Ponad 420 tysięcy złotych wsparcia dla WOŚP od sieci Circle K i jej klientów
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
Cieszę się, że tak wielu naszych klientów i pracowników wzięło udział w zbiórce dla WOŚP i pragnę im za to serdecznie podziękować. Wierzę, że dzięki wspólnemu wysiłkowi, przekazana przez nas kwota na 29. Finał pozwoli wesprzeć zakup niezbędnego sprzętu na oddziały laryngologiczne, otolaryngologiczne i diagnostyki głowy w całym kraju. Jestem dumny, że mogliśmy grać z najgłośniejszą Orkiestrą świata - mówi Michał Ciszek, Prezes Circle K Polska.
W okresie 21 grudnia – 31 stycznia na stacjach Circle K w całej Polsce można było przekazywać datki na WOŚP, korzystając ze specjalnie do tego przygotowanych puszek. Zbiórkę na 29. Finał wsparli również pracownicy Circle K, którzy zarejestrowali swoją aktywność fizyczną w okresie 29 listopada – 31 stycznia. Za każdą godzinę wysiłku sportowego Circle K przekaże datek WOŚP, dzięki czemu kolejne środki pieniężne będą wspierać szczytny cel tegorocznej Orkiestry, a pracownicy firmy mieli dodatkową motywację, aby zadbać o swoją aktywność i zdrowie. Najczęściej decydowali się na bieganie, jazdę na rowerze i rolkach, pływanie oraz domowe ćwiczenia na orbitrekach i rowerach stacjonarnych. Circle K już po raz drugi wspiera WOŚP – w ubiegłym roku firma była częścią Moto Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Hasłem przewodnim 29. edycji zbiórki organizowanej przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy jest „Finał z głową”. Tym razem Fundacja skupi się na zakupie sprzętu dla laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy.

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.