Komunikaty PR

Pracodawca szyty na miarę

2020-06-08  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
PROVEMA
Provema Sp. z o.o.

Konduktorska 33
40-155 Katowice
provema|provema.pl| |provema|provema.pl
575282018
www.provema.pl

Czasy, kiedy wymagać mogli tylko pracodawcy dawno minęły. Pracownicy ceniący swoją wiedzę oraz doświadczenie oczekują wsparcia firm i możliwości rozwoju. Balans między firmą, a współpracownikami jest bardzo ważny i pozytywnie wpływa na budowanie silnej marki.

Rzetelne firmy oraz klarowne zasady ich działania maja bezpośredni wpływ na zewnętrzne postrzeganie firmy nie tylko przez potencjalnych kandydatów ale również partnerów biznesowych. Nie ulega wątpliwości, że przekłada się to również na konkurencyjność firmy.

Dobry pracodawca wg. Grzegorza Szulika, prezesa firmy Provema sp. z o.o. to podmiot, który dba o wiele aspektów jednocześnie. Nie da się jednoznacznie określić, która cecha jest najważniejsza ale jedną z kluczowych na pewno jest atmosfera w pracy. Nie można komuś kazać się "dobrze" zachowywać ale wskazać kierunek i dać przykład owszem. Kiedy pracownicy wiedzą, gdzie mogą pytać i szukać wsparcia a do tego zostają odpowiednio docenieni to tak naprawdę są to solidne fundamenty dobrej atmosfery. Istotne jest również indywidualne podejście do każdej z osób. Pracownicy są różni. Każdego motywuje coś innego. Takie podejście pozwala poczuć się ważnym. Dodatkowo możemy na bieżąco realnie ocenić walory naszego zespołu i dostosować narzędzia motywacyjne oraz wskazać kandydatów do piastowania np. innego stanowiska. Musimy pamiętać, że dla wielu osób możliwość rozwoju jest bardzo ważna. Nie należy ograniczać się do zapewniania ewentualnych szkoleń czy wyznaczania zadania. Rozwój jest pojęciem o szerszym ujęciu i w takim trzeba podchodzić do naszego zespołu bo często jako praktycy biznesu widzimy w ludziach więcej i wiemy w jakim zakresie powinniśmy ich wspierać.

Każdego roku kapituły konkursowe wyłaniają laureatów wdrażających oraz promujących najciekawsze rozwiązania z zakresu polityki personalnej stawiając między innymi na własne doświadczenie oraz wdrażania zasad odpowiedzialnego biznesu. W tym roku kapituła Forum Odpowiedzialnego Biznesu doceniła działania firmy Provema Sp. z o.o. w kontekście realizowanych projektów z obszaru HR-u działań ekologicznych, prowadzenie kampanii informacyjnych, zwracanie uwagi na zrównoważony rozwój, wspieranie prospołecznych działań w przedsiębiorstwie tym samym przyznając tytuł laureata Dobry Pracodawca 2020.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Provema Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-07-08 | 12:00

Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm

Grupa Brambles, do której należy CHEP – światowy lider obszaru logistyki łańcucha dostaw – została uznana przez magazyn TIME za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie. Czwarta lokata na liście 500
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.