Komunikaty PR

Power Speech jako idealne rozwiązanie dla Twojej firmy

2022-08-09  |  01:00
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Zastanawiasz się nad wystąpieniem motywacyjnym dla swojej firmy, ale masz wątpliwości czy to się aby na pewno opłaci? Inwestujecie w różne szkolenia, ale ostatnio zapał (i efekty!) jakby się obniżyły? A może wpadliście w rutynę, trudno Wam się zmobilizować i potrzebujecie nowego impulsu do działania? Może obecna sytuacja na świecie sprawia, że brakuje Wam koncentracji i rozpędu, a Wasz zespół coraz częściej odczuwa niepokój i niepewność jutra? Jest na to doskonałe rozwiązanie – Power Speech!

W czasach rozprężenia, spadku motywacji oraz rozproszenia myśli wśród Twoich pracowników, warto postawić na sprawdzone i mądre rozwiązania motywacyjne. Jednym z nich jest Power Speech…

 

Czym jest Power Speech i dlaczego jest idealnym rozwiązaniem dla Twojej firmy?

 

  • Power Speech to krótka forma wystąpienia, które trwa od 45 do 90 minut (standardowo około 60), co sprawia, że nie musicie przeznaczać na tę aktywność całego dnia i możecie ją wpleść w Wasze codzienne działania lub elastycznie dopasować do różnego rodzaju specjalnych okazji w Waszej firmie (np. 10-lecia, podsumowania roku, czy świętowania sukcesów).
  • Można ją zorganizować zarówno dla małych jak i bardzo dużych grup. Począwszy od 10 osób do nawet 1 500 i więcej (nasz rekord to wystąpienie dla 30 000 widzów na stadionie w Poznaniu).
  • Wnosi nową, pozytywną energię (wykorzystując przy tym humor), daje konkretne narzędzia do pracy (wzrost efektywności osobistej) i sprawia, że znowu „chce się chcieć” realizować cele.
  • Może być zorganizowany w każdym miejscu w Polsce (a nawet zagranicą) – w Waszej siedzibie lub dowolnym miejscu, gdzie odbywa się Wasz event.
  • To nie jest nudny wykład – nasz Power Speech angażuje, zaprasza do refleksji, pozwala wprowadzić mikro zmiany, które przyniosą makro efekty.
  • Odpowiada na aktualne zapotrzebowanie – zarówno pod kątem sytuacji na świecie, Waszej branży jak również bezpośrednio Waszej firmy.

 

Jeśli chcesz, żeby Twój zespół:


- odzyskał wiarę w siebie

- nabrał wiatru w skrzydła

- przestał marudzić i kręcić nosem

- lepiej radził sobie ze stresem i presją

- zwiększył efektywność

- miał więcej radości i satysfakcji z codziennych działań

- zadbał o swój dobrostan i work-life balance… 

 

…sięgnij po Power Speech.

 

 Nasi doświadczeni mówcy to praktycy w swoich dziedzinach. Łączą w sobie energię sportowca z działającymi w biznesie narzędziami. Badania i konkretne narzędzia przedstawiają w lekki i przyjemny sposób (z dużą dawką humoru), dzięki czemu szybko zyskują sympatię Odbiorców, którzy dzięki temu łatwiej i na dłużej zapamiętują podawane treści.

Efekty, jakie daje Power Speech?

  • Wzrost motywacji wewnętrznej poszczególnych członków zespołu.
  • Poprawa atmosfery w zespole.
  • Więcej pozytywnej energii na co dzień.

 

A to wszystko po to, by odważnie realizować Wasze cele! 

 

Kiedy zatem najlepiej zainwestować w Power Speech?

Chociaż Power Speech wywodzi się ze sportu i słynnych przedmeczowych odpraw kiedy trener mobilizuje swój zespół, by wyszedł na boisko i dał z siebie wszystko (jak chociażby ta przeprowadzona przez Ala Pacino w filmie „Męska gra”) – jego zastosowanie w biznesie jest równie ważne!

To przecież normalne, że motywacja i mobilizacja w zespole będą się wahać.

