Polskie rowery podbijają Europę!
BFF Banking Group
ul. Kilińskiego 66
91-118 Łódź
ewelina.kolad|bff.com| |ewelina.kolad|bff.com
+48 42 272 82 90
https://pl.bff.com/pl/
TrybEco, polski producent rowerów, skuterów i hulajnóg elektrycznych, otwiera salony franczyzowe w Irlandii i Szwajcarii. Zainteresowanie produktami firmy na zagranicznych rynkach potwierdza ich wysoką jakość. Jednoślady idealnie wpisują się także w trend „smart city”. Dzięki nim przemieszanie się po dużych i zatłoczonych miastach jest szybkie i przede wszystkim ekologiczne. Obecnie spółka posiada kilkadziesiąt punktów sprzedażowo-serwisowych w całej Polsce.
Kraje Europy Zachodniej, to naturalny kierunek naszej ekspansji, ze względu na dużą świadomość ekologiczną oraz aktywność społeczeństwa. Obecnie jesteśmy w trakcie uruchamiania współprac na terenie Niemiec, Holandii czy Słowacji oraz Irlandii i Szwajcarii, poprzez nowe salony franczyzowe. W planach marki mamy dalszą ekspansję na inne rynki zagraniczne takie jak Włochy czy Francja, mówi Tomasz Przygucki, Prezes TrybEco.
Dynamiczny rozwój sieci sprzedaży
Popyt na pojazdy elektryczne jest obecnie bardzo duży. Wynika to m.in. z rosnącej świadomości społecznej na temat ochrony środowiska. Dla podejmowania decyzji zakupowych, nie bez znaczenia pozostaje możliwość korzystania z wielu ulg i udogodnień oferowanych posiadaczom pojazdów ekologicznych. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na te produkty, wiele osób dostrzega szanse biznesowe związane ze sprzedażą jednośladów elektrycznym.
Współpraca franczyzowa z podmiotami zagranicznymi to kolejny krok w rozwoju sieci sprzedaży TrybEco oraz potwierdzenie wysokiej jakości oferowanych przez markę produktów. Na Zachodzie elektromobilność rozwinięta jest lepiej niż w Polsce, stąd wysokie oczekiwania Klientów korzystających z ekologicznych rozwiązań transportowych. Jestem przekonany, że TrybEco sprosta najwyższym wymaganiom osób, które zdecydują się na zakup naszych pojazdów, dodaje Tomasz Przygucki.
Szybki i tani transport
Warto wiedzieć, że rowery elektryczne TrybEco mogą przejechać nawet 120 km na jednym ładowaniu, a skutery – w zależności od pakietu baterii – od 50 do 150 km. Samo ładowanie trwa zaledwie kilka godzin, dzięki czemu pojazd będzie zawsze w gotowości. Koszt przejechania 100 km skuterem elektrycznym to ok. 2 zł.Posiadacze elektryków mogą także użytkować buspasy oraz korzystać z wyłączonych dla pojazdów spalinowych ulic. Wszystko to składa się realne korzyści dla użytkowników.
TrybEco to polska marka rowerów i skuterów elektrycznych, stworzona z pasji i doświadczenia Wierzymy w odpowiedzialność za miejsce, w którym żyjemy. Chcemy żyć czyściej, prościej i spokojniej. Cenimy ekologię i oszczędności. Rowery hybrydowe TrybEco - dzięki innowacyjnej baterii w piaście - wyglądają i jeżdżą jak tradycyjne, ale jeśli mamy potrzebę, możemy włączyć wspomaganie elektryczne. Liczy się dla nas oryginalny design, a w kwestii jakości nie akceptujemy kompromisów. Nasze produkty posiadają wszelkie niezbędne certyfikaty, homologację europejską (EEC), Pedelec (EN15194) i są zgodne z unijnymi wymogami. TrybEco to największa na rynku oferta rowerów elektrycznych składanych. Skutery elektryczne TrybEco to doskonale przemyślane pojazdy o wyjątkowym wzornictwie. Stanowią one wyjątkową alternatywę dla transportu miejskiego.

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.