Komunikaty PR

Polska Grupa Pocztowa rozwija sieć partnerską

2022-08-19  |  07:00
Do pobrania docx ( 0.16 MB )

Polska Grupa Pocztowa rozwija sieć partnerską

Monopolizacja rynku powoli odchodzi w niepamięć. Pojawienie się nowych podmiotów otwiera nowe możliwości zarówno dla firm, jak i odbiorców końcowych. Czy reaktywacja Polskiej Grupy Pocztowej to kolejny przełom na polskim rynku pocztowym?

Polska Grupa Pocztowa otwiera się na współpracę poprzez rozwój sieci. Na prostych i przejrzystych zasadach, opierając się jednocześnie na minimalnym sformalizowaniu procesu wdrożenia nowych partnerów. 

Ambitne plany 

Polska Grupa Pocztowa sukcesywnie poszerza swój zasięg terytorialny, który obecnie wynosi 58% pokrycia Polski. Plan na koniec 2022 roku to ponad 80%, na co składa się obecność zarówno w największych, jak i mniejszych miastach. Struktura rośnie, co naturalnie przekłada się na większą dostępność tańszych usług pocztowych zarówno dla sektora B2B jak i B2C. – Polska Grupa Pocztowa posiada kontrakty zarówno na dostarczanie przesyłek listowych, ekonomicznych, jak i priorytetowych. Jednym z największych podmiotów z wielomilionowym wolumenem jest Aliexpress, dla którego dostarczamy przesyłki z dostawą domową. Wykorzystujemy również stworzoną przez nas strukturę urządzeń Aliexpress do dostaw w sektorze PUDO – mówi Piotr Kocoń, właściciel Polskiej Grupy Pocztowej. 

Polska Grupa Pocztowa została wskazana przez klientów jako jedna z firm, której usługi listowe świadczone są na najwyższym poziomie. Operator obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak również biznesowych i instytucjonalnych. Satysfakcja klientów przełożyła się również na nagrodę Konsumenckiego Lidera Jakości w ramach kategorii Usługi pocztowe w 2021 roku. 

Prosta struktura, proste zasady

Sieć, którą tworzy Polska Grupa Pocztowa, jest efektem wielu lat doświadczeń w obszarze logistyki oraz usług kurierskich i pocztowych. Konstelacja oparta na strukturze magazynów głównych, pośrednich oraz punktów operatorów doręczających jest przejrzysta i pozwala na jej szybkie zaimplementowanie w nieobsługiwanych jeszcze obszarach Polski. – Poszukujemy do współpracy osób, które chcą rozwinąć swój biznes, lub zacząć z nami zupełnie od przysłowiowego zera. Z naszego doświadczenia dostrzegamy, że współpraca z Polską Grupą Pocztową jest dobrym rozwinięciem działalności dla firm, które już teraz pracują jako dostawcy gazet, ulotek, bądź drobnych przesyłek reklamowych. To dobra alternatywa do dodatkowego zarobku, jak i również rozwinięcia działalności wyłącznie w kierunku współpracy z Polską Grupą Pocztową – mówi Piotr Kuc, koordynator Polskiej Grupy Pocztowej.

Portfolio sprzedażowe Polskiej Grupy Pocztowej jest na tyle szerokie, że oferuje możliwości rozwoju zarówno w obszarze przesyłek listowych, kurierskich, dostaw do urządzeń PUDO, jak i pozyskiwania lokalizacji oraz instalacji urządzeń rozbudowywanej z sukcesem sieci urządzeń Aliexpress. PGP oferuje również dostawy domowe do skrzynek, jak i za potwierdzeniem odbioru. Już teraz Polska Grupa Pocztowa operuje wielomilionowym wolumenem, który z miesiąca na miesiąc znacząco się zwiększa. Zainteresowane podmioty zyskują zatem na start zarówno dostęp do wiedzy, szkolenia, strukturę, jak i wolumen pozwalający na dalszy rozwój. 

Silna grupa logistyczna

Polska Grupa Pocztowa wraz ze Światem Przesyłek i firmą KAAB działa w obrębie jednej grupy logistycznej, opartej na podobnej strukturze. Takie rozwiązanie pozwala na maksymalne wykorzystanie możliwości, jakie daje tak opracowana konstelacja logistyczna. Wykorzystywanie innych, niezależnych podmiotów jako podwykonawców daje wymierne korzyści w postaci skrócenia łańcucha transportowego oraz, co niezwykle ważne z perspektywy klienta, wpływa na obniżenie cen usług. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.

Firma

Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.