Komunikaty PR

Primavera Parfum oferuje usługę komisu

2020-05-26  |  12:28
Biuro prasowe

Primavera Parfum, polski dystrybutor e-commerce, uruchomił innowacyjne rozwiązanie dla firm z branży kosmetycznej, ekologicznej oraz parentingowej. Usługa komisu skierowana jest do podmiotów, poszukujących nowych kanałów sprzedaży hurtowej oraz detalicznej.

Dla wielu firm, działających w branży handlowej kluczowe dla dalszego, intensywnego rozwoju jest poszerzanie dotychczasowych kanałów zbytu oraz poszukiwanie nowych kontrahentów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku,  Primavera Parfum -  jeden z krajowych liderów w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health, oferuje możliwość wzięcia produktów w komis.

Usługa kierowana jest do przedsiębiorstw z branż kosmetycznej, ekologicznej oraz parentingowej. Produkty przyjmowane są do magazynu Primavera Parfum w ilościach hurtowych – nie mniejszej niż 200 sztuk danej referencji. To co istotne, firma oferuje indywidualne podejście do każdego komisowanego towaru.

 – Analizujemy możliwości sprzedażowe każdego produktu, dostosowując do niego najlepsze z dostępnych kanałów zbytu. Oferujemy możliwość sprzedaży towaru w detalicznych platformach zakupowych, takich jak Perfumeria.pl, Tagomago.pl czy nasze konta na Allegro.pl. Jednocześnie oferujemy wsparcie sprzedażowe ze strony naszych krajowych i zagranicznych kontrahentów, mających dostęp do naszego magazynu w systemie order-4-order, semi-dropshipping lub dropshipping – wylicza Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.

Primavera Parfum oferuje 3-miesięczny okres składowania towaru z możliwością jego przedłużenia. Decyzja o dalszym pozostawieniu produktu w komisie uzależniona jest od jego rotacji. Firma oferuje bardzo prosty i przejrzysty model rozliczeń. Wstawienie towaru w komis wymaga poniesienia jednorazowej opłaty za referencję, z kolei wynagrodzenie Primavera Parfum opiera się wyłącznie o prowizję za sprzedaż. W ramach usługi gwarantowane jest codzienne raportowanie sprzedaży. Rozliczenie następuje po 30 dniach na podstawie wystawionej faktury.

 - Oferowana przez nas usługa komisu umożliwi wielu firmom handlowym rozwój ich działalności, a dodatkowo – w przypadku wystąpienia złogów magazynowych – pozwoli upłynnić towar za  pośrednictwem naszych kanałów sprzedaży hurtowej oraz detalicznej, a tym samym odmrozi finanse – dodaje Janina Karasek z Primavera Parfum.

Usługa komisu jest kolejnym unikalnym rozwiązaniem wprowadzonym na rynek przez Primavera Parfum. Kilka tygodni temu polski dystrybutor e-commerce uruchomił narzędzie wprowadzania polskich marek na chiński rynek online (nawet w ciągu dwóch tygodni). Poza wsparciem sprzedażowym firma oferuje również doradztwo w zakresie marketingu - od stworzenia strategii, przez zarządzanie chińskimi mediami społecznościowymi po współpracę z lokalnymi influencerami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania Biuro prasowe
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.