na najwyższym poziomie. Operator obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak również biznesowych i instytucjonalnych. Satysfakcja klientów przełożyła się również na nagrodę Konsumenckiego Lidera Jakości w ramach kategorii Usługi pocztowe w 2021 roku. 

Prosta struktura, proste zasady

Sieć, którą tworzy Polska Grupa Pocztowa, jest efektem wielu lat doświadczeń w obszarze logistyki oraz usług kurierskich i pocztowych. Konstelacja oparta na strukturze magazynów głównych, pośrednich oraz punktów operatorów doręczających jest przejrzysta i pozwala na jej szybkie zaimplementowanie w nieobsługiwanych jeszcze obszarach Polski. – Poszukujemy do współpracy osób, które chcą rozwinąć swój biznes, lub zacząć z nami zupełnie od przysłowiowego zera. Z naszego doświadczenia dostrzegamy, że współpraca z Polską Grupą Pocztową jest dobrym rozwinięciem działalności dla firm, które już teraz pracują jako dostawcy gazet, ulotek, bądź drobnych przesyłek reklamowych. To dobra alternatywa do dodatkowego zarobku, jak i również rozwinięcia działalności wyłącznie w kierunku współpracy z Polską Grupą Pocztową – mówi Piotr Kuc, koordynator Polskiej Grupy Pocztowej.

Portfolio sprzedażowe Polskiej Grupy Pocztowej jest na tyle szerokie, że oferuje możliwości rozwoju zarówno w obszarze przesyłek listowych, kurierskich, dostaw do urządzeń PUDO, jak i pozyskiwania lokalizacji oraz instalacji urządzeń rozbudowywanej z sukcesem sieci urządzeń Aliexpress. PGP oferuje również dostawy domowe do skrzynek, jak i za potwierdzeniem odbioru. Już teraz Polska Grupa Pocztowa operuje wielomilionowym wolumenem, który z miesiąca na miesiąc znacząco się zwiększa. Zainteresowane podmioty zyskują zatem na start zarówno dostęp do wiedzy, szkolenia, strukturę, jak i wolumen pozwalający na dalszy rozwój. 

Silna grupa logistyczna

Polska Grupa Pocztowa wraz ze Światem Przesyłek i firmą KAAB działa w obrębie jednej grupy logistycznej, opartej na podobnej strukturze. Takie rozwiązanie pozwala na maksymalne wykorzystanie możliwości, jakie daje tak opracowana konstelacja logistyczna. Wykorzystywanie innych, niezależnych podmiotów jako podwykonawców daje wymierne korzyści w postaci skrócenia łańcucha transportowego oraz, co niezwykle ważne z perspektywy klienta, wpływa na obniżenie cen usług. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja Biuro prasowe
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.