Pracownicy sklepów Netto wyposażeni w maseczki ochronne
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
Do ponad 5,5 tys. pracowników sieci handlowej Netto trafiły maseczki ochronne, wykonane z wysokiej jakości certyfikowanej bawełny. Maseczki zostały wykonane przez lokalną firmę ze Stargardu na zlecenie Netto.
Zgodnie z obowiązkiem zasłaniania oczu i nosa, który wszedł w życie 16 kwietnia br. sieć handlowa Netto wyposażyła wszystkich pracowników sklepów w maseczki ochronne. Ich wykonanie zleciła lokalnej firmie „Filter” ze Stargardu. - Postawiliśmy na wsparcie lokalnego biznesu, gdyż zależało nam na tym, aby zamówienie na maseczki trafiło do firmy, która działa na naszym terenie – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Chcemy wspierać rodzimych przedsiębiorców, w których w obecnej sytuacji kryzys uderza w niezwykle dotkliwy sposób.
Firma „Filter” działa na terenie Stargardzkiego Parku Przemysłowego. Od 25 lat zajmuje się produkcją wyrobów tekstylnych oraz świadczy rozmaite usługi szwalnicze. Od marca, w odpowiedzi na zwiększone zapotrzebowanie na tego typu produkty, firma produkuje odzież ochronną: maseczki, fartuchy, kombinezony i czepki.
Sieć handlowa Netto na bieżąco reaguje na wszystkie zalecenia służb sanitarnych. Już na początku rozwoju epidemii sieć błyskawicznie wprowadziła ekrany z pleksi, które pozwoliły odgrodzić stanowiska pracy sprzedawców od klientów. Wszystkie sklepy zostały także zaopatrzone w jednorazowe rękawiczki dla pracowników, ochronne woreczki foliowe dla klientów oraz środki do dezynfekcji rąk, koszyków, stanowisk kasowych. Netto uruchomiło także dwie infolinie: dla pracowników i dla klientów, aby aktywnie komunikować zmiany w swoich sklepach w czasie niepokoju społecznego.
Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.