Komunikaty PR

Pomocna dłoń w trudnych czasach. Mary Kay podsumowuje kampanię społeczną „Dłonie

2021-04-07  |  12:03
Biuro prasowe

Z sukcesem zakończyła się kampania społeczna marki Mary Kay – „Dłonie pełne dobra”. Dzięki zaangażowaniu firmy, Konsultantek Kosmetycznych i klientów, którzy sięgnęli po produkty tej marki, wsparcie otrzymali podopieczni Fundacji One Day. Ambasadorką akcji była Alżbeta Lenska.

Jeden dolar z każdego zestawu Satin Lips™ do pielęgnacji ust sprzedanego od 12 maja do 31 grudnia 2020 roku trafiał do podopiecznych Fundacji One Day. Organizacja wspiera młodzież i dzieci z domów dziecka oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych. W efekcie akcji blisko 60 tys. złotych zostanie przeznaczone na kursy zawodowe dla wychowanków domów dziecka.

Ostatni rok stanowił wyzwanie dla każdego z nas, ale nawet w trudnych czasach nie możemy zapominać o potrzebujących. Marka Mary Kay po raz kolejny ruszyła z pomocą i finał tych działań budzi ogromną radość. Na szczególne wyróżnienie zasługują nasze konsultantki – bez ich zaangażowania nie udałoby się osiągnąć tego sukcesu – mówi Natalia Zgorzelska, Marketing Communication Coordinator, Mary Kay Polska i dodaje – Otaczają nas ludzie o wielkich sercach. Decydując się na zakup zestawów Satin Lips™, nasi klienci stworzyli podopiecznym Fundacji One Day szansę na rozwój zawodowy i spełnienie marzeń. Nie poprzestajemy na tych działaniach i już teraz planujemy kolejne przedsięwzięcia.

Ambasadorką II edycji kampanii była Alżbeta Lenska – polska aktorka filmowa i teatralna czeskiego pochodzenia, która wraz z mężem, również aktorem, Rafałem Cieszyńskim, od lat włącza się w działalność charytatywną i społeczną. Jest jedną z ambasadorek i osób promujących Wigilię One Day – wigilijnego spotkania dla dzieci z domów dziecka.

Dookoła nas jest tak wielu potrzebujących. Firma Mary Kay skierowała pomoc do dzieci, których los nie oszczędzał. Kupując drobne produkty, wspieraliśmy podopiecznych Domów Dziecka, którzy dorastają i opuszczają placówki. Nasze małe gesty to uśmiechy na ich twarzach, a to przecież bezcenne. Udział w kampanii to dla mnie wielka radość i duma, że udało się pomóc – mówi Alżbeta Lenska.

Już wkrótce wystartuje kolejna edycja kampanii i Mary Kay ponowienie ruszy z pomocą podopiecznym Fundacji One Day.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych Biuro prasowe
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.