Primavera Parfum oferuje usługę komisu
Primavera Parfum, polski dystrybutor e-commerce, uruchomił innowacyjne rozwiązanie dla firm z branży kosmetycznej, ekologicznej oraz parentingowej. Usługa komisu skierowana jest do podmiotów, poszukujących nowych kanałów sprzedaży hurtowej oraz detalicznej.
Dla wielu firm, działających w branży handlowej kluczowe dla dalszego, intensywnego rozwoju jest poszerzanie dotychczasowych kanałów zbytu oraz poszukiwanie nowych kontrahentów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, Primavera Parfum - jeden z krajowych liderów w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health, oferuje możliwość wzięcia produktów w komis.
Usługa kierowana jest do przedsiębiorstw z branż kosmetycznej, ekologicznej oraz parentingowej. Produkty przyjmowane są do magazynu Primavera Parfum w ilościach hurtowych – nie mniejszej niż 200 sztuk danej referencji. To co istotne, firma oferuje indywidualne podejście do każdego komisowanego towaru.
– Analizujemy możliwości sprzedażowe każdego produktu, dostosowując do niego najlepsze z dostępnych kanałów zbytu. Oferujemy możliwość sprzedaży towaru w detalicznych platformach zakupowych, takich jak Perfumeria.pl, Tagomago.pl czy nasze konta na Allegro.pl. Jednocześnie oferujemy wsparcie sprzedażowe ze strony naszych krajowych i zagranicznych kontrahentów, mających dostęp do naszego magazynu w systemie order-4-order, semi-dropshipping lub dropshipping – wylicza Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.
Primavera Parfum oferuje 3-miesięczny okres składowania towaru z możliwością jego przedłużenia. Decyzja o dalszym pozostawieniu produktu w komisie uzależniona jest od jego rotacji. Firma oferuje bardzo prosty i przejrzysty model rozliczeń. Wstawienie towaru w komis wymaga poniesienia jednorazowej opłaty za referencję, z kolei wynagrodzenie Primavera Parfum opiera się wyłącznie o prowizję za sprzedaż. W ramach usługi gwarantowane jest codzienne raportowanie sprzedaży. Rozliczenie następuje po 30 dniach na podstawie wystawionej faktury.
- Oferowana przez nas usługa komisu umożliwi wielu firmom handlowym rozwój ich działalności, a dodatkowo – w przypadku wystąpienia złogów magazynowych – pozwoli upłynnić towar za pośrednictwem naszych kanałów sprzedaży hurtowej oraz detalicznej, a tym samym odmrozi finanse – dodaje Janina Karasek z Primavera Parfum.
Usługa komisu jest kolejnym unikalnym rozwiązaniem wprowadzonym na rynek przez Primavera Parfum. Kilka tygodni temu polski dystrybutor e-commerce uruchomił narzędzie wprowadzania polskich marek na chiński rynek online (nawet w ciągu dwóch tygodni). Poza wsparciem sprzedażowym firma oferuje również doradztwo w zakresie marketingu - od stworzenia strategii, przez zarządzanie chińskimi mediami społecznościowymi po współpracę z lokalnymi influencerami.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.