Komunikaty PR

Power Speech jako idealne rozwiązanie dla Twojej firmy

2022-08-09  |  01:00
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Zastanawiasz się nad wystąpieniem motywacyjnym dla swojej firmy, ale masz wątpliwości czy to się aby na pewno opłaci? Inwestujecie w różne szkolenia, ale ostatnio zapał (i efekty!) jakby się obniżyły? A może wpadliście w rutynę, trudno Wam się zmobilizować i potrzebujecie nowego impulsu do działania? Może obecna sytuacja na świecie sprawia, że brakuje Wam koncentracji i rozpędu, a Wasz zespół coraz częściej odczuwa niepokój i niepewność jutra? Jest na to doskonałe rozwiązanie – Power Speech!

W czasach rozprężenia, spadku motywacji oraz rozproszenia myśli wśród Twoich pracowników, warto postawić na sprawdzone i mądre rozwiązania motywacyjne. Jednym z nich jest Power Speech…

 

Czym jest Power Speech i dlaczego jest idealnym rozwiązaniem dla Twojej firmy?

 

  • Power Speech to krótka forma wystąpienia, które trwa od 45 do 90 minut (standardowo około 60), co sprawia, że nie musicie przeznaczać na tę aktywność całego dnia i możecie ją wpleść w Wasze codzienne działania lub elastycznie dopasować do różnego rodzaju specjalnych okazji w Waszej firmie (np. 10-lecia, podsumowania roku, czy świętowania sukcesów).
  • Można ją zorganizować zarówno dla małych jak i bardzo dużych grup. Począwszy od 10 osób do nawet 1 500 i więcej (nasz rekord to wystąpienie dla 30 000 widzów na stadionie w Poznaniu).
  • Wnosi nową, pozytywną energię (wykorzystując przy tym humor), daje konkretne narzędzia do pracy (wzrost efektywności osobistej) i sprawia, że znowu „chce się chcieć” realizować cele.
  • Może być zorganizowany w każdym miejscu w Polsce (a nawet zagranicą) – w Waszej siedzibie lub dowolnym miejscu, gdzie odbywa się Wasz event.
  • To nie jest nudny wykład – nasz Power Speech angażuje, zaprasza do refleksji, pozwala wprowadzić mikro zmiany, które przyniosą makro efekty.
  • Odpowiada na aktualne zapotrzebowanie – zarówno pod kątem sytuacji na świecie, Waszej branży jak również bezpośrednio Waszej firmy.

 

Jeśli chcesz, żeby Twój zespół:


- odzyskał wiarę w siebie

- nabrał wiatru w skrzydła

- przestał marudzić i kręcić nosem

- lepiej radził sobie ze stresem i presją

- zwiększył efektywność

- miał więcej radości i satysfakcji z codziennych działań

- zadbał o swój dobrostan i work-life balance… 

 

…sięgnij po Power Speech.

 

 Nasi doświadczeni mówcy to praktycy w swoich dziedzinach. Łączą w sobie energię sportowca z działającymi w biznesie narzędziami. Badania i konkretne narzędzia przedstawiają w lekki i przyjemny sposób (z dużą dawką humoru), dzięki czemu szybko zyskują sympatię Odbiorców, którzy dzięki temu łatwiej i na dłużej zapamiętują podawane treści.

Efekty, jakie daje Power Speech?

  • Wzrost motywacji wewnętrznej poszczególnych członków zespołu.
  • Poprawa atmosfery w zespole.
  • Więcej pozytywnej energii na co dzień.

 

A to wszystko po to, by odważnie realizować Wasze cele! 

 

Kiedy zatem najlepiej zainwestować w Power Speech?

Chociaż Power Speech wywodzi się ze sportu i słynnych przedmeczowych odpraw kiedy trener mobilizuje swój zespół, by wyszedł na boisko i dał z siebie wszystko (jak chociażby ta przeprowadzona przez Ala Pacino w filmie „Męska gra”) – jego zastosowanie w biznesie jest równie ważne!

To przecież normalne, że motywacja i mobilizacja w zespole będą się wahać.

