Ponad 420 tysięcy złotych wsparcia dla WOŚP od sieci Circle K i jej klientów
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
Cieszę się, że tak wielu naszych klientów i pracowników wzięło udział w zbiórce dla WOŚP i pragnę im za to serdecznie podziękować. Wierzę, że dzięki wspólnemu wysiłkowi, przekazana przez nas kwota na 29. Finał pozwoli wesprzeć zakup niezbędnego sprzętu na oddziały laryngologiczne, otolaryngologiczne i diagnostyki głowy w całym kraju. Jestem dumny, że mogliśmy grać z najgłośniejszą Orkiestrą świata - mówi Michał Ciszek, Prezes Circle K Polska.
W okresie 21 grudnia – 31 stycznia na stacjach Circle K w całej Polsce można było przekazywać datki na WOŚP, korzystając ze specjalnie do tego przygotowanych puszek. Zbiórkę na 29. Finał wsparli również pracownicy Circle K, którzy zarejestrowali swoją aktywność fizyczną w okresie 29 listopada – 31 stycznia. Za każdą godzinę wysiłku sportowego Circle K przekaże datek WOŚP, dzięki czemu kolejne środki pieniężne będą wspierać szczytny cel tegorocznej Orkiestry, a pracownicy firmy mieli dodatkową motywację, aby zadbać o swoją aktywność i zdrowie. Najczęściej decydowali się na bieganie, jazdę na rowerze i rolkach, pływanie oraz domowe ćwiczenia na orbitrekach i rowerach stacjonarnych. Circle K już po raz drugi wspiera WOŚP – w ubiegłym roku firma była częścią Moto Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Hasłem przewodnim 29. edycji zbiórki organizowanej przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy jest „Finał z głową”. Tym razem Fundacja skupi się na zakupie sprzętu dla laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy.

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.