Nie da się utrzymać stałej, wysokiej motywacji przez dłuższy czas. Dlatego tak ważne jest, by nauczyć się nią zarządzać – zarówno w kontekście indywidualnym jak i zespołowym (a nawet całej organizacji).

Może w tym pomóc Power Speech, którego moc jest większa, jeśli nastąpi w odpowiednim momencie.

 

Jakie momenty najlepiej nadają się na Power Speech, co sprawi, że Wasza inwestycja zwróci się najlepiej?

  • Zamknięcie kwartału/półrocza/roku lub dużego projektu. W tym przypadku Power Speech uświetni Waszą uroczystość, doda dużo dobrej energii, wprowadzi w świetny nastrój i sprawi, że Uczestnicy będą ją wspominać jeszcze przez długi czas.
  • Przedłużający się „kryzys” wewnętrzny lub zewnętrzny. Brak spektakularnego sukcesu, złe prognozy gospodarcze, pandemia, wojna lub inflacja sprawiają, że Pracownicy są bardziej „obciążeni” mentalnie niż zazwyczaj. Nie zawsze to pokazują, ale często wpływa to na ich codzienne funkcjonowanie, obniżając nastrój, a co za tym idzie – efektywność. Nasz Power Speech być może nie rozwiąże od razu tego kryzysu (szczególnie zewnętrznego), jednak pozwoli spojrzeć na niego z innej perspektywy, wleje inspirację w serca i pozwoli odzyskać siły do działania pomimo przeciwności!
  • Zmiana w organizacji (połączenie firm, przejście na nową formę działania, restrukturyzacja).
    Zmiana „boli” i niemal przez każdego jest w pierwszym momencie postrzegana jako coś negatywnego. Odejście od status quo i tego, co znane i robione „od zawsze” generuje mniejszy lub większy opór. A przecież zmiana to nie tylko „jedyna stała rzecz w świecie”, ale również nowe możliwości, powiew świeżości i przestrzeń do szukania kreatywnych rozwiązań. Power Speech skupi się właśnie na tym, żeby przepracować tę zmianę i ukazać ją w odpowiednim świetle.

 

  • Określony czas w roku, gdy w naturalny sposób motywacja spada:
  • Przełom marca/kwietnia, gdy po noworocznej eksplozji motywacji i chęci realizacji nowych celów przychodzi potrzeba oddechu,
  • Czerwiec, gdy potrzebujemy się jeszcze zmobilizować przed nadchodzącym okresem wakacyjno-urlopowym,
  • Wrzesień i początek października, kiedy po wakacyjnym rozleniwieniu potrzebujemy impulsu do działania i skoncentrowaniu działań,
  • Końcówka listopada i grudzień, gdy potrzebujemy wykrzesać z siebie dodatkową energię do realizacji celów rocznych oraz przyda nam się wsparcie w związku z coraz gorszą aurą i skracającą się stopniowo ale nieubłagani dobą.

Jeśli czujesz, że Twoja firma jest w trudnym momencie lub mierzy się z kryzysem, zastanów się nad skorzystaniem z pomocy ekspertów i zorganizuj Power Speech! – mówi Daniel Janik, Dyrektor Akademii Trenerów Mentalnych oraz partner w biznesie i mentoringu mentalnym Jakuba B. Bączka (trenera mentalnego olimpijczyków).

 

Więcej na ten temat znajdziesz na stronie -> https://mental-power.pl/

oraz -> https://www.jakubbbaczek.pl/power-speech/

 

Daniel Janik – dyrektor Akademii Trenerów Mentalnych, konsultant i mówca inspiracyjny. Były zawodowy piłkarz ręczny, który przenosi to co najlepsze w sporcie wyczynowym do biznesu. Współpracował m.in. z kadrą narodową piłkarek ręcznych oraz zwycięzcą Ligi Mistrzów, a także uznanymi markami biznesowymi (do jego Klientów należą m.in. Grupa WP, KGHM, ING, Onninen, Nowa Era. Autor książki „Mistrzowskie strategie". Prowadzi spicze dla firm oraz szkolenia otwarte z zakresu skutecznej zmiany. Jest przekonany, że to samo działanie, ale z innym nastawieniem(!), zawsze daje odmienny rezultat!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.