Nie da się utrzymać stałej, wysokiej motywacji przez dłuższy czas. Dlatego tak ważne jest, by nauczyć się nią zarządzać – zarówno w kontekście indywidualnym jak i zespołowym (a nawet całej organizacji).

Może w tym pomóc Power Speech, którego moc jest większa, jeśli nastąpi w odpowiednim momencie.

 

Jakie momenty najlepiej nadają się na Power Speech, co sprawi, że Wasza inwestycja zwróci się najlepiej?

  • Zamknięcie kwartału/półrocza/roku lub dużego projektu. W tym przypadku Power Speech uświetni Waszą uroczystość, doda dużo dobrej energii, wprowadzi w świetny nastrój i sprawi, że Uczestnicy będą ją wspominać jeszcze przez długi czas.
  • Przedłużający się „kryzys” wewnętrzny lub zewnętrzny. Brak spektakularnego sukcesu, złe prognozy gospodarcze, pandemia, wojna lub inflacja sprawiają, że Pracownicy są bardziej „obciążeni” mentalnie niż zazwyczaj. Nie zawsze to pokazują, ale często wpływa to na ich codzienne funkcjonowanie, obniżając nastrój, a co za tym idzie – efektywność. Nasz Power Speech być może nie rozwiąże od razu tego kryzysu (szczególnie zewnętrznego), jednak pozwoli spojrzeć na niego z innej perspektywy, wleje inspirację w serca i pozwoli odzyskać siły do działania pomimo przeciwności!
  • Zmiana w organizacji (połączenie firm, przejście na nową formę działania, restrukturyzacja).
    Zmiana „boli” i niemal przez każdego jest w pierwszym momencie postrzegana jako coś negatywnego. Odejście od status quo i tego, co znane i robione „od zawsze” generuje mniejszy lub większy opór. A przecież zmiana to nie tylko „jedyna stała rzecz w świecie”, ale również nowe możliwości, powiew świeżości i przestrzeń do szukania kreatywnych rozwiązań. Power Speech skupi się właśnie na tym, żeby przepracować tę zmianę i ukazać ją w odpowiednim świetle.

 

  • Określony czas w roku, gdy w naturalny sposób motywacja spada:
  • Przełom marca/kwietnia, gdy po noworocznej eksplozji motywacji i chęci realizacji nowych celów przychodzi potrzeba oddechu,
  • Czerwiec, gdy potrzebujemy się jeszcze zmobilizować przed nadchodzącym okresem wakacyjno-urlopowym,
  • Wrzesień i początek października, kiedy po wakacyjnym rozleniwieniu potrzebujemy impulsu do działania i skoncentrowaniu działań,
  • Końcówka listopada i grudzień, gdy potrzebujemy wykrzesać z siebie dodatkową energię do realizacji celów rocznych oraz przyda nam się wsparcie w związku z coraz gorszą aurą i skracającą się stopniowo ale nieubłagani dobą.

Jeśli czujesz, że Twoja firma jest w trudnym momencie lub mierzy się z kryzysem, zastanów się nad skorzystaniem z pomocy ekspertów i zorganizuj Power Speech! – mówi Daniel Janik, Dyrektor Akademii Trenerów Mentalnych oraz partner w biznesie i mentoringu mentalnym Jakuba B. Bączka (trenera mentalnego olimpijczyków).

 

Więcej na ten temat znajdziesz na stronie -> https://mental-power.pl/

oraz -> https://www.jakubbbaczek.pl/power-speech/

 

Daniel Janik – dyrektor Akademii Trenerów Mentalnych, konsultant i mówca inspiracyjny. Były zawodowy piłkarz ręczny, który przenosi to co najlepsze w sporcie wyczynowym do biznesu. Współpracował m.in. z kadrą narodową piłkarek ręcznych oraz zwycięzcą Ligi Mistrzów, a także uznanymi markami biznesowymi (do jego Klientów należą m.in. Grupa WP, KGHM, ING, Onninen, Nowa Era. Autor książki „Mistrzowskie strategie". Prowadzi spicze dla firm oraz szkolenia otwarte z zakresu skutecznej zmiany. Jest przekonany, że to samo działanie, ale z innym nastawieniem(!), zawsze daje odmienny rezultat!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja Biuro prasowe
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.