Komunikaty PR

Ponad 1,9 mln wydarzeń online - podsumowanie roku 2021 przez ClickMeeting

2022-02-16  |  12:03
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Cele wydarzeń online w roku 2021. Edukacja i wsparcie sprzedaży

W roku ubiegłym, podobnie jak w roku 2020, największą popularnością według danych ClickMeeting cieszyły się inicjatywy związane z edukacją – stanowiły one ponad 41 proc. wszystkich, które odbyły się na platformie w roku 2021. W tej kategorii znalazły się również szkolenia, w tym m.in. zajęcia językowe czy treningi zawodowe (11 proc. wszystkich wydarzeń).

W związku z przeniesieniem wielu działań i procesów w firmach do sfery cyfrowej, zintensyfikowały one również działania związane z promocją i sprzedażą produktów online. I w tym przypadku na popularności, szczególnie po wybuchu pandemii, zyskały narzędzia takie jak webinary. Okazuje się, że niemal 20 proc. wydarzeń na ClickMeeting stanowiły te o charakterze marketingowym i PR-owym, a 16 proc. wspierało bezpośrednią sprzedaż.

Ponadto platforma była również miejscem, w którym przeprowadzano także spotkania online, w tym m.in. wszelkiego rodzaju spotkania zespołów, biznesowe negocjacje, spotkania zarządów, a także te organizowane przez placówki oświatowe, takie jak zebrania z rodzicami czy rady pedagogiczne (12 proc. wszystkich wydarzeń).

ClickMeeting to miejsce zarówno dla nauki zdalnej, webinarów, jak i również wideokonferencji. W ubiegłym roku za pośrednictwem platformy zorganizowano ponad 1100 takich wydarzeń na dużą skalę, wykorzystujących technologię webcastingu umożliwiającą uczestnictwo w wydarzeniu nawet 10 000 odbiorcom z całego świata, a także jego organizację również w formacie hybrydowym. Dla porównania, w roku 2020 było ich ponad 840. Wydarzenia w tej formie na stałe wpisują się w nową rzeczywistośćmówi Dominika Paciorkowska, Dyrektor Zarządzająca i Członkini Zarządu ClickMeeting.

Czas trwania webinarów i spotkań. Wtorek najpopularniejszym dniem do organizacji wydarzeń online

Mimo iż ludzie na całym świecie zdają się być zmęczeni codziennymi spotkaniami online, to w ubiegłym roku ClickMeeting zaobserwował wydłużenie średniego czasu sesji w stosunku do roku 2020. W przypadku spotkań online, które trwały średnio 66 minut, czas ten wydłużył się o 10 minut, a webinarów, które trwały średnio 98 minut – aż o 16 minut.

A w jakie dni i godziny najczęściej organizowano wydarzenia online w roku 2021? Z danych płynących z raportu ClickMeeting wynika, iż największą popularnością cieszył się wtorek, a tuż za nim uplasowały się środa i czwartek. Z kolei w przypadku najchętniej wybieranych godzin, na pierwszej pozycji uplasowały się te popołudniowe – 15.00 i 16.00, ale część wydarzeń organizowano także o poranku – na trzecim miejscu podium znalazła się godzina 7.00.

Nie da się ukryć, że to rok 2020 zdecydowanie przyspieszył tempo digitalizacji komunikacji, jednak ubiegły rok pokazał, iż wszelkie wydarzenia online – w tym spotkania i webinary – na stałe wpisały się w naszą codzienność. Zarówno organizatorzy, jak i uczestnicy wydarzeń online, w roku 2021 stali się również zdecydowanie bardziej świadomi swoich potrzeb i oczekiwań względem technologiimówi Dominika Paciorkowska, Dyrektor Zarządzająca i Członkini Zarządu ClickMeeting. – Co więcej, w skali globalnej, w czasie pandemii zaobserwowaliśmy o ponad 300 proc. większą liczbę wydarzeń oraz uczestników.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA Biuro prasowe
2025-05-16 | 15:00

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Jak wynika ze zaktualizowanego raportu przygotowanego przez Międzynarodową Federację Księgowych (IFAC) oraz AICPA & CIMA, niemal trzy czwarte największych globalnych firm
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.