Komunikaty PR

Polski KROSS wygrywa sezon 2022. Największa dostępność rowerów

2022-07-06  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

Polski KROSS wygrywa sezon 2022 dzięki największej dostępności rowerów oraz czterokrotnemu wzrostowi sprzedaży e-bike’ów. Przyszły sezon będzie jeszcze lepszy

KROSS notuje najwyższą sprzedaż na rynku w sezonie 2022, a przygotowana już oferta na przyszły rok pokazuje, że w 2023 pobije kolejne rekordy. Firma zaoferuje największą dostępność rowerów z segmentów cieszących się najwyższym popytem wśród użytkowników. W sezonie 2023 w ofercie znajdzie się aż 50 modeli rowerów elektrycznych trzech marek z oferty KROSS w tym Le Grand i Multicycle, z sześciu kategorii użytkowych. Znajdą się wśród nich nowoczesne, elektryczne rowery miejskie oraz sportowa odmiana gravela. Nie zabraknie również kolejnej odsłony elektrycznego modelu roweru cargo, zaprojektowanego przez KROSS, który będzie dostępny w trzech wersjach wyposażenia. Hitem tego i kolejnego sezonu są atrakcyjne oferty sprzedaży w systemie ratalnym. KROSS wspiera także swoich dilerów największymi w historii działaniami marketingowymi, w tym kampanią wizerunkową. 

Od trzech lat w Polsce i wielu innych, europejskich krajach trwa boom na rowery. Pandemia zmieniła sposób w jaki przemieszczamy się na co dzień, wielu z nas dostrzegło zalety jazdy na rowerze tam, gdzie jest to możliwe. Polacy coraz chętniej zamieniają cztery kółka na dwa, kierując się potrzebą dbania o własne zdrowie, kondycję i ekologię. Aspekt ekonomiczny, czyli szybko rosnące ceny paliw również wpływają za zmianę nawyków transportowych. 

Z badań przeprowadzonych na zlecenie KROSS wynika, że co czwarty ankietowany Polak planuje kupić rower w tym roku. Na zakup chcą przeznaczyć średnio 1600 zł i kwota ta rośnie. Największym zainteresowaniem cieszą się rowery miejskie, które chce kupić 33% ankietowanych. Na kolejnym miejscu znalazły się rowery górskie (19%) oraz dziecięce (18%). Kategorią, która zdominowała pozostałe są rowery elektryczne. Ich sprzedaż rośnie w KROSS czterokrotnie rok do roku. 

Dlatego właśnie w przyszłym sezonie KROSS zaoferuje aż 50 modeli rowerów elektrycznych. Znajdą się wśród nich rowery miejskie, górskie, trekkingowe, crossowe, gravele oraz cargo trzech głównych marek z portfolio firmy: KROSS, Le Grand i po raz pierwszy dostępne w Polsce rowery Multicycle, marki, której KROSS jest właścicielem. Multicycle to holenderskie dziedzictwo, prostota, ponadczasowa klasyka oraz piękno detali. To doskonałej jakości miejskie rowery, które zawojują polskie metropolie. KROSS zaoferuje 6 modeli Multicycle w 4 liniach produktowych: Voyage, Legacy, Solo oraz Intube. Wszystkie w oryginalnych i atrakcyjnych kolorach. 

Mocnym akcentem nowej oferty KROSS będą dostępne już od wiosny 2022 elektryczne rowery cargo w trzech nowych wersjach: business, family oraz platforma. Pierwszy to lekka, aluminiowa skrzynia do przewozu towarów. W wersji family e-rower cargo pozwala wygodnie i bezpiecznie przewieźć dwójkę dzieci, natomiast trzeci wariant, to otwarta podłoga do przewozu bardziej wymagających elementów. Warto podkreślić, że konstrukcja e-rowerów cargo, to autorski projekt KROSS, który spełnia najwyższe wymagania i umożliwia między innymi bezpieczny i ekologiczny transport w centrach miast, tzw. „transport ostatniej mili”.

- KROSS spośród polskich producentów rowerowych, jest najlepiej przygotowany na nową rzeczywistość po pandemii. Stała analiza rynkowa pozwala nam na bieżąco weryfikować, które grupy produktowe cieszą się największym zainteresowaniem naszych klientów i jesteśmy gotowi na te potrzeby odpowiadać. Mamy najlepszy portfel produktów z przedziału cenowego, w którym rynek będzie nadal rósł. Przygotowaliśmy bardzo atrakcyjną ofertę zakupów ratalnych, gdzie świetnej jakości rower można mieć już za równowartość jednego abonamentu usługi streamingowej. Jako jedyni możemy skutecznie konkurować z ofertą sieci sportowych oraz internetowych. A z naszymi klientami budujemy trwałe relacje i przywiązanie do marki KROSS, dzięki szerokim działaniom marketingowym – mówi Filip Wojciechowski, prezes KROSS. 

