Pracownicy sklepów Netto wyposażeni w maseczki ochronne
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
Do ponad 5,5 tys. pracowników sieci handlowej Netto trafiły maseczki ochronne, wykonane z wysokiej jakości certyfikowanej bawełny. Maseczki zostały wykonane przez lokalną firmę ze Stargardu na zlecenie Netto.
Zgodnie z obowiązkiem zasłaniania oczu i nosa, który wszedł w życie 16 kwietnia br. sieć handlowa Netto wyposażyła wszystkich pracowników sklepów w maseczki ochronne. Ich wykonanie zleciła lokalnej firmie „Filter” ze Stargardu. - Postawiliśmy na wsparcie lokalnego biznesu, gdyż zależało nam na tym, aby zamówienie na maseczki trafiło do firmy, która działa na naszym terenie – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Chcemy wspierać rodzimych przedsiębiorców, w których w obecnej sytuacji kryzys uderza w niezwykle dotkliwy sposób.
Firma „Filter” działa na terenie Stargardzkiego Parku Przemysłowego. Od 25 lat zajmuje się produkcją wyrobów tekstylnych oraz świadczy rozmaite usługi szwalnicze. Od marca, w odpowiedzi na zwiększone zapotrzebowanie na tego typu produkty, firma produkuje odzież ochronną: maseczki, fartuchy, kombinezony i czepki.
Sieć handlowa Netto na bieżąco reaguje na wszystkie zalecenia służb sanitarnych. Już na początku rozwoju epidemii sieć błyskawicznie wprowadziła ekrany z pleksi, które pozwoliły odgrodzić stanowiska pracy sprzedawców od klientów. Wszystkie sklepy zostały także zaopatrzone w jednorazowe rękawiczki dla pracowników, ochronne woreczki foliowe dla klientów oraz środki do dezynfekcji rąk, koszyków, stanowisk kasowych. Netto uruchomiło także dwie infolinie: dla pracowników i dla klientów, aby aktywnie komunikować zmiany w swoich sklepach w czasie niepokoju społecznego.

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.