Komunikaty PR

Pracodawca szyty na miarę

2020-06-08  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
PROVEMA
Provema Sp. z o.o.

Konduktorska 33
40-155 Katowice
provema|provema.pl| |provema|provema.pl
575282018
www.provema.pl

Czasy, kiedy wymagać mogli tylko pracodawcy dawno minęły. Pracownicy ceniący swoją wiedzę oraz doświadczenie oczekują wsparcia firm i możliwości rozwoju. Balans między firmą, a współpracownikami jest bardzo ważny i pozytywnie wpływa na budowanie silnej marki.

Rzetelne firmy oraz klarowne zasady ich działania maja bezpośredni wpływ na zewnętrzne postrzeganie firmy nie tylko przez potencjalnych kandydatów ale również partnerów biznesowych. Nie ulega wątpliwości, że przekłada się to również na konkurencyjność firmy.

Dobry pracodawca wg. Grzegorza Szulika, prezesa firmy Provema sp. z o.o. to podmiot, który dba o wiele aspektów jednocześnie. Nie da się jednoznacznie określić, która cecha jest najważniejsza ale jedną z kluczowych na pewno jest atmosfera w pracy. Nie można komuś kazać się "dobrze" zachowywać ale wskazać kierunek i dać przykład owszem. Kiedy pracownicy wiedzą, gdzie mogą pytać i szukać wsparcia a do tego zostają odpowiednio docenieni to tak naprawdę są to solidne fundamenty dobrej atmosfery. Istotne jest również indywidualne podejście do każdej z osób. Pracownicy są różni. Każdego motywuje coś innego. Takie podejście pozwala poczuć się ważnym. Dodatkowo możemy na bieżąco realnie ocenić walory naszego zespołu i dostosować narzędzia motywacyjne oraz wskazać kandydatów do piastowania np. innego stanowiska. Musimy pamiętać, że dla wielu osób możliwość rozwoju jest bardzo ważna. Nie należy ograniczać się do zapewniania ewentualnych szkoleń czy wyznaczania zadania. Rozwój jest pojęciem o szerszym ujęciu i w takim trzeba podchodzić do naszego zespołu bo często jako praktycy biznesu widzimy w ludziach więcej i wiemy w jakim zakresie powinniśmy ich wspierać.

Każdego roku kapituły konkursowe wyłaniają laureatów wdrażających oraz promujących najciekawsze rozwiązania z zakresu polityki personalnej stawiając między innymi na własne doświadczenie oraz wdrażania zasad odpowiedzialnego biznesu. W tym roku kapituła Forum Odpowiedzialnego Biznesu doceniła działania firmy Provema Sp. z o.o. w kontekście realizowanych projektów z obszaru HR-u działań ekologicznych, prowadzenie kampanii informacyjnych, zwracanie uwagi na zrównoważony rozwój, wspieranie prospołecznych działań w przedsiębiorstwie tym samym przyznając tytuł laureata Dobry Pracodawca 2020.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Provema Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.