KROSS to najwyższej jakości akcesoria. Kolekcja 2023 zostanie poszerzona o nowe modele: odzieży rowerowej w tym kolekcji Gravel oraz okulary. Niezbędne wyposażenie rowerzysty zostanie również wzbogacone o nowe wersje m.in. rękawiczek, skarpet, nogawek czy kominów. KROSS zaoferuje także szeroki wybór kasków oraz butów rowerowych męskich i damskich, w tym zaawansowane modele z carbonowymi wkładkami.

Najnowsze plany i ofertę na sezon 2023 KROSS zaprezentował podczas corocznego spotkania z największymi dilerami oraz partnerami handlowymi. Warto podkreślić, że firma w odpowiedzi na zwiększony popyt na rowery oraz akcesoria, przemodelowała procesy produkcyjne, zwiększyła powierzchnie magazynowe i w ten sposób dostosowała się do nowej, post pandemicznej rzeczywistości. W efekcie jako jedyny polski producent rowerów jest i w kolejnym sezonie nadal będzie w stanie dostarczać najwięcej rowerów w grupach modelowych cieszących się największym popytem wśród klientów. 

W sezonie 2023 polski KROSS zaoferuje rekordową liczbę modeli rowerów. To marka, która coraz częściej staje się marką pierwszego wyboru lub preferowaną przez klientów, a najlepsi dilerzy to doceniają. KROSS to wygoda i bezpieczeństwo dla konsumentów oraz szerokie portfolio produktów z grup modelowych najczęściej poszukiwanych przez klientów. To także szeroka i wygodna współpraca z dilerami.

KROSS stawia na jakość, dostępność oraz doskonali obsługę klienta. Rowery KROSS powstają z użyciem innowacyjnych technologii. Jako jedna z nielicznych firm w Europie KROSS rozwija produkcję ram karbonowych w nowoczesnej fabryce w Przasnyszu. Firma rozwija autorską aplikację myKROSS, dzięki której użytkownicy mogą lepiej zadbać o swój rower, ale także mogą rejestrować swoją aktywność w plenerze i dzielić się nią z innymi użytkownikami oraz śledzić postępy. 

Co czwarty rower sprzedany w ubiegłym sezonie w Polsce pochodził z fabryki KROSS. Firma zakłada wzrost sprzedaży rowerów i akcesoriów na poziomie 50% r/r. KROSS jest numerem 1 w Polsce i Czechach, znajduje się także w pierwszej trójce na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii. Strategia zakłada, że w ciągu 4 lat KROSS będzie liderem na każdym z rynków w Europie Środkowej. Eksport rowerów KROSS wzrósł o 120% r/r a dalszy wzrost w tym obszarze firma szacuje na 30-50% rocznie w kolejnych latach.

***

KROSS jest liderem rynku rowerowego w Polsce. Firma powstała w 1990 roku, a w jej portfolio znajdują się rowery elektryczne, rekreacyjne oraz wyczynowe przeznaczone do kolarstwa górskiego, a także marka Le Grand, skupiająca rowery miejskie. Rowery marki, w oparciu o autorskie rozwiązania i innowacyjne technologie, powstają w nowoczesnej fabryce produkcyjnej znajdującej się w Przasnyszu nieopodal Warszawy. W 2022 do oferty dołączyły także elektryczne rowery cargo, które stanowią zieloną alternatywę dla transportu drogowego. KROSS jako jedna z nielicznych firm w Europie, rozwija także produkcję ram karbonowych. Firma w 2017 roku przejęła holenderską markę Multicycle, posiadającą w swojej ofercie miejskie rowery premium oraz wysokiej klasy rowery elektryczne. Obecnie, produkty KROSS są dystrybuowane do prawie pięćdziesięciu krajów. W zakresie sponsoringu sportowego, firma jest sponsorem tytularnym KROSS ORLEN Cycling Team, jednej z najlepszych na świecie grup kolarstwa górskiego, znajdującej się w pierwszej szóstce drużyn w rankingu UCI – Elite MTB Team. Założycielem i właścicielem firmy jest Zbigniew Sosnowski.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.