Pomocna dłoń w trudnych czasach. Mary Kay podsumowuje kampanię społeczną „Dłonie
Z sukcesem zakończyła się kampania społeczna marki Mary Kay – „Dłonie pełne dobra”. Dzięki zaangażowaniu firmy, Konsultantek Kosmetycznych i klientów, którzy sięgnęli po produkty tej marki, wsparcie otrzymali podopieczni Fundacji One Day. Ambasadorką akcji była Alżbeta Lenska.
Jeden dolar z każdego zestawu Satin Lips™ do pielęgnacji ust sprzedanego od 12 maja do 31 grudnia 2020 roku trafiał do podopiecznych Fundacji One Day. Organizacja wspiera młodzież i dzieci z domów dziecka oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych. W efekcie akcji blisko 60 tys. złotych zostanie przeznaczone na kursy zawodowe dla wychowanków domów dziecka.
– Ostatni rok stanowił wyzwanie dla każdego z nas, ale nawet w trudnych czasach nie możemy zapominać o potrzebujących. Marka Mary Kay po raz kolejny ruszyła z pomocą i finał tych działań budzi ogromną radość. Na szczególne wyróżnienie zasługują nasze konsultantki – bez ich zaangażowania nie udałoby się osiągnąć tego sukcesu – mówi Natalia Zgorzelska, Marketing Communication Coordinator, Mary Kay Polska i dodaje – Otaczają nas ludzie o wielkich sercach. Decydując się na zakup zestawów Satin Lips™, nasi klienci stworzyli podopiecznym Fundacji One Day szansę na rozwój zawodowy i spełnienie marzeń. Nie poprzestajemy na tych działaniach i już teraz planujemy kolejne przedsięwzięcia.
Ambasadorką II edycji kampanii była Alżbeta Lenska – polska aktorka filmowa i teatralna czeskiego pochodzenia, która wraz z mężem, również aktorem, Rafałem Cieszyńskim, od lat włącza się w działalność charytatywną i społeczną. Jest jedną z ambasadorek i osób promujących Wigilię One Day – wigilijnego spotkania dla dzieci z domów dziecka.
– Dookoła nas jest tak wielu potrzebujących. Firma Mary Kay skierowała pomoc do dzieci, których los nie oszczędzał. Kupując drobne produkty, wspieraliśmy podopiecznych Domów Dziecka, którzy dorastają i opuszczają placówki. Nasze małe gesty to uśmiechy na ich twarzach, a to przecież bezcenne. Udział w kampanii to dla mnie wielka radość i duma, że udało się pomóc – mówi Alżbeta Lenska.
Już wkrótce wystartuje kolejna edycja kampanii i Mary Kay ponowienie ruszy z pomocą podopiecznym Fundacji One Day.
Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb
RUSZA BCC STARTUPS
Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.