Komunikaty PR

Pracowity czerwiec w KiK – 10 nowych sklepów na zakończenie pierwszej połowy rok

2020-06-25  |  10:00
Biuro prasowe

10 nowych sklepów, ponad 6.000 mkw. powierzchni sprzedażowej i 1 ponowne otwarcie – tak w żołnierskich słowach prezentuje się czerwiec w wykonaniu KiK. Sieć sklepów już przyzwyczaiła zarówno rynek, jak i samych klientów do intensywnej ekspansji. Wiele wskazuje na to, że w realizacji planów na ten rok firmie nie przeszkodziło nawet kilkutygodniowe zawieszenie związane z panującą na świecie pandemią.

Jeszcze kilka miesięcy temu można było usłyszeć, że KiK zamknie pierwszą połowę roku liczbą 350 sklepów. Później jednak nastały okoliczności, które wszystkich zmusiły do weryfikacji planów i założeń. Jak obecnie kształtuje się obraz KiK?

Niewątpliwie od kilku miesięcy mamy do czynienia z bardzo specyficzną sytuacją, na temat której już wiele zostało powiedziane. Jednak patrząc na ten niełatwy czas z perspektywy KiK mogę nieskromnie powiedzieć, że jako firma możemy być dumni, że pomimo kilku tygodni zawieszenia zakończymy pierwszą połowę roku z liczbą ponad 340 sklepów, z których aż 10 zostało otworzonych w czerwcu – komentuje Adam Puk, expansion manager sieci sklepów KiK i dodaje: od kilku lat niezmiennie przekuwamy nasze plany w zadania z datą realizacji i nic nie wskazuje na to, aby cokolwiek w tym podejściu miało ulec zmianie.

Dotychczas sieć sklepów KiK utrzymywała stałe tempo ekspansji – około 60 nowych sklepów rocznie. Rok 2019 okazał się być rekordowy pod tym względem – KiK poszerzył swoją sieć o blisko 70 nowych sklepów w ciągu 12 miesięcy. Miało to stanowić zapowiedź dalszych działań. Jak dzisiaj KiK zapatruje się na drugą połowę 2020 roku?

– Ostatnie miesiące pokazały nam, że niczego w życiu nie można być pewnym. Czy wobec tego nie warto planować i wyznaczać sobie (ambitnych) celów? Absolutnie nie! Od zawsze staramy się być firmą elastyczną i realizować to podejście w wielu obszarach. Podobnie teraz – nie rezygnujemy z rozwoju sieci sklepów KiK, czego czerwiec jest najlepszym przykładem. Już otworzyliśmy 9 nowych sklepów, a 25.06 do ich grona dołączy pierwszy sklep w Otwocku. Patrząc na kolejne miesiące roku przez pryzmat pierwszej jego połowy należy stwierdzić, że trudno przewidzieć cokolwiek, trudno być pewnym, że nasz początkowy plan będzie możliwy do zrealizowania. Jednak patrząc na nadchodzące miesiące z perspektywy KiK mogę tylko zapewnić, że jeśli tylko sytuacja pozwoli, my staniemy na wysokości zadania – mówi Marcin Ostrowski, expansion manager sieci sklepów KiK.

Sieć KiK zapowiada, że w drugiej połowie roku czekają nas otwarcia kilkudziesięciu nowych sklepów. Obok intensywnej ekspansji sieć dokonuje także odświeżania sklepów już istniejących, nierzadko także w zakresie powiększenia powierzchni. KiK pojawia się zarówno w nowych miastach i miasteczkach, jak i tam, gdzie sklepy marki już funkcjonują. Średnia powierzchnia sklepów KiK wynosi 650 mkw. Sieć na lokalizacje swoich sklepów wybiera atrakcyjne miejsca, zlokalizowane w galeriach handlowych, retail parkach, ale także przy głównych ulicach lub deptakach.

Czerwiec stanowi pewną kwintesencję działań ekspansyjnych marki – wśród otwarć znalazły się debiuty: w Zgierzu, Rawie Mazowieckiej, Konstancinie-Jeziornie, Myśliborzu i Otwocku (otwarcie 25.06 w Galerii Kupieckiej), ale także otwarcie siódmego (w Pasażu Rondo) i ósmego (w CH Avenida) sklepu w Poznaniu, drugiego w Jeleniej Górze oraz czwartego w Szczecinie (PH Rondo Hakena). Dodatkowo w czerwcu miało miejsce ponowne otwarcie odświeżonego sklepu w Nowym Dworze Mazowieckim (CH Hit).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania Biuro prasowe
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.