Komunikaty PR

Primavera Parfum oferuje usługę komisu

2020-05-26  |  12:28
Biuro prasowe

Primavera Parfum, polski dystrybutor e-commerce, uruchomił innowacyjne rozwiązanie dla firm z branży kosmetycznej, ekologicznej oraz parentingowej. Usługa komisu skierowana jest do podmiotów, poszukujących nowych kanałów sprzedaży hurtowej oraz detalicznej.

Dla wielu firm, działających w branży handlowej kluczowe dla dalszego, intensywnego rozwoju jest poszerzanie dotychczasowych kanałów zbytu oraz poszukiwanie nowych kontrahentów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku,  Primavera Parfum -  jeden z krajowych liderów w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health, oferuje możliwość wzięcia produktów w komis.

Usługa kierowana jest do przedsiębiorstw z branż kosmetycznej, ekologicznej oraz parentingowej. Produkty przyjmowane są do magazynu Primavera Parfum w ilościach hurtowych – nie mniejszej niż 200 sztuk danej referencji. To co istotne, firma oferuje indywidualne podejście do każdego komisowanego towaru.

 – Analizujemy możliwości sprzedażowe każdego produktu, dostosowując do niego najlepsze z dostępnych kanałów zbytu. Oferujemy możliwość sprzedaży towaru w detalicznych platformach zakupowych, takich jak Perfumeria.pl, Tagomago.pl czy nasze konta na Allegro.pl. Jednocześnie oferujemy wsparcie sprzedażowe ze strony naszych krajowych i zagranicznych kontrahentów, mających dostęp do naszego magazynu w systemie order-4-order, semi-dropshipping lub dropshipping – wylicza Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.

Primavera Parfum oferuje 3-miesięczny okres składowania towaru z możliwością jego przedłużenia. Decyzja o dalszym pozostawieniu produktu w komisie uzależniona jest od jego rotacji. Firma oferuje bardzo prosty i przejrzysty model rozliczeń. Wstawienie towaru w komis wymaga poniesienia jednorazowej opłaty za referencję, z kolei wynagrodzenie Primavera Parfum opiera się wyłącznie o prowizję za sprzedaż. W ramach usługi gwarantowane jest codzienne raportowanie sprzedaży. Rozliczenie następuje po 30 dniach na podstawie wystawionej faktury.

 - Oferowana przez nas usługa komisu umożliwi wielu firmom handlowym rozwój ich działalności, a dodatkowo – w przypadku wystąpienia złogów magazynowych – pozwoli upłynnić towar za  pośrednictwem naszych kanałów sprzedaży hurtowej oraz detalicznej, a tym samym odmrozi finanse – dodaje Janina Karasek z Primavera Parfum.

Usługa komisu jest kolejnym unikalnym rozwiązaniem wprowadzonym na rynek przez Primavera Parfum. Kilka tygodni temu polski dystrybutor e-commerce uruchomił narzędzie wprowadzania polskich marek na chiński rynek online (nawet w ciągu dwóch tygodni). Poza wsparciem sprzedażowym firma oferuje również doradztwo w zakresie marketingu - od stworzenia strategii, przez zarządzanie chińskimi mediami społecznościowymi po współpracę z lokalnymi influencerami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-07-08 | 12:00

Brambles w pierwszej piątce rankingu TIME Najbardziej Zrównoważonych Firm

Grupa Brambles, do której należy CHEP – światowy lider obszaru logistyki łańcucha dostaw – została uznana przez magazyn TIME za jedną z najbardziej zrównoważonych firm na świecie. Czwarta lokata na liście 500
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad pierwszym pakietem ułatwień dla biznesu. Założenia drugiego będą znane na przełomie lipca i sierpnia

Pierwszy pakiet deregulacyjny, który ma wprowadzić daleko idące ułatwienia dla polskich przedsiębiorców, ma trafić pod obrady Sejmu na przełomie tego i przyszłego roku i wejść w życie z półrocznym vacatio legis, aby firmy miały czas przygotować się do zmian. – Taka od początku była nasza idea: żeby przedsiębiorcy nie byli zaskakiwani – podkreśla dr Mariusz Filipek, pełnomocnik ministra rozwoju ds. deregulacji i dialogu gospodarczego. Jak wskazuje, procedowane zmiany w prawie gospodarczym to nie koniec – MRiT w planach ma już kolejne pakiety deregulacyjne. – Chcielibyśmy, żeby założenia drugiego wybrzmiały już pod koniec lipca, najpóźniej do połowy sierpnia – zapowiada.

Ochrona środowiska

Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych. Branża obawia się utraty konkurencyjności na globalnym rynku

Europejska branża kosmetyczna mierzy się w ostatnich latach z regulacyjnym tsunami, obejmującym cały łańcuch wartości – od pozyskiwania surowców, przez projektowanie opakowań, składy, procesy produkcyjne i ślad węglowy swoich produktów, aż po etykiety i deklaracje marketingowe. Duża presja regulacyjna stanowi coraz większe obciążenie dla firm kosmetycznych, które muszą ponosić nakłady związane z dostosowywaniem się do nowych aktów prawnych. To zaś odbija się na konkurencyjności całego sektora – wskazuje stowarzyszenie Cosmetics Europe, które apeluje do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej o większe wsparcie dla innowacyjności i konkurencyjności europejskiego przemysłu kosmetycznego.

Handel

Oliwa z oliwek i produkty z grzybami wśród najczęściej kwestionowanych przez IJHARS. Jakość pozostawia wiele do życzenia

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych co roku przeprowadza kilkadziesiąt tysięcy czynności kontrolnych. W ubiegłym roku 16 proc. skontrolowanych artykułów rolno-spożywczych na etapie detalu miało parametry fizykochemiczne niezgodne z przepisami, a co czwarta partia była nieprawidłowo oznaczona. Do najczęściej kwestionowanych produktów należały oliwa z oliwek i przetwory grzybowe. – Konsument, jako najsłabsze ogniwo w łańcuchu, musi być właściwie poinformowany o składzie danego produktu – podkreśla Dorota Balińska-Hajduk z GIJHARS.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.