Komunikaty PR

Ponad 1000 użytkowników wybrało aplikację płatniczą PolCard Go

2022-01-17  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Gapińska-Prokopczyk
Business Edge

ul. Bohomolca 15
01-613 Warszawa
k.gapinska|businessedge.pl| |k.gapinska|businessedge.pl
604 127 133
businessedge.pl

Warszawa, 17 stycznia 2022 - Z aplikacji PolCard® Go, stworzonej przez Fiserv, wiodącego globalnego dostawcę technologii płatniczych i usług finansowych oraz właściciela znanej polskiej marki PolCard, korzysta już ponad 1000 użytkowników z firm różnej wielkości z wielu branż. Zapowiedziana po raz pierwszy w 2019 r. jako pionierskie rozwiązanie do obsługi płatności aplikacja PolCard Go from Fiserv umożliwia przedsiębiorcom łatwe, szybkie i bezpieczne przyjmowanie transakcji zbliżeniowych na ich własnych smartfonach lub tabletach, bez potrzeby korzystania z dodatkowych urządzeń.

 

PolCard Go umożliwia sprzedawcy akceptowanie płatności na dowolną kwotę. W przypadku transakcji powyżej 100 zł, które wymagają uwierzytelnienia kodem PIN, klienci mogą wprowadzić kod PIN bezpośrednio na ekranie telefonu sprzedawcy.

 

Od mikroprzedsiębiorcy do korporacji – PolCard Go sprawdzi się w każdej firmie

 

Zakrojony na szeroką skalę program pilotażowy dowiódł przydatności aplikacji PolCard Go jako alternatywy dla fizycznych terminali płatniczych. Z rozwiązania mogą korzystać mobilni sprzedawcy, usługodawcy działający w terenie, podmioty z branży HoReCa, czy przedsiębiorcy świadczący usługi w domu lub u klienta. Aplikacja PolCard Go sprawdzi się również w największych sieciach handlowych, aby rozładować ruch przy kasach, zwłaszcza w okresie przedświątecznym lub wyprzedażowym.

 

Dzięki niej klient może dokonać natychmiastowej płatności na urządzeniu sprzedawcy. Potwierdzenie transakcji może otrzymać na adres e-mail wskazany podczas realizacji transakcji. Wbudowany w rozwiązanie interfejs App2App pozwala na pełną integrację z szeregiem aplikacji i systemów wykorzystywanych m.in. w branży kurierskiej czy gastronomii.

 

– Technologie mobilne bezustannie ewoluują i kształtują naszą rzeczywistość. PolCard Go from Fiserv pozwala przedsiębiorcom na przyjęcie płatności bezgotówkowej w dowolnym miejscu i czasie, na przykład na własnym telefonie lub tablecie. Jestem przekonany, że wielu konsumentów i przedsiębiorców doceni to bezpieczne i bezproblemowe rozwiązanie – mówi Krzysztof Polończyk, Prezes Zarządu Fiserv Polska S.A.

 

Autoryzacja płatności w urządzeniu

 

Aby dokonać płatności, klient przykłada do smartfona lub tabletu przedsiębiorcy swoją kartę płatniczą, zegarek lub smartfon. Następnie autoryzuje transakcję na urządzeniu sprzedawcy z zainstalowaną aplikacją PolCard Go, a w razie potrzeby wpisuje kod PIN na ekranie urządzenia.

 

Po każdym wciśnięciu, cyfry losowo zmieniają swoją pozycję, co zapobiega zidentyfikowaniu kodu PIN klienta przez osoby trzecie. Autoryzacja płatności jest prosta, szybka i intuicyjna – ten proces niczym nie różni się od transakcji zbliżeniowej na tradycyjnym terminalu. Warunkiem płatności jest włączona usługa NFC (near-field communication) na obu urządzeniach.

 

Bezpieczeństwo przede wszystkim

 

Każda transakcja autoryzowana za pomocą PolCard Go jest w pełni zabezpieczona najnowocześniejszymi algorytmami zgodnymi z międzynarodowymi standardami bezpieczeństwa organizacji płatniczych Visa i Mastercard. Opierając się na pozytywnych wynikach przeprowadzonych testów, obydwie organizacje wydały zgody na używanie swoich kart płatniczych z PolCard Go.

 

– Ze względu na wysokie oczekiwania i wymagania organizacji płatniczych PolCard Go będzie regularnie aktualizowana. Już teraz pod wieloma względami wyprzedza ona obowiązujące standardy rynkowe, a tymczasem my już teraz rozpoczęliśmy prace nad jej wyższą wersją. Oznacza to, że nasza aplikacja wkrótce będzie oferowała klientom nowe funkcjonalności – dodaje Krzysztof Polończyk.

 

Aplikację PolCard Go można pobrać ze sklepu internetowego Google Play, a jej obecna wersja komercyjna jest kompatybilna z systemem Android 8.1 lub wyższym. Aplikacja jest oferowana przedsiębiorcom za darmo w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Więcej informacji, w tym uproszczone instrukcje wdrożenia, aktywacji i autoryzacji, znajdują się na stronie www.polcard.pl/go.

 

W świecie, który rozwija się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, Fiserv pomaga klientom dostarczać rozwiązania odpowiadające sposobowi, w jaki ludzie żyją i pracują - usługi finansowe w tempie życia. Dowiedz się więcej o Fiserv Polska na www.fiserv.com/en-pl.

Więcej infromacji o PolCard Go https://www.polcard.pl/rozwiazania-platnicze/softpos-terminal-w-telefonie/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Business Edge